Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Hva med en akam fotosafari til våren ?

Busstur til Kolmgården i Sverige eller en båttur til glade Danmark og besøke Knuthenborg.

Begynner og bli endel som tar bilder av dyr her,så et opplegg i samarbeid med en dyrepark burde vel kunne la seg ordne.

Så vi kan være med på foring og kanskje også en guidet tur.

Det er allerede snakk om en tur til Kristiansand dyrepark i mars (sånn cirka).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva med en akam fotosafari til våren ?

Busstur til Kolmgården i Sverige eller en båttur til glade Danmark og besøke Knuthenborg.

Begynner og bli endel som tar bilder av dyr her,så et opplegg i samarbeid med en dyrepark burde vel kunne la seg ordne.

Så vi kan være med på foring og kanskje også en guidet tur.

Det er allerede snakk om en tur til Kristiansand dyrepark i mars (sånn cirka).

Kaptein sabeltann på tapeten :)

Sist jeg var der snakket de om og gi navn til en apekatt,tror det ble Julius :)

Lenke til kommentar

Jeg synes han burde bli flinkere til å levere i sporet og på skytebanen istedet for å prøve vinne NM i sutring.

Det er ikke den som er best til å gå på ski som vinner. Det er den med de beste skiene og de beste smørerne. Akkurat i skiskyting så kommer det jo også an på skytteren, men i langrenn (som sutringen denne gang var om) så er forskjellen mellom de beste bare utstyret de går på.

Lenke til kommentar

Kapteinen er nok i syden på ferie i den tiden vi planlegger. Nok en grunn til å dra i mars.

Det var ikke mange årene før jeg var der :D

Det har skjedd en del siden den gang. Og Kardemommebyen med snø må jo være stilig. Og veldig feil ;)

Lenke til kommentar

Da jeg var svært ung fant jeg og søskenbarna mine mobiltelefonen til Terje Formo på gata i Oslo. Den andre forestillingen om Kaptein Sabeltann ble spilt i Oslo rundt da, og vi fikk masse Kaptein Sabeltann-stjæsj og veldig gode seter på forestillingen...

Det var fine greier.. ;)

Edit:

Jeg tror ikke på Gud. Men de som gjør det, vær så snill å be for guttene og jentene ute i nordsjøen..

Supplybåt krasjet med oljerigg i Nordsjøen

:)

Endret av Simon Aldra
Lenke til kommentar
Det er ikke den som er best til å gå på ski som vinner. Det er den med de beste skiene og de beste smørerne. Akkurat i skiskyting så kommer det jo også an på skytteren, men i langrenn (som sutringen denne gang var om) så er forskjellen mellom de beste bare utstyret de går på.

What? Du er meget erfaren innen skisporten hører jeg? :p

Toppmodellene til de forskjellige merkene er så latterlig gode at det er kun synsing og utseende som skiller dem. Når det kommer til voks/smørning så er det fult mulig å smøre seg helt bort, men man trenger ikke veldig mye peiling før man kan ende opp med ski som er meget gode. Forskjellen på skiene man bruker for en treningstur med skiklubben og OL-vinnerparet er ikke så veldig stor når man ser på gli og feste. Ser man på pris på alt man legger på skiene og tiden det tar, så kommer man fort opp i flere tusen kroner for bare noen timer gøy.

Kjøper man glass, så har man det i alle fall en stund :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...