Upsaker Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Hva lenge tror dere jeg må vente på pakken med grep, blits, mellomringer, paraply og softbox? Bestilles fra BHphotovideo. (Jeg tenker på dette med fortolling og lignende) Selve frakten burde vel ikke ta mer enn 2 dager, men jeg bor i trondheim, og varene må fortolles. Du får de vel i begynnelsen av neste uke. Hvis jeg hadde bestilt i dag hadde de vært hjemme på døra mi på torsdag eller fredag avhengig av når de ble sendt fra USA. Hvis du ikke har noen betalingsanmerkninger på kortet du bestilte med får du brev i posten etter en uke med fortolling. Det som tar tid er å få det fra Oslo til Trondheim. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2008 Hva lenge tror dere jeg må vente på pakken med grep, blits, mellomringer, paraply og softbox? Bestilles fra BHphotovideo. (Jeg tenker på dette med fortolling og lignende) Selve frakten burde vel ikke ta mer enn 2 dager, men jeg bor i trondheim, og varene må fortolles. Du får de vel i begynnelsen av neste uke. Hvis jeg hadde bestilt i dag hadde de vært hjemme på døra mi på torsdag eller fredag avhengig av når de ble sendt fra USA. Hvis du ikke har noen betalingsanmerkninger på kortet du bestilte med får du brev i posten etter en uke med fortolling. Det som tar tid er å få det fra Oslo til Trondheim. Akkurat... Jeg tenkte det kanskje kunne bli sittende i tollen. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Hva lenge tror dere jeg må vente på pakken med grep, blits, mellomringer, paraply og softbox? Bestilles fra BHphotovideo. (Jeg tenker på dette med fortolling og lignende) Selve frakten burde vel ikke ta mer enn 2 dager, men jeg bor i trondheim, og varene må fortolles. UPS ordner fortolling for deg. Hvis du slipper å forhåndsbetale mva, kan det dreie seg om et par tre dager fra ordren gikk fra B&H til du har den på døra. Endret 10. juni 2008 av fototim Lenke til kommentar
_ART_ Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Hva lenge tror dere jeg må vente på pakken med grep, blits, mellomringer, paraply og softbox? Bestilles fra BHphotovideo. (Jeg tenker på dette med fortolling og lignende) Selve frakten burde vel ikke ta mer enn 2 dager, men jeg bor i trondheim, og varene må fortolles. Går sikkert raskt så snart jødene får åpnet sjappa si. Innmari irriterende at de stenger nettbutikkenpå jødiske helligdager. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Var ute en liten tur å prøvde å knipse noen vannymfer, uten særlig hell. I løpet av den tiden er det kommet tre nye sider! Ikke lett å henge med i chattetråden, gitt. BH åpner om et par timer. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2008 For de med erfaring, vil det være en stor fordel å ha skjermene samlet, eller funker det greit med to forskjellige plasser? Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 For de med erfaring, vil det være en stor fordel å ha skjermene samlet, eller funker det greit med to forskjellige plasser? Fjerde gang, hvilke skjermer er det snakk om? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 For de med erfaring, vil det være en stor fordel å ha skjermene samlet, eller funker det greit med to forskjellige plasser? Det spørs da. Skal du ha et halvt skjermbilde på hver skjerm, eller et ekstra skrivebord på skjerm nr. 2? Førstnevnte situasjon bør man selvsagt ha de samlet, sistnevnte er vel smak og behag, men jeg ville plassert den til siden og litt høyere oppe. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 En på skrivebordet og en ved senga Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2008 Blir 2 skrivebord, kun programmene som blir forskjellig. Jeg tenker å skille dem litt, for å ikke bli distrahert, og må lyset fra den andre skjermen i fleisen. Problemet da er at jeg må ha verktøyboksene på den skjermen. En på skrivebordet og en ved senga Har en laptop i tillegg Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg kjører 19" + 22" rett ved siden av hverandre. Kant i kant. Synes det fungerer veldig bra. Så sant du har plass da, som du var litt i tvil om. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2008 Joda, har seg slik at med den plassen jeg har nå, vil en på hver side passe bra, men om jeg skal ha de sammen må jeg har nytt skrivebord. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Hvilke skjermer har du kjøpt, Mr. Olsen? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2008 Aahh, blir så digg med 2! 22" istedenfor en 13" ! :D Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Vel, når jeg hadde to skjermer foretrakk jeg å sette den andre skjermen på en hylle på skrivebordet, som som sagt var plassert litt til siden (venstre, i mitt tilfelle) og litt høyere oppe enn hovedskjermen. Det fungerte bra, jeg kunne se på hovedskjermen uten å bli distrahert av den andre slik den var plassert, men det trengtes likevel knapt mer enn å heve blikket for å se på den. Det var en fin løsning, helt til hovedskjermen tok kvelden. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg pleier å ha MSN på 19"-ern til venstre for hovedskjermen. Når jeg ikke vil bli distrahert av et hvitt vindu, går jeg til skrivebordet hvor jeg har en svart bakgrunn. Blir morsomt med en eventuell 24". Tre skjermer. Lurer på om rommet ikke blir noen lady magnet da gitt. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Er det virkelig så vanskelig å svare Gissan på spørsmålet? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Lurer på om rommet ikke blir noen lady magnet da gitt. Blir vel meir instant nerd-alert. Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Syntes jeg leste at den nye maskinen kom på 10k med 2 22" skjermer.. Høres ut som ett litt trangt budsjett.. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Er det virkelig så vanskelig å svare Gissan på spørsmålet? Tydeligvis. Femte gangen jeg spør nå.. Syntes jeg leste at den nye maskinen kom på 10k med 2 22" skjermer.. Høres ut som ett litt trangt budsjett.. Det er det jeg tenker også. Ikke få meg til å tro at han har kjøpt TN-skjerm!? :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå