Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Hva lenge tror dere jeg må vente på pakken med grep, blits, mellomringer, paraply og softbox?

 

Bestilles fra BHphotovideo. (Jeg tenker på dette med fortolling og lignende) Selve frakten burde vel ikke ta mer enn 2 dager, men jeg bor i trondheim, og varene må fortolles.

Du får de vel i begynnelsen av neste uke. Hvis jeg hadde bestilt i dag hadde de vært hjemme på døra mi på torsdag eller fredag avhengig av når de ble sendt fra USA.

Hvis du ikke har noen betalingsanmerkninger på kortet du bestilte med får du brev i posten etter en uke med fortolling.

Det som tar tid er å få det fra Oslo til Trondheim.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva lenge tror dere jeg må vente på pakken med grep, blits, mellomringer, paraply og softbox?

 

Bestilles fra BHphotovideo. (Jeg tenker på dette med fortolling og lignende) Selve frakten burde vel ikke ta mer enn 2 dager, men jeg bor i trondheim, og varene må fortolles.

Du får de vel i begynnelsen av neste uke. Hvis jeg hadde bestilt i dag hadde de vært hjemme på døra mi på torsdag eller fredag avhengig av når de ble sendt fra USA.

Hvis du ikke har noen betalingsanmerkninger på kortet du bestilte med får du brev i posten etter en uke med fortolling.

Det som tar tid er å få det fra Oslo til Trondheim.

 

 

Akkurat... Jeg tenkte det kanskje kunne bli sittende i tollen.

Lenke til kommentar
Hva lenge tror dere jeg må vente på pakken med grep, blits, mellomringer, paraply og softbox?

 

Bestilles fra BHphotovideo. (Jeg tenker på dette med fortolling og lignende) Selve frakten burde vel ikke ta mer enn 2 dager, men jeg bor i trondheim, og varene må fortolles.

UPS ordner fortolling for deg. Hvis du slipper å forhåndsbetale mva, kan det dreie seg om et par tre dager fra ordren gikk fra B&H til du har den på døra. Endret av fototim
Lenke til kommentar
Hva lenge tror dere jeg må vente på pakken med grep, blits, mellomringer, paraply og softbox?

 

Bestilles fra BHphotovideo. (Jeg tenker på dette med fortolling og lignende) Selve frakten burde vel ikke ta mer enn 2 dager, men jeg bor i trondheim, og varene må fortolles.

 

Går sikkert raskt så snart jødene får åpnet sjappa si. Innmari irriterende at de stenger nettbutikkenpå jødiske helligdager.

Lenke til kommentar
For de med erfaring, vil det være en stor fordel å ha skjermene samlet, eller funker det greit med to forskjellige plasser?

 

Det spørs da. Skal du ha et halvt skjermbilde på hver skjerm, eller et ekstra skrivebord på skjerm nr. 2? Førstnevnte situasjon bør man selvsagt ha de samlet, sistnevnte er vel smak og behag, men jeg ville plassert den til siden og litt høyere oppe.

Lenke til kommentar

Vel, når jeg hadde to skjermer foretrakk jeg å sette den andre skjermen på en hylle på skrivebordet, som som sagt var plassert litt til siden (venstre, i mitt tilfelle) og litt høyere oppe enn hovedskjermen. Det fungerte bra, jeg kunne se på hovedskjermen uten å bli distrahert av den andre slik den var plassert, men det trengtes likevel knapt mer enn å heve blikket for å se på den. Det var en fin løsning, helt til hovedskjermen tok kvelden. :(

Lenke til kommentar

Jeg pleier å ha MSN på 19"-ern til venstre for hovedskjermen. Når jeg ikke vil bli distrahert av et hvitt vindu, går jeg til skrivebordet hvor jeg har en svart bakgrunn. Blir morsomt med en eventuell 24". Tre skjermer. Lurer på om rommet ikke blir noen lady magnet da gitt. :p

Lenke til kommentar
Er det virkelig så vanskelig å svare Gissan på spørsmålet?

Tydeligvis. Femte gangen jeg spør nå.. :)

 

Syntes jeg leste at den nye maskinen kom på 10k med 2 22" skjermer..

 

Høres ut som ett litt trangt budsjett..

Det er det jeg tenker også. Ikke få meg til å tro at han har kjøpt TN-skjerm!? :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...