Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hrm. Jeg er tom for ideer for tiden. Jeg har litt lyst til å gjøre en fotoreportasje, men er ganske tom for ideer.. den ene ideen jeg har er noe om det lokale meieriet, fra kua til kartongen (det er en melkegård rett ved meieriet, faktisk), det kunne vær t et fotografisk interessant motiv, tror jeg. Og det kan jeg selge lokalt, men også muligens til fagblad.

Men det er jo ikke akkurat grensesprengende.. så. Noen ideer?

har et pyroteknisk lager ikke så langt unna Svenskegrensen,en fyrstikk der vil gi deg noen grensesprengende bilder :p

Skulle tru det og lage en serie shift/tilt bilder av melkeproduktsyklusen kunne vært litt ukonvensjonell,eventuelt fake shift/tilt :whistle:

Lenke til kommentar
Ellers har jeg nettopp lest ferdig Cormac McCarthys The Road. Det er lenge siden jeg har blitt så til de grader oppslukt av en bok. Jeg plukket den opp i bokhandelen på onsdag, leste førstesiden, og var fullstendig hekta. En virkelig må-bok for apokalypseentusiastene der ute. Og alle andre. :)

Da må boka være 100 ganger bedre enn filmen med Viggo Mortensen som hovedrolle innhaver.

Lenke til kommentar
Ellers har jeg nettopp lest ferdig Cormac McCarthys The Road. Det er lenge siden jeg har blitt så til de grader oppslukt av en bok. Jeg plukket den opp i bokhandelen på onsdag, leste førstesiden, og var fullstendig hekta. En virkelig må-bok for apokalypseentusiastene der ute. Og alle andre. :)

Da må boka være 100 ganger bedre enn filmen med Viggo Mortensen som hovedrolle innhaver.

Det har jeg tenkt å finne ut i kveld... :roll: Etter hva jeg har lest, ligger filmen temmelig tett opptil boken, minus en scene eller to, så det er vel neppe noen gøyal actionfilm...

Lenke til kommentar

The Road er den eneste av fjorårets amerikanske filmer som har fristet meg, kom gjerne med tilbakemelding om hvordan du likte den, Anew.

Personlig har jeg polsk kvalitetsfilm på programmet i kveld... Amator, eller Camera Buff som den heter på engelsk, den siste av Kieslowski´s spillefilmer jeg ikke har sett.

Lenke til kommentar
Jeg skal på foto-oppdrag til Italia om to uker. Jippi! :w00t:

Ikke ille! Hvor, av hva og for hvem? :)

Det høres kanskje litt vel profesjonelt og eksotisk ut, men egentlig er det ikke det. Har ikke fått vite alle detaljene enda, men det er min far som skal ned til Spania (Italia er feil), og da har jobben spurt om hans flinke sønn kanskje kunne ta noen bilder og litt film. Som sagt, så har jeg ikke fått vite detaljene, men det er i nord-Spania og det blir deilig med litt varme. :)

Nå har jeg ikke filmapparat, så det får jeg høre om jeg kan låne av skolen (hvis ikke så blir det kanskje et 7D? :p )

Endret av Wiciwato
Lenke til kommentar
Kan dere som kan data bekrefte at denne stopmeldingen gjelder skjermkortet eller skjermkortdriveren, og at det ikke kan være noe annet?

Om jeg skal prøve "å bytte videokort" så må jeg bestille et nytt, eller lete opp noe veldig gammelt som jeg kanskje har liggende et sted.

Vanligvis skjermkortdriveren, kan skyldes defekt driver, varmeutvikling på skjermkort eventuelt defekt RAM (til CPU). Om du driver med overklokking har du allerede svaret ditt.

Lenke til kommentar
Vanligvis skjermkortdriveren, kan skyldes defekt driver, varmeutvikling på skjermkort eventuelt defekt RAM (til CPU). Om du driver med overklokking har du allerede svaret ditt.

Nei, driver ikke med slikt. Er ikke inni der å roter i det hele tatt. Ting har fungert etter at jeg la inn den nye driveren jeg nevnte noen poster nedenfor. Uansett, takk for tips.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...