Sutekh Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 Vel, når du ser på hva slags drit plateselskapene trøkker ut i dag, så må du innrømme at han hadde et poeng Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 Japp, men også mye bra som finner veien til ørene mine. Leonard Cohen live at the Isle of Wight i PS3en nå, fantastisk konsert. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 Eg er i same situasjon! Skulen min er knall, bortsett frå klassen. Eg går 1. år Media og det kryr av useriøse folk. Eg er den einaste i klassen min som faktisk jobbe med prosjekta tidligare enn ein dag før fristen. Faen. Ey, ikke undervurder verdien i et rektleg skippertak. Det har fått meg gjennom 13 år på skolen... Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 Apropos piratkopiering Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 Apropos piratkopiering IT Crowd <3 Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 Apropos piratkopiering IT Crowd <3 Men litt ironisk at den versjonen jeg hadde bokmerket var blitt tatt ned fra Youtube på grunn av et copyright-krav Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 Apropos piratkopiering IT Crowd <3 <3 :love: Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 Ey, ikke undervurder verdien i et rektleg skippertak. Det har fått meg gjennom 13 år på skolen... Var min filosofi også, helt til jeg strauk i fransk. Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 Tilbake til de viktige tingene. Kan det bekreftes at dette er alt jeg trenger for å putte Zuiko 50mm-en (49mm diameter fyi) bak-fram på D40-en? Prøvde nettopp å teipe den på plass. Det var om mulig enda mer upraktisk, men det fungerte. Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Kan funke fint i grunnskolen, ubrukelig på høyere utdanning. EDIT: skippertaksmetoden, altså. Damn you, koffein! Endret 20. januar 2010 av Sutekh Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Kan funke fint i grunnskolen, ubrukelig på høyere utdanning. Vel, jeg går VG2 nå så da er det vel ikke et smart kjøp EDIT: EDIT: skippertaksmetoden, altså. Damn you, koffein! nvm Endret 20. januar 2010 av C₈H₁₀N₄O₂ Lenke til kommentar
Shocktrauma Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 Bah! Enda en runde med servicehelvete på min Shitma 50mm f/1.4. Butikk (og verksted) ber meg sende kamerahuset mitt sammen med objektiv til kalibrering på nytt, men uten å ville garantere for kameraets verdi og sikkerhet under transport. Enda mindre morsomt blir det hele når butikk ikke er villig til å låne ut et kamera når jeg er avhengig av det til daglig. Alt i alt har jeg snart brukt tusen kroner ekstra utover kjøpspris på sending av vare og transport til og fra butikk. Det hele smaker jævlig surt over en liten bagatell som burde vært løst med bytte av vare ved første henvendelse. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Ey, ikke undervurder verdien i et rektleg skippertak. Det har fått meg gjennom 13 år på skolen... Var min filosofi også, helt til jeg strauk i fransk. Haha, kødder du?! Gjorde det samme selv! :!: Fikk sånn type eksamen nå i høst da, smekka på 2'ern uten å ha åpna boken siden Mai =D Endret 20. januar 2010 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 Da selger du det på bruktmarkedet. "Flott Sigma 50mm F/1.4 selges, massevis av tid igjen på garantien til å sende på rep for fokusjustering" Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 Ey, ikke undervurder verdien i et rektleg skippertak. Det har fått meg gjennom 13 år på skolen... Var min filosofi også, helt til jeg strauk i fransk. Haha, kødder du?! Gjorde det samme selv! :!: Fikk sånn type eksamen nå i høst da, smekka på 2'ern uten å ha åpna boken siden Mai =D Hihi, fant ut at det var best å ta det som fag jeg da, siden jeg uansett "mista" et år. :/ Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 Skummet nylig gjennom en lærebok og gjennomførte eksamen i angjeldende fag med en times uryddig besvarelse, og fikk 4. Det skal nevnes at jeg glemte at det var to lærebøker, da. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 Gadd aldri ha timer i matte og engelsk - fikk fem, fire, fem, fem, seks på privatisteksamene. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 21. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2010 Hvis du insisterer: Det er et forsøk på å kontrollere diskusjonen ved å forsøke å omdefinere begreper.Jeg opplever faktisk dette som stikk motsatt. Men det har nok ingen hensikt og utdype hvorfor, så jeg skifter like godt tema jeg Har du tatt noen bra bilder idet siste? Jeg tok et typisk fotoklubbilde som vant den lokale konken, men godt var det egentlig ikke. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 21. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2010 God morgen Nettopp stått opp, la meg ned for å høre på litt musikk i to-tre tiden igår ettermiddag. 15 timer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå