gorpium Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Regner med du er en MAC-bruker? Alle som bruker Internett her bruker vel MAC (Media Access Control address) Måtte bare. Same thing med Gb vs GB vs GiB. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Guilty as charged. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Då var det oppretta ein tråd for Akam-treff i Bergen. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Tror nok at Vista skremte vekk en del fra Windows-verdenen. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Tror nok at Vista skremte vekk en del fra Windows-verdenen. Jeg vil også tro det. For min del har Win7 gitt meg tilbake troen i Windows . Francis Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Tror nok at Vista skremte vekk en del fra Windows-verdenen. Jeg vil også tro det. For min del har Win7 gitt meg tilbake troen i Windows . Francis Me too, stabilt, greit og fint å se på gjør at Win7 er et fint OS. XP var faktisk virkelig bra da, Win7 er bare mer fancy... Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Tror nok at Vista skremte vekk en del fra Windows-verdenen. Itj æ. Æ brukæ XP æ. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 w7 er finfint. Raskere enn XP til og med. Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 2 dager til jeg får Windows 7 i posten Etter 3 uker med Vista, skal jeg endelig skilles. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Vurderer å prøve meg på w7 selv. Sitter i dag med XP på hovedmaskina og Vista på lappisen. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Samme her. Hvor er det mest kurant å få tak i lisens? Har et par bekjente som har kjøpt key via Amazon og kjører den med nedlastet versjon. Skal vist fungere bra ut ifra hva jeg har hørt. Nå er ikke jeg imot piratvarer, men hvis MS har laget et godt OS, vil jeg betale for det. Fram til nå har jeg levd på graits studentlisenser fra skolen. For et par år siden hadde jeg nok satt kaffen i halsen om noen fotalte meg at jeg faktisk skal betale for en windows. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2010 Da er den første boka med tilknytning til kamera og fotografering kjøpt. Har klart meg uten noen form for innkjøp av bøker frem til i dag. Flash CS4 For Dummies og Adobe Flash CS4 Professional Bible. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Oh, flash. Your in for a world of awesome fun. Lenke til kommentar
arela Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Har Vista Corp på en bærbar, og det ble faktisk ikke så værst etter at jeg satte in 4 GB minne. Fantastisk fin sidebar, hvor jeg får opp tempraturen i Trondheim, altså .....så jeg slipper å gå bort til vinduet for å se på termometret(når man snakker om Window). Lenge leve Vista! no hasta la vista Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Her er en samling med gode forslag for hva Vista er en forkortelse for: Very Inconsistent Software - Try Again Virus Instability Spyware Trojans Adware Virus Intrusions Spybots Trojans Adware Very Irritating System - Try Another Vista Is Stupid To Attempt Volatility Isn't Something To Admire Virtually Impossible Source To Avoid Vastly Inferior Software To Apple's Vaguely Innovative - Sucks The Ass Venereal Infectious Sexually Transmitted Ailment Vista Is Shittier Than Anything Vastly Improved Solitaire Tiling Algorithms Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Samme her. Hvor er det mest kurant å få tak i lisens? Har et par bekjente som har kjøpt key via Amazon og kjører den med nedlastet versjon. Skal vist fungere bra ut ifra hva jeg har hørt. Jeg kjøpte en OEM versjon da den brukes til en maskin jeg selv har bygd opp. Har dere en stasjonær eller laptop som er kjøpt med Windows, så kan dere kjøpe oppgraderinger. Nå er ikke jeg imot piratvarer, men hvis MS har laget et godt OS, vil jeg betale for det. Fram til nå har jeg levd på graits studentlisenser fra skolen. For et par år siden hadde jeg nok satt kaffen i halsen om noen fotalte meg at jeg faktisk skal betale for en windows. Nå er jeg imot piratvarer og synes at folk enten betaler for programmene, eller bruker lovlige gratisprogrammer. Da slipper dere å møte dere selv i døra fordi noen misbruker bildene deres en gang i frmetiden. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Har Vista Corp på en bærbar, og det ble faktisk ikke så værst etter at jeg satte in 4 GB minne. Oppførsel og ytelse på Vista varierer veldig fra maskin til maskin. Med riktig hardware og nok minne/cpu, så oppfører den seg helt greit. Men på veldig mange platformer suger den medisinballer gjennom sugerør, uansett hvor mye minne du har. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2010 Oh, flash. Your in for a world of awesome fun. Jobbet med det i 1,5år nå gjennom skole, men vil gjøre mer ut av det, kanskje lage en hjemmeside i flash, problemet har bare vært å få teken på knappene, og nå må jeg lære meg å lage action's for å kunne oppdatere lettere. Lenke til kommentar
Mundus Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Alle bærbare jeg har hatt , har omtrent tatt fyr når de er på en side med Flash innhold.. nå har jeg innstallert "Click to Flash" , og er ute av problemet. Når det gjelder oppgradering fra Vista til 7 , så gjorde jeg det på en kliss ny Acer , alt etter boka. Foretok faktisk en clean install, men da fant den ikke Dvd Rom`en og ikke fikk den grafikkkortet opp å gå.. Rusla inn til forhandleren (Lefdal) , der sa reparatøren at :Det er kjent feil det . Sitat slutt. Spurte om han kunne da fikse det. Nei, fordi det er en softwarefeil så gjorde ikke han det gratis.. (Jeg hadde da venta i fire uker på oppgraderingsplata med W7 .) Da så jeg på han .. så gikk det to sikringer i hue på meg ( antagelig Xp1 og W7) , jeg heva kjøpet relativt bestemt der og da og kjøpte en ny MacBook 13 på nettet samme kveld. Mottok den 6 dager senere og har ikke angra en dag. Til og med kona greier å innrømme at den er enkel å bruke. Har en Time capsule på hylla, den gir oss to nettverk i huset, samt kjører backup hver time fra Mac`ene. Problemfritt. Aldri mer windows . Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Nå er ikke jeg imot piratvarer, men hvis MS har laget et godt OS, vil jeg betale for det. Fram til nå har jeg levd på graits studentlisenser fra skolen. For et par år siden hadde jeg nok satt kaffen i halsen om noen fotalte meg at jeg faktisk skal betale for en windows. Nå er jeg imot piratvarer og synes at folk enten betaler for programmene, eller bruker lovlige gratisprogrammer. Da slipper dere å møte dere selv i døra fordi noen misbruker bildene deres en gang i frmetiden. For å sette det på spissen: Ikke tolk meg til at jeg er for piratvare - det er jeg heller ikke. God software skal kjøpes og dårlig software holder jeg meg unna så lenge jeg klarer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå