Inc Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Og eg LER edit: Bare sånn at dere vet det Endret 15. januar 2010 av Inc Lenke til kommentar
fototim Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Nei, egentlig ikke noe poeng, mere for diskusjonens skyld, kanskje?Da er jeg mere med, jeg oppfatta deg trolig som mye mer intens og personlig mot sida enn det du ønska å være. Diskusjon er fine greier. The Online Photogrsapher hadde en bra artikkel om emnet, ikke om design, men om viktiheta av å presentere bildene effektivt. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Hvorfor mange har lyst på tilt/shift.. Mmmh. ..Men - anbefaler å mute musikken. Lenke til kommentar
Shocktrauma Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Å herregud. Jeg tror jeg dør! :!: Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Å herregud. Jeg tror jeg dør! :!: Slår ikke denne klassikeren Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Hmm.. så det er beregnet for brillebrukere? Hva med oss som ikke bruker briller, men synes søkeren er liten? Jeg ser jo motivet, men må virkelig jobbe for å posisjonere øyet slik at jeg ser eksponeringsinformasjonen. Er den å anbefale da? Det er motsatt. De er ikke beregnet på brillebrukere; men på de av dere uten briller, og som synes søkeren er liten. Men de forverrer det problemet du har - med å se eksponeringsinfo. Det er bedre på E-620, E-30 og E-3. Aha.. da blir det nok ikke innkjøp av en sånn en.. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Moromannen. Nå har jeg vært inne på Hamas sider og undersøkt hva de beskriver produktet som, og der står det ganske riktig "Flash extension cable". De har også ett annet produkt ved navn "Flash sync cable", denne har hunkontakt i begge ender, så det er nok ddmr.no som har vært litt vel kreative i oversettelsen når en flash extension cable blir til en blitskabel på norsk. De har også noe de kaller skjøtekabel for blits inne, denne har hunkontakter i begge ender, og er altså ikke en skjøtekabel, men en synkkabel. Har sendt dem en mail og spurt hva de har tenkt å gjøre med saken. Visste ikke at palestinske islamister laget blitskabler. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 De må jo tjene penger til krigføringen på en eller annen måte. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Det er kanskje noen som gidder å gå igjennom denne tråden og komme med noen veloverveide funderinger? Der, vel å merke. Her kan dere fortsette med vrøvl, vås og svada Endret 15. januar 2010 av tomsi42 Lenke til kommentar
Inc Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Det er kanskje noen som gidder å gå igjennom denne tråden og komme med noen veloverveide funderinger? Der, vel å merke. Her kan dere fortsette med vrøvl, vås og svada Alkamtime!!!!!!!!! Her skal det smakes på Hansa fatøl Edit: klokken er jo over 2300 og de små barna under 18 år har lagt seg. Endret 15. januar 2010 av Inc Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Før jeg gidder å starte en tråd, er det noen interesse for akamtreff i kristiansand dyrepark en gang i fremtiden? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Før jeg gidder å starte en tråd, er det noen interesse for akamtreff i kristiansand dyrepark en gang i fremtiden? Helt klart. Legg et til en helg, slik at langveisfarende kan ta seg en tur. Alkamtime!!!!!!!!! Her skal det smakes på Hansa fatøl Edit: klokken er jo over 2300 og de små barna under 18 år har lagt seg. Hansa fatøl er alltid en vinner. Jeg har en god blanding av diverse i kveld. Nå går det i Aass Bayer. Den er konge for de som liker litt mørkt øl. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Å herregud. Jeg tror jeg dør! :!: Takk for at du delte den, jeg lo ganske godt nå! :!: Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Før jeg gidder å starte en tråd, er det noen interesse for akamtreff i kristiansand dyrepark en gang i fremtiden? Jeg er interessert Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Før jeg gidder å starte en tråd, er det noen interesse for akamtreff i kristiansand dyrepark en gang i fremtiden? Dama mi er der, i Kristandsand altså ikke dyreparken. og jeg bor ikke så langt unna så det kan godt være at jeg er med på noe slikt. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Er det forresten noen her som har vært på havørn "safari"? Vurderer å prøve for å se om fuglefoto er interessant. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Dama mi er der, i Kristandsand altså ikke dyreparken. og jeg bor ikke så langt unna så det kan godt være at jeg er med på noe slikt. Bare det at du følte at du måtte forklare får meg til å lure.. Men da starter jeg snart en tråd. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Dama mi er der, i Kristandsand altså ikke dyreparken. og jeg bor ikke så langt unna så det kan godt være at jeg er med på noe slikt. Bare det at du følte at du måtte forklare får meg til å lure.. Men da starter jeg snart en tråd. Bare dette får meg til å være med på dette treffet. HEEEEEEEEEEEEElt i fra Bergen. Det er neste utenlands det Endret 15. januar 2010 av Inc Lenke til kommentar
TGB Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Er det forresten noen her som har vært på havørn "safari"? Vurderer å prøve for å se om fuglefoto er interessant. Passe deg Christian, plutselig gjennomfører havnørn-gjengen koordinert angrep og stikker av med alle godobjektivene dine Forøvrig 300+ veldig bra bilder fra kveldens TFP-shoot. Det er ny rekord. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Er det forresten noen her som har vært på havørn "safari"? Vurderer å prøve for å se om fuglefoto er interessant. Passe deg Christian, plutselig gjennomfører havnørn-gjengen koordinert angrep og stikker av med alle godobjektivene dine Forøvrig 300+ veldig bra bilder fra kveldens TFP-shoot. Det er ny rekord. Vet hva du mener om det *le* du fikk tatt 600 og jeg 377 - andre gang du er mer triggerhappy enn meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå