Bruker-88036 Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Det er ikke den som er best til å gå på ski som vinner. Det er den med de beste skiene og de beste smørerne. Akkurat i skiskyting så kommer det jo også an på skytteren, men i langrenn (som sutringen denne gang var om) så er forskjellen mellom de beste bare utstyret de går på. What? Du er meget erfaren innen skisporten hører jeg? Toppmodellene til de forskjellige merkene er så latterlig gode at det er kun synsing og utseende som skiller dem. Når det kommer til voks/smørning så er det fult mulig å smøre seg helt bort, men man trenger ikke veldig mye peiling før man kan ende opp med ski som er meget gode. Forskjellen på skiene man bruker for en treningstur med skiklubben og OL-vinnerparet er ikke så veldig stor når man ser på gli og feste. Ser man på pris på alt man legger på skiene og tiden det tar, så kommer man fort opp i flere tusen kroner for bare noen timer gøy. Kjøper man glass, så har man det i alle fall en stund Nåda.. det ville være å lyve om jeg påsto at jeg er erfaren innen slikt. Jeg har aldri gått skirenn, og sist jeg satt klistra til skjermen og fulgte langrenn var da Brå brakk staven. Så du har sikkert rett i det du sier. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Hihi... Det er ikke uten grunn at rådet til de som drar på oktoberfesten er: Karuseller og berg-og-dalbane først. Så ølteltet. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Hihi... Så den nettopp på face, dritbra... Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Er det noen i Oslo som kunne tenke seg å være med og fotografere litt etter jobb imorgen? Jeg skal ha med kamera og stativ, og drar fra jobb i 3-4 tiden imorgen . Francis Lenke til kommentar
kaian Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Okei-okei, jeg forstår omsider vitsen med å ha mer enn ett hus! Har vært uten siden 23. desember, og vet fortsatt ikke når Olympus vil være ferdig med å reparere mitt E-P1, eller hvor mye det vil koste. Men jeg fant jo igjen XA'en her om dagen, så :Francis:, hvor hadde du tenkt deg? Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Har ingen videre planer; gå fra Skøyen og innover mot byen i lyset og ta litt gatebilder, så når det mørkner har jeg tenkt å lade kameraet med Velvia, sette det på stativ og ta noen lengre eksponeringer av "noe" . Francis Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Jeg kan ikke imorra :/ Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Jeg kan ikke imorra :/ Bummer Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Sjekk denne timelapsen.. Helt nydelig! Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Sjekk denne timelapsen.. Helt nydelig! Det er noe av det vakreste jeg har sett på lenge! Takk! Francis Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Helt utrolig at det er mulig. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Har ingen videre planer; gå fra Skøyen og innover mot byen i lyset og ta litt gatebilder, så når det mørkner har jeg tenkt å lade kameraet med Velvia, sette det på stativ og ta noen lengre eksponeringer av "noe" . Francis Ok, jeg sender deg en pm med mobilnummer Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 Noen som har vært frampå her nå...? Lenke til kommentar
asbjohorpua Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 Antivirus? Jeg er glad det er mange år siden jeg brukte det. Lenke til kommentar
Mundus Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 Antivirus ja.. innstallerte det til en kompis som bruker Windows .. ENDA . Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 Antivirus ja.. innstallerte det til en kompis som bruker Windows .. ENDA . Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 Antivirus ja.. innstallerte det til en kompis som bruker Windows .. ENDA . Regner med du er en MAC-bruker? I så fall kan du jo lese litt her. I denne sammenhengen er det vel myte nr 3, 4, og 6 vi er inne på, krydret med en solid dose nr 10 I det store og det hele er risikoen for virus og malware tett sammenhengende med markedsandel. Det er altså ingenting magisk med MAC eller Unix/Linux. Lenke til kommentar
Mundus Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 Antivirus ja.. innstallerte det til en kompis som bruker Windows .. ENDA . Regner med du er en MAC-bruker? I så fall kan du jo lese litt her. I denne sammenhengen er det vel myte nr 3, 4, og 6 vi er inne på, krydret med en solid dose nr 10 I det store og det hele er risikoen for virus og malware tett sammenhengende med markedsandel. Det er altså ingenting magisk med MAC eller Unix/Linux. Det magiske er mangel på banning fra han som sitter foran skjermen..er i allefall min erfaring. Har skrudd pc siden Ms-Dos , og har heldigvis kommet meg av den karusellen der.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå