Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, egentlig ikke noe poeng, mere for diskusjonens skyld, kanskje?
Da er jeg mere med, jeg oppfatta deg trolig som mye mer intens og personlig mot sida enn det du ønska å være.

Diskusjon er fine greier. The Online Photogrsapher hadde en bra artikkel om emnet, ikke om design, men om viktiheta av å presentere bildene effektivt.

Lenke til kommentar
Hmm.. så det er beregnet for brillebrukere? Hva med oss som ikke bruker briller, men synes søkeren er liten? Jeg ser jo motivet, men må virkelig jobbe for å posisjonere øyet slik at jeg ser eksponeringsinformasjonen. Er den å anbefale da?

Det er motsatt. De er ikke beregnet på brillebrukere; men på de av dere uten briller, og som synes søkeren er liten.

Men de forverrer det problemet du har - med å se eksponeringsinfo. Det er bedre på E-620, E-30 og E-3.

Aha.. da blir det nok ikke innkjøp av en sånn en..

Lenke til kommentar
Moromannen.

Nå har jeg vært inne på Hamas sider og undersøkt hva de beskriver produktet som, og der står det ganske riktig "Flash extension cable". De har også ett annet produkt ved navn "Flash sync cable", denne har hunkontakt i begge ender, så det er nok ddmr.no som har vært litt vel kreative i oversettelsen når en flash extension cable blir til en blitskabel på norsk. De har også noe de kaller skjøtekabel for blits inne, denne har hunkontakter i begge ender, og er altså ikke en skjøtekabel, men en synkkabel. Har sendt dem en mail og spurt hva de har tenkt å gjøre med saken.

Visste ikke at palestinske islamister laget blitskabler. :p

Lenke til kommentar
Det er kanskje noen som gidder å gå igjennom denne tråden og komme med noen veloverveide funderinger? Der, vel å merke. Her kan dere fortsette med vrøvl, vås og svada ;)

Alkamtime!!!!!!!!! Her skal det smakes på Hansa fatøl :)

Edit: klokken er jo over 2300 og de små barna under 18 år har lagt seg. :)

Endret av Inc
Lenke til kommentar
Før jeg gidder å starte en tråd, er det noen interesse for akamtreff i kristiansand dyrepark en gang i fremtiden?

Helt klart. Legg et til en helg, slik at langveisfarende kan ta seg en tur.

Alkamtime!!!!!!!!! Her skal det smakes på Hansa fatøl :)

Edit: klokken er jo over 2300 og de små barna under 18 år har lagt seg. :)

Hansa fatøl er alltid en vinner. Jeg har en god blanding av diverse i kveld. Nå går det i Aass Bayer. Den er konge for de som liker litt mørkt øl.

Lenke til kommentar
Dama mi er der, i Kristandsand altså ikke dyreparken. og jeg bor ikke så langt unna så det kan godt være at jeg er med på noe slikt.

Bare det at du følte at du måtte forklare får meg til å lure..

Men da starter jeg snart en tråd.

Bare dette får meg til å være med på dette treffet. :p

HEEEEEEEEEEEEElt i fra Bergen. Det er neste utenlands det :D

Endret av Inc
Lenke til kommentar
Er det forresten noen her som har vært på havørn "safari"? Vurderer å prøve for å se om fuglefoto er interessant.

Passe deg Christian, plutselig gjennomfører havnørn-gjengen koordinert angrep og stikker av med alle godobjektivene dine ;)

Forøvrig 300+ veldig bra bilder fra kveldens TFP-shoot. Det er ny rekord.

Lenke til kommentar
Er det forresten noen her som har vært på havørn "safari"? Vurderer å prøve for å se om fuglefoto er interessant.

Passe deg Christian, plutselig gjennomfører havnørn-gjengen koordinert angrep og stikker av med alle godobjektivene dine ;)

Forøvrig 300+ veldig bra bilder fra kveldens TFP-shoot. Det er ny rekord.

Vet hva du mener om det :p

*le* du fikk tatt 600 og jeg 377 - andre gang du er mer triggerhappy enn meg :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...