Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Det er ikke den som er best til å gå på ski som vinner. Det er den med de beste skiene og de beste smørerne. Akkurat i skiskyting så kommer det jo også an på skytteren, men i langrenn (som sutringen denne gang var om) så er forskjellen mellom de beste bare utstyret de går på.

What? Du er meget erfaren innen skisporten hører jeg? :p

Toppmodellene til de forskjellige merkene er så latterlig gode at det er kun synsing og utseende som skiller dem. Når det kommer til voks/smørning så er det fult mulig å smøre seg helt bort, men man trenger ikke veldig mye peiling før man kan ende opp med ski som er meget gode. Forskjellen på skiene man bruker for en treningstur med skiklubben og OL-vinnerparet er ikke så veldig stor når man ser på gli og feste. Ser man på pris på alt man legger på skiene og tiden det tar, så kommer man fort opp i flere tusen kroner for bare noen timer gøy.

Kjøper man glass, så har man det i alle fall en stund :)

Nåda.. det ville være å lyve om jeg påsto at jeg er erfaren innen slikt. Jeg har aldri gått skirenn, og sist jeg satt klistra til skjermen og fulgte langrenn var da Brå brakk staven. Så du har sikkert rett i det du sier.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Okei-okei, jeg forstår omsider vitsen med å ha mer enn ett hus! Har vært uten siden 23. desember, og vet fortsatt ikke når Olympus vil være ferdig med å reparere mitt E-P1, eller hvor mye det vil koste. :no:

Men jeg fant jo igjen XA'en her om dagen, så :Francis:, hvor hadde du tenkt deg?

Lenke til kommentar
Antivirus ja.. innstallerte det til en kompis som bruker Windows .. ENDA . :)

Regner med du er en MAC-bruker? I så fall kan du jo lese litt her. I denne sammenhengen er det vel myte nr 3, 4, og 6 vi er inne på, krydret med en solid dose nr 10 ;)

I det store og det hele er risikoen for virus og malware tett sammenhengende med markedsandel. Det er altså ingenting magisk med MAC eller Unix/Linux.

Lenke til kommentar
Antivirus ja.. innstallerte det til en kompis som bruker Windows .. ENDA . :)

Regner med du er en MAC-bruker? I så fall kan du jo lese litt her. I denne sammenhengen er det vel myte nr 3, 4, og 6 vi er inne på, krydret med en solid dose nr 10 ;)

I det store og det hele er risikoen for virus og malware tett sammenhengende med markedsandel. Det er altså ingenting magisk med MAC eller Unix/Linux.

Det magiske er mangel på banning fra han som sitter foran skjermen..er i allefall min erfaring. Har skrudd pc siden Ms-Dos , og har heldigvis kommet meg av den karusellen der..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...