Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei, velkommen til internett.

Ingen bryr seg om at noen bruker bildene til andre fotografer for å vise fine bilder. Så lenge ingen har noen som helst fortjeneste så bryr ikke engang fotografene seg.

De har lagt bilder på internett, og de vet at dette kamn bli gjort, og det værste som skjedde her var at en 4 - 5 stk la til siden deres som bokmerke.

Noe som ellers minner mye om såkalt piratkopiering av film og musikk. Rart med det.

 

-

 

Har nettopp sett filmen Salvador. Fanbleedingtastic god film. Jeg ble engasjert, ENGASJERT av en film. Oliver er regissøren sin!

 

Edit: Gissan, jeg har lest det flyktig en kvart gang. Jeg forstår det, det er faktisk ganske lettfattelig. Vanskelig å forstå at det skal være så vanskelig å forstå setningen. ;)

Endret av Simon Aldra
Lenke til kommentar
HAHAHA, hysterisk :p

Jeg leste innlegget, men fant ikke grunnen til at jeg skulle lese det igjen..

Han refererte bare til at mange bruker etisk diskutable metoder. Han sa ikke et ord om at han bruker dem eller går god for dem. Leser du innlegget hans skikkelig, så ser du det.

 

Men var det noen som fikk med seg spørsmålet mitt om blitzkontakter som kortslutter?

Endret av fototim
Lenke til kommentar
HAHAHA, hysterisk :p

Jeg leste innlegget, men fant ikke grunnen til at jeg skulle lese det igjen..

Han refererte bare til at mange bruker etisk diskutable metoder. Han sa ikke et ord om at han bruker dem eller går god for dem. Leser du innlegget hans skikkelig, så ser du det.

Det er det jeg prøver å få ham til å gjøre, men det måtte visst mer til enn jeg hadde trodd.. :roll:

Lenke til kommentar
Gissan; Jeg har hverken kamuflasje, 500-600mm eller stasjonære hegrer, men gir du meg alt det der skal jeg kunne ta det.

Jeg har ikke 500-600mm heller, og ei heller stasjonære hegrer, så hva gjør jeg med bare kamuflasje og hverken fugler eller noe å fotografere de usynlige hegrene med?

 

Du kan ikke, enkelt og greit. Men har man fuglene, kamu og en grei tele vil slike bilder ikke være langt unna.

 

 

Mer sjokkerende ville det vært å sett deg ta noen slike.

Det er det vel sikkert, men hegrer blir rett og slett for enkelt for meg. Havørn, kongeørn, vandrefalk, hønsehauk - da snakker vi fugler. ;)

 

Har du noen hegrer å linke til da? Om du sier det er så enkelt, hvorfor har du ikke slike kongelige bilder som du har lenket til?

Hegrer er vanskeligere enn havørn og kongeørn. Et skjul og åte som i snillfjord og man har noe pretty heavy stuff!

 

Det fins selvfølgelig hegrer som er mer tamme enn andre, men generelt sett, så vil jeg nok heller ta et havørnbilde som rommer hele bildet, enn av hegre.

 

 

dessverre har jeg mistet interessen for fuglefoto, så du må nok vente et par år ;)

Lenke til kommentar
dessverre har jeg mistet interessen for fuglefoto, så du må nok vente et par år ;)

Hehe.. Får du den igjen om et par år da? Ser du får det godt til i makroverden, grattis! :)

 

Forresten så har jeg både kattugle-, kongeørn-, havørn- og vandrefalk-prosjekter på gang. Skal bli artig å se hva jeg kan varte opp med etter at sommeren er over! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...