TGB Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Er det forresten noen her som har vært på havørn "safari"? Vurderer å prøve for å se om fuglefoto er interessant. Passe deg Christian, plutselig gjennomfører havnørn-gjengen koordinert angrep og stikker av med alle godobjektivene dine Forøvrig 300+ veldig bra bilder fra kveldens TFP-shoot. Det er ny rekord. Vet hva du mener om det *le* du fikk tatt 600 og jeg 377 - andre gang du er mer triggerhappy enn meg Vanlig mengde er mellom 100 og 200; så ja - ikke normalen for 3 timer. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Visste ikke at palestinske islamister laget blitskabler. Synkkabel er ypperlig for fjernutløsing av bomber veit du... Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Evt. synkronisering av eksposjonene Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Nå skulle jeg ønske jeg kunne photoshop. Skulle byttet ut det norske flagget med et pakistans og postet på alle fotoforum som finns i hele verden. Under usporbart nick selvfølgelig. Vil jo ikke ha en sinna Pakistanske islamist på døra.. http://www.dagbladet.no/2010/01/15/nyheter...ingene/9949599/ Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Visste ikke at palestinske islamister laget blitskabler. Synkkabel er ypperlig for fjernutløsing av bomber veit du... I likhet med makaroni, som er på listen over ting Israel ikke slipper inn i Gaza. Sorry, nå ble jeg seriøs og politisk, dere for unnskylde meg. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Nå skulle jeg ønske jeg kunne photoshop. Skulle byttet ut det norske flagget med et pakistans og postet på alle fotoforum som finns i hele verden. Under usporbart nick selvfølgelig. Vil jo ikke ha en sinna Pakistanske islamist på døra.. http://www.dagbladet.no/2010/01/15/nyheter...ingene/9949599/ Ikke bry deg om disse fjøsnissene. De er nyttige idioter for negative krefter i Pakistan som prøver å velve styret der. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Hvorfor mange har lyst på tilt/shift.. Mmmh...Men - anbefaler å mute musikken. (burde def. ikke mutes) var det som først fikk meg til å sikle etter TS, etterhvert som tiden har gått har det vært mange ganger hvor jeg skulle hatt TS for å få skikkelig fokusplan tho Lenke til kommentar
-.- - .- Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Nå skulle jeg ønske jeg kunne photoshop. Skulle byttet ut det norske flagget med et pakistans og postet på alle fotoforum som finns i hele verden. Under usporbart nick selvfølgelig. Vil jo ikke ha en sinna Pakistanske islamist på døra.. http://www.dagbladet.no/2010/01/15/nyheter...ingene/9949599/ Kvifor? Brenning av flagg er då berre ei ytring? Menmen, det hadde din manipulering òg vore. Rettnok ei forfalsking og ein svindel i tillegg, men framleis ei ytring. Så alt i alt; go ahead. Eg trur ALLE er frustrert over dette. Dei ulike sidane er frustrerte på kvar sin måte. Det var ikkje meininga å lage politisk debatt ut av det. Eg stør i alle høve ikkje valdlege aksjonar. Ikkje ein gong som reaksjon på idioti. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Nå skulle jeg ønske jeg kunne photoshop. Skulle byttet ut det norske flagget med et pakistans og postet på alle fotoforum som finns i hele verden. Under usporbart nick selvfølgelig. Vil jo ikke ha en sinna Pakistanske islamist på døra.. http://www.dagbladet.no/2010/01/15/nyheter...ingene/9949599/ Kvifor? Brenning av flagg er då berre ei ytring? Menmen, det hadde din manipulering òg vore. Rettnok ei forfalsking og ein svindel i tillegg, men framleis ei ytring. Så alt i alt; go ahead. Eg trur ALLE er frustrert over dette. Dei ulike sidane er frustrerte på kvar sin måte. Det var ikkje meininga å lage politisk debatt ut av det. Eg stør i alle høve ikkje valdlege aksjonar. Ikkje ein gong som reaksjon på idioti. Hvorfor? Nei, si det. Var mest noe som slo meg da jeg så bildet. De burde vel helst brent siste Aftenposten.. Ellers er jeg litt undrende til hvordan du får det til at jeg støtter voldelige aksjoner ved et slikt utsagn? Jeg misforstår sikkert, du mener sikkert ikke meg. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Hvorfor mange har lyst på tilt/shift.. Mmmh...Men - anbefaler å mute musikken. (burde def. ikke mutes) var det som først fikk meg til å sikle etter TS, etterhvert som tiden har gått har det vært mange ganger hvor jeg skulle hatt TS for å få skikkelig fokusplan tho Sånne snutter er det som gjør at videodelen blir litt mer interessant. Du får klare deg så godt du kan mens vi triller inn helikoptret "2.32 min",grei prioritering Lenke til kommentar
-.- - .- Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Ellers er jeg litt undrende til hvordan du får det til at jeg støtter voldelige aksjoner ved et slikt utsagn? Jeg misforstår sikkert, du mener sikkert ikke meg. Neinei, det meinte eg ikkje. Eg ville berre presisere at EG ikkje støtta dei valdelege handlingane deira, sjølv om eg meiner dei har ret til å brenne flagget. Dette høyrer uansett ikkje med i ein fototråd. Orsak Lenke til kommentar
fototim Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 OrsakDette er ikke en fototråd, så i utgangspuktet har du ingen grunn til å be om unnskyldning. En annen ting er at jeg syns vi bør være litt forsiktige med følsomme politiske emner her. Det er ikke en regel, men mange prøver nok å praktisere det allikevel. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Varsomhet skader så absolutt ikke. Vi har en politisk del av forumet som er velegnet for politisk debatt, det betyr ikke at vi forbyr eller engang fraråder litt politiske argumenter i denne tråden, så lenge dere holder dere på matta er det helt greit, men ha i bakhodet at det er en god stemning i denne tråden, og at det ikke skader å opprettholde den. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Nå skulle jeg ønske jeg kunne photoshop. Skulle byttet ut det norske flagget med et pakistans og postet på alle fotoforum som finns i hele verden. Under usporbart nick selvfølgelig. Vil jo ikke ha en sinna Pakistanske islamist på døra.. http://www.dagbladet.no/2010/01/15/nyheter...ingene/9949599/ Kvifor? Brenning av flagg er då berre ei ytring? Menmen, det hadde din manipulering òg vore. Rettnok ei forfalsking og ein svindel i tillegg, men framleis ei ytring. Så alt i alt; go ahead. Eg trur ALLE er frustrert over dette. Dei ulike sidane er frustrerte på kvar sin måte. Det var ikkje meininga å lage politisk debatt ut av det. Eg stør i alle høve ikkje valdlege aksjonar. Ikkje ein gong som reaksjon på idioti. Jeg liker ikke når folk brenner det norske flagget mens de hopper rundt som idioter.. spesielt ikke når årsaken er en forbanna tegning i en norsk avis. Tragisk trangsynte folk.. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Enig med Ingardj. Det burde ikke være mulig å lage så mye oppstyr rundt noen tegninger. Det er jo helt seriøst latterlig. Om noe burde jo bare brent en utgave av aftenposten, som noen andre her sa. And also, INGEN hadde jo kommet til å hørt om disse tegningene om ikke de hadde laget så mye oppstyr rundt det. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) Jeg mener det er de som ikke forstår at det er svært krenkende for muslimer at noen trykker disse tegningene som er trangsynte. For det første har man ifølge Koranen ikke lov til å avbilde Muhammed, og for det andre er det usedvanlig krenkende å fremstille ham og dermed alle muslimer som terrorister (selv om det var ment som en vits). Når norske aviser mener at de må krenke så mange bare fordi de kan - så synes jeg det er helt kurant at de svarer med en annen krenkende handling, nemlig å brenne flagget til disse avisene. Ytringsfriheten må gjelde begge veier. Når det er sagt er jeg imot både trykkingen og brenningen. Endret 16. januar 2010 av arnold_layne Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Jeg er tilhenger av retten til å trykke dem. Men det sanseløse ønsket om å provosere for å provosere liker jeg ikke, jeg respekterer FRPs rett til å trykke muhammedkarikaturer, den retten skal de ha, men jeg respekterer ikke hensikten deres. De ønsker selvfølgelig bare å skape mer ufred og mer flaggbrenning og mer bilder på TV av skjeggete folk som brenner norske flagg, bildekk og skyter i lufta med Kalashnikover. FRP går mer og mer over fra å være et politisk parti til å være en xenophobiske tullefolk som jager og jager for å få folk så nervøse som mulige overfor våre brune brødre som ber mot Mekka. I likhet med å publisere karikaturer anser jeg brenning av flagg som et element av ytringsfrihet. Om FRP vil gjemme seg bak ytringsfriheten når de publiserer tegniner av profeten Mohammed er det helt greit, men da må de akseptere at pakistanere bruker den samme retten til å provosere oss ved å brenne flagg. Ikke at jeg liker at folk brenner flagg. Jeg syns det er respektløst, det er dårlig folkeskikk. Akkurat som Mohammed-tegningene, altså. Hva om en karikaturtegner hadde tegner den "jevne FRPer", en dum og tåpelig innavla bonde med snusleppe? Det hadde vært like lite treffende, men det hadde sikkert møtt like mye motvilje fra FRP som Mohammedtegningene møter hos SV. Samtidig hadde SV blitt forkjempere for ytringsfriheten.. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Nå er jeg ganske sikker på at det mange som har tegnet den jevne FRPer som noe lignende av det der ^^ Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Jeg mener det er de som ikke forstår at det er svært krenkende for muslimer at noen trykker disse tegningene som er trangsynte. For det første har man ifølge Koranen ikke lov til å avbilde Muhammed, og for det andre er det usedvanlig krenkende å fremstille ham og dermed alle muslimer som terrorister (selv om det var ment som en vits). Når norske aviser mener at de må krenke så mange bare fordi de kan - så synes jeg det er helt kurant at de svarer med en annen krenkende handling, nemlig å brenne flagget til disse avisene. Ytringsfriheten må gjelde begge veier. Når det er sagt er jeg imot både trykkingen og brenningen. Jeg må si meg noe enig i det du sier. Man trenger ikke gjøre noe som vil provosere frem reaksjoner hos disse gruppene. Men, hvordan ville verden vært hvis vesten skulle følge religioner i alt dem man gjør? det hadde bare blitt tull. Hvor mye vitsing er det ikke med kristendommen hele tida? Jeg synes igrunn man ikke skal gi de som følger "Koranen" noe spesiell behandling. Brenning av flagg sier noe mer enn at de bare en sint på en avis. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Nå er jeg ganske sikker på at det mange som har tegnet den jevne FRPer som noe lignende av det der ^^ Men det er fortsatt utrolig lite treffende, fordomsfult og på linje med det folk tror, men fortsatt lite treffende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå