tomsi42 Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Hva med en akam fotosafari til våren ? Busstur til Kolmgården i Sverige eller en båttur til glade Danmark og besøke Knuthenborg. Begynner og bli endel som tar bilder av dyr her,så et opplegg i samarbeid med en dyrepark burde vel kunne la seg ordne. Så vi kan være med på foring og kanskje også en guidet tur. Det er allerede snakk om en tur til Kristiansand dyrepark i mars (sånn cirka). Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Det er allerede snakk om en tur til Kristiansand dyrepark i mars (sånn cirka). Det må jeg skrive bak øret. Frode Andresen er ute å sutrer igjen. Endret 18. januar 2010 av Panerai Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Frode Andresen er ute å sutrer igjen. Jeg synes han burde bli flinkere til å levere i sporet og på skytebanen istedet for å prøve vinne NM i sutring. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Hva med en akam fotosafari til våren ? Busstur til Kolmgården i Sverige eller en båttur til glade Danmark og besøke Knuthenborg. Begynner og bli endel som tar bilder av dyr her,så et opplegg i samarbeid med en dyrepark burde vel kunne la seg ordne. Så vi kan være med på foring og kanskje også en guidet tur. Det er allerede snakk om en tur til Kristiansand dyrepark i mars (sånn cirka). Kaptein sabeltann på tapeten Sist jeg var der snakket de om og gi navn til en apekatt,tror det ble Julius Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Den apekatten som fikk navnet Julius fylte akkurat 30 år. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Frode Andresen er ute å sutrer igjen. Jeg synes han burde bli flinkere til å levere i sporet og på skytebanen istedet for å prøve vinne NM i sutring. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Frode Andresen er ute å sutrer igjen. Jeg synes han burde bli flinkere til å levere i sporet og på skytebanen istedet for å prøve vinne NM i sutring. Det er ikke den som er best til å gå på ski som vinner. Det er den med de beste skiene og de beste smørerne. Akkurat i skiskyting så kommer det jo også an på skytteren, men i langrenn (som sutringen denne gang var om) så er forskjellen mellom de beste bare utstyret de går på. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Kaptein sabeltann på tapeten Kapteinen er nok i syden på ferie i den tiden vi planlegger. Nok en grunn til å dra i mars. Sist jeg var der snakket de om og gi navn til en apekatt,tror det ble Julius Det var ikke mange årene før jeg var der Det har skjedd en del siden den gang. Og Kardemommebyen med snø må jo være stilig. Og veldig feil Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Her er et par bilder fra kardemommeby med snø. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Det har skjedd en del siden den gang. Og Kardemommebyen med snø må jo være stilig. Og veldig feil Det er nok litt mer dyr der nå enn et par tre papegøyer og noen apekatter Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Det har skjedd en del siden den gang. Og Kardemommebyen med snø må jo være stilig. Og veldig feil Det er nok litt mer dyr der nå enn et par tre papegøyer og noen apekatter Ja de har til og med virvelløse dyr nå, men det hørtes jo litt slapt ut det også... MEN pattedyret Vietnamesisk hengebuksvin må da være et supert motiv! Les mer om dyrene her Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Denne lille sesjonen rundt Kristiansand dyrepark burde vel strengt tatt foregått i den andre tråden? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Ja, vi tar det i den andre tråden. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Kaptein sabeltann på tapeten Sist jeg var der snakket de om og gi navn til en apekatt,tror det ble Julius Da jeg var svært ung fant jeg og søskenbarna mine mobiltelefonen til Terje Formo på gata i Oslo. Den andre forestillingen om Kaptein Sabeltann ble spilt i Oslo rundt da, og vi fikk masse Kaptein Sabeltann-stjæsj og veldig gode seter på forestillingen... Det var fine greier.. Edit: Jeg tror ikke på Gud. Men de som gjør det, vær så snill å be for guttene og jentene ute i nordsjøen.. Supplybåt krasjet med oljerigg i Nordsjøen Endret 18. januar 2010 av Simon Aldra Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Det er ikke den som er best til å gå på ski som vinner. Det er den med de beste skiene og de beste smørerne. Akkurat i skiskyting så kommer det jo også an på skytteren, men i langrenn (som sutringen denne gang var om) så er forskjellen mellom de beste bare utstyret de går på. What? Du er meget erfaren innen skisporten hører jeg? Toppmodellene til de forskjellige merkene er så latterlig gode at det er kun synsing og utseende som skiller dem. Når det kommer til voks/smørning så er det fult mulig å smøre seg helt bort, men man trenger ikke veldig mye peiling før man kan ende opp med ski som er meget gode. Forskjellen på skiene man bruker for en treningstur med skiklubben og OL-vinnerparet er ikke så veldig stor når man ser på gli og feste. Ser man på pris på alt man legger på skiene og tiden det tar, så kommer man fort opp i flere tusen kroner for bare noen timer gøy. Kjøper man glass, så har man det i alle fall en stund Lenke til kommentar
fototim Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 AVG kicker plutselig på Spotify. "Runtime packet themida" sier det. Virus eller tull? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Samme skjedde her. Er nok bare false positiv. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Mest trolig, men lukker det inntil jeg veit mer. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Vi er visst ikke aleine om problemet: http://forums.avg.com/us-en/avg-free-forum...ow&id=58619 Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Fask alarm. AVG --> Resident Shield --> Manage Exceptions --> Legg til Spotify.exe som exception. Francis Endret 19. januar 2010 av :Francis: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå