Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God morgen :)

På tide med å gratulere Pål Anders Ullevålseter.

Det står stor respekt ut av de prestasjonene har har gjort i Dakar rallyet,andre plass uten et stort fabrikkteam i ryggen.

Det er beklagelig at det og være født her oppe i kalde nord er en bremsesko for han,fabrikkteam sjefer foretrekker lokale helter,så en andreplass kan sikkert hjelpe på for og få et bein innenfor.

Endret av Nautica
Lenke til kommentar
God morgen :)

På tide med å gratulere Pål Anders Ullevålseter.

:thumbup:

Hvis vi først skal gratulere, så kan vi også gratulere James Cameron med et par nye Golden Globe priser. Avatar var en veldig bra film, akkurat som mange av de andre filmene Cameron har laget.

Jeg hørte folk som sa ”Ååå, jeg vil også leve i en så vakker verden” når jeg gikk ut kinosalen etter å ha sett den. Selv tenkte jeg at der skulle jeg vært med kamera!

Lenke til kommentar
Nytt medlem i "familien" :) .

*sensurer*

Francis

Godt forsøk på et hurtig diskusjonstemabytte, Francis!

Jeg har lært ett og annet i de siste sidene med diskusjon, og etter helgen er det forsåvidt greit det ikke snakkes whisky :)

Alt av rim blåste bort i helgen, så nå er det med ett langt lettere å sitte på jobb da det ikke er så mange motiv mellom hjem og jobb. Synd egentlig..

Lenke til kommentar

Det blir ofte hevda at forskjellen på en god fotograf og en dårlig, er at den gode bare viser sine gode bilder.

Utvelgelse er altså sentralt for å bli god.

Jeg tror altså at sånne "konkuranser" kan være nyttige for egen vekst som fotograf. Jeg skal f.eks velge ut bilde til utstilling i fotoklubben nå.

Skader ikke med sånne anledninger til litt retrospektiv vareopptelling. Kanskje jeg finner noen oversette godbiter, eller kanskje jeg oppdager at de bildene jeg trodde var brukbare, egentlig bare er møl. Trolig vil jeg oppleve begge deler. Lærerikt og nyttig.

Endret av fototim
Lenke til kommentar
...og endelig, etter "bare" 3 uker med opplasting, er alle mine ca. 400GB med bilder trygt laget hos Mozy. :fun:

Åja, du fikk ikke med deg at serveren dems kræsje igår kveld? Alt ble sletta...

Eg veit det er nokon som er interessert i eit fototreff i Bergen.

Er det fleir som er interessert?

jo litt så. tenkte å kjøre litt a100 denne gangen :)

Børste støv av lukker og den slags...

Lenke til kommentar
...og endelig, etter "bare" 3 uker med opplasting, er alle mine ca. 400GB med bilder trygt laget hos Mozy. :fun:

Åja, du fikk ikke med deg at serveren dems kræsje igår kveld? Alt ble sletta...

Mozy driftes i et TIA-942 Tier 4-miljø, så det skal nok litt mer enn serverkrasj til før alt blir slettet der, gitt. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...