Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eg er i same situasjon!

Skulen min er knall, bortsett frå klassen. Eg går 1. år Media og det kryr av useriøse folk.

Eg er den einaste i klassen min som faktisk jobbe med prosjekta tidligare enn ein dag før fristen.

Faen.

Ey, ikke undervurder verdien i et rektleg skippertak. Det har fått meg gjennom 13 år på skolen...

Lenke til kommentar

Bah! Enda en runde med servicehelvete på min Shitma 50mm f/1.4. Butikk (og verksted) ber meg sende kamerahuset mitt sammen med objektiv til kalibrering på nytt, men uten å ville garantere for kameraets verdi og sikkerhet under transport. Enda mindre morsomt blir det hele når butikk ikke er villig til å låne ut et kamera når jeg er avhengig av det til daglig.

Alt i alt har jeg snart brukt tusen kroner ekstra utover kjøpspris på sending av vare og transport til og fra butikk. Det hele smaker jævlig surt over en liten bagatell som burde vært løst med bytte av vare ved første henvendelse. :nei:

Lenke til kommentar
Ey, ikke undervurder verdien i et rektleg skippertak. Det har fått meg gjennom 13 år på skolen...

Var min filosofi også, helt til jeg strauk i fransk. :hrm:

Haha, kødder du?! Gjorde det samme selv! :!:

Fikk sånn type eksamen nå i høst da, smekka på 2'ern uten å ha åpna boken siden Mai =D

Endret av Mr. Olsen
Lenke til kommentar

Var min filosofi også, helt til jeg strauk i fransk. :hrm:

Haha, kødder du?! Gjorde det samme selv! :!:

Fikk sånn type eksamen nå i høst da, smekka på 2'ern uten å ha åpna boken siden Mai =D

Hihi, fant ut at det var best å ta det som fag jeg da, siden jeg uansett "mista" et år. :/

Lenke til kommentar
Hvis du insisterer: Det er et forsøk på å kontrollere diskusjonen ved å forsøke å omdefinere begreper.
Jeg opplever faktisk dette som stikk motsatt.

Men det har nok ingen hensikt og utdype hvorfor, så jeg skifter like godt tema jeg ;)

Har du tatt noen bra bilder idet siste?

Jeg tok et typisk fotoklubbilde som vant den lokale konken, men godt var det egentlig ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...