LordArild Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Alle vet at det er Nikon som er spaghettimonsterets utvalgte merke. Endelig noen som snakker fornuftig her.. for å fortsette hyllesten: Raaaameeen Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) God morgen På tide med å gratulere Pål Anders Ullevålseter. Det står stor respekt ut av de prestasjonene har har gjort i Dakar rallyet,andre plass uten et stort fabrikkteam i ryggen. Det er beklagelig at det og være født her oppe i kalde nord er en bremsesko for han,fabrikkteam sjefer foretrekker lokale helter,så en andreplass kan sikkert hjelpe på for og få et bein innenfor. Endret 18. januar 2010 av Nautica Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 God morgen På tide med å gratulere Pål Anders Ullevålseter. Hvis vi først skal gratulere, så kan vi også gratulere James Cameron med et par nye Golden Globe priser. Avatar var en veldig bra film, akkurat som mange av de andre filmene Cameron har laget. Jeg hørte folk som sa ”Ååå, jeg vil også leve i en så vakker verden” når jeg gikk ut kinosalen etter å ha sett den. Selv tenkte jeg at der skulle jeg vært med kamera! Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Nytt medlem i "familien" . *sensurer* Francis Godt forsøk på et hurtig diskusjonstemabytte, Francis! Jeg har lært ett og annet i de siste sidene med diskusjon, og etter helgen er det forsåvidt greit det ikke snakkes whisky Alt av rim blåste bort i helgen, så nå er det med ett langt lettere å sitte på jobb da det ikke er så mange motiv mellom hjem og jobb. Synd egentlig.. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 "Ditt beste bilde i 2009"-tråden trenger mye mer oppmerksomhet! Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 "Ditt beste bilde i 2009"-tråden trenger mye mer oppmerksomhet! Må bare finne ut hvilke bilder jeg har vist frem her først, som lettere sagt enn gjort når man knapt husker hva man gjorde i går Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Jeg postet alt for mange bilder i fjor til at jeg klarte å få skikkelig oversikt. Så jeg valgte noe ferskt som også er bra ... Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Jeg har flere reportasjer jeg er veldig happy med i år, mange portretter... rett og slett alt for mye til å velge et favorittbilde. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Jeg er alt for selvkritisk til å legge inn noen i den tråden. Da må noen velge ut et bilde for meg. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Det blir ofte hevda at forskjellen på en god fotograf og en dårlig, er at den gode bare viser sine gode bilder. Utvelgelse er altså sentralt for å bli god. Jeg tror altså at sånne "konkuranser" kan være nyttige for egen vekst som fotograf. Jeg skal f.eks velge ut bilde til utstilling i fotoklubben nå. Skader ikke med sånne anledninger til litt retrospektiv vareopptelling. Kanskje jeg finner noen oversette godbiter, eller kanskje jeg oppdager at de bildene jeg trodde var brukbare, egentlig bare er møl. Trolig vil jeg oppleve begge deler. Lærerikt og nyttig. Endret 18. januar 2010 av fototim Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Har postet alt for få bilder til at jeg har noe særlig å velge mellom, men jeg slengte nå opp ett av bildene fra photowalken som jeg var ganske fornøyd med. Må bli ferdig med den her avhandlingen og få litt mer fototid. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Eg veit det er nokon som er interessert i eit fototreff i Bergen. Er det fleir som er interessert? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Er det ikke snart på tide å få fjernet eller rettet "La deg inspirere"-artikkelen på forsiden av akam.no? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Er det ikke snart på tide å få fjernet eller rettet "La deg inspirere"-artikkelen på forsiden av akam.no? Foreslår at de prøver å fikse feilen. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 ...og endelig, etter "bare" 3 uker med opplasting, er alle mine ca. 400GB med bilder trygt laget hos Mozy. Åja, du fikk ikke med deg at serveren dems kræsje igår kveld? Alt ble sletta... Eg veit det er nokon som er interessert i eit fototreff i Bergen. Er det fleir som er interessert? jo litt så. tenkte å kjøre litt a100 denne gangen Børste støv av lukker og den slags... Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Hva med en akam fotosafari til våren ? Busstur til Kolmgården i Sverige eller en båttur til glade Danmark og besøke Knuthenborg. Begynner og bli endel som tar bilder av dyr her,så et opplegg i samarbeid med en dyrepark burde vel kunne la seg ordne. Så vi kan være med på foring og kanskje også en guidet tur. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 ...og endelig, etter "bare" 3 uker med opplasting, er alle mine ca. 400GB med bilder trygt laget hos Mozy. Åja, du fikk ikke med deg at serveren dems kræsje igår kveld? Alt ble sletta... Mozy driftes i et TIA-942 Tier 4-miljø, så det skal nok litt mer enn serverkrasj til før alt blir slettet der, gitt. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Tror jeg skal få fiksa meg en ekstern (eller intern forsåvidt) disk med backup på alt av bilder. Låser den inn i skapet på skole, så er jeg safe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå