tomsi42 Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 Bare glad i MS du. MS? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 ...og nikotin er sykt giftig. Mye, mye giftigere enn f.eks heroin, stryknin eller cyanid. Mindre enn 40-60 milligram er dødelig. Om man legger noen sigaretter i et glass vann over natten, så vil den som drikker vannet bli veldig, veldig syk. En 20-pakning er lett nok til å drepe. Kjent trikst fra krim-bok-verdenen ... Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 ...og nikotin er sykt giftig. Mye, mye giftigere enn f.eks heroin, stryknin eller cyanid. Mindre enn 40-60 milligram er dødelig. Om man legger noen sigaretter i et glass vann over natten, så vil den som drikker vannet bli veldig, veldig syk. En 20-pakning er lett nok til å drepe. Kjent trikst fra krim-bok-verdenen ... og om man drikker øl med sneip så blir man dårlig. veldig, veldig dårlig. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 og om man drikker øl med sneip så blir man dårlig. veldig, veldig dårlig. Men for å drikke øl med sneip, så må man være så full at man hadde blitt veldig, veldig dårlig uansett Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 Men for å drikke øl med sneip, så må man være så full at man hadde blitt veldig, veldig dårlig uansett Øl med sneip høres ikke godt ut ... hva er det med folk som absolutt skal sneipe siggen i øllet? Lenke til kommentar
Anew Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Tro det eller ei, men faren min spiste en gang en sigar (han sier han trodde det var sjokolade... ) Needless to say, så endte han på sykehus. Imidlertid er det så mye annen drit i tobakk at man ikke kan dø av å spise tobakk, siden man spyr det opp lenge før kroppen har klart å absorbere nikotinet... men man kan faktisk dø bare av hudkontakt med nikotin, siden det absorberes meget effektivt gjennom huden. Love that stuff. (selv om jeg ikke leser krim... kona prøvde å lure på meg en Harry Hole-bok i sommer, men jeg ble bare irritert) Endret 11. januar 2010 av Anew Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 ... kona prøvde å lure på meg en Harry Hole-bok i sommer, men jeg ble bare irritert Jeg orker heller ikke å lese harry Hole bøkene ... men jeg blir ikke direkte irritert Lenke til kommentar
Anew Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 ... kona prøvde å lure på meg en Harry Hole-bok i sommer, men jeg ble bare irritert Jeg orker heller ikke å lese harry Hole bøkene ... men jeg blir ikke direkte irritert Jeg syns bare det var en dum klisjesuppe, og sånt irriterer meg. Dvs. det irriterer meg å bruke tiden min på det. Så jeg brukte ikke så mye tid. Leste også første kapittel i den nyeste boken hans (kona er religiøs tilhenger), og noen har tydeligvis tatt notater mens han så Saw... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 Leste også første kapittel i den nyeste boken hans (kona er religiøs tilhenger), og noen har tydeligvis tatt notater mens han så Saw... De fleste forfattere stjeler vel som ravner; men det er ikke alltid like opplagt. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 Men for å drikke øl med sneip, så må man være så full at man hadde blitt veldig, veldig dårlig uansett Øl med sneip høres ikke godt ut ... hva er det med folk som absolutt skal sneipe siggen i øllet? Derfor ser man alltid på flasken først. Men årsaken er enkel, man slipper å gi opp et sete i sofaen som kommer til å bli stjålet av en fjomp fra nabokommunen for å gå ut og kaste siggen. Same goes for snus. Tro det eller ei, men faren min spiste en gang en sigar (han sier han trodde det var sjokolade... ) Needless to say, så endte han på sykehus. Imidlertid er det så mye annen drit i tobakk at man ikke kan dø av å spise tobakk, siden man spyr det opp lenge før kroppen har klart å absorbere nikotinet... men man kan faktisk dø bare av hudkontakt med nikotin, siden det absorberes meget effektivt gjennom huden. Love that stuff. (selv om jeg ikke leser krim... kona prøvde å lure på meg en Harry Hole-bok i sommer, men jeg ble bare irritert) Kjenner en fyr som spiste en pakke rullings. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Kjenner en fyr som drakk fra et snusglass ute på byen. snusglass=kopp/glass der snus kastes etter bruk istedet for at det havner på gulvet. Askebeger for snus, dobbel Endret 11. januar 2010 av Ildhode Lenke til kommentar
matsktsk Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 Er det noe sted i Trondheim jeg kan få kjøpt 5 eller 10 meter blitssynkkabel med PC-terminaler i begge ender? Finner det ikke på JPs nettsider... Sjekk med Foto-Import på Lademoen, de har kanskje. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 Takk for tips, sendte dem en e-post Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Huh.. Kingston.no fører til Foto Video sin side. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Huh.. Kingston.no fører til Foto Video sin side. Det er ikke minnekort,men rambrikker dem selger i den fotobutikken Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Skal ha fotoreportasje hvor jeg skal tilbringe en dag med en som jobber og ta bilde av det han jobber med og hva han gjør hver dag osv. Har dere noen tips til hvilke jobber det kan være morsomt å ta fotoreportasje om? Fisker er ihvertfall en.Det var vel awesome som hadde en fotoreportasje om en fisker for en stund tilbake? Aldri sett en kommunalt ansatt jobbe, her må det være muligheter ! Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Huh.. Kingston.no fører til Foto Video sin side. Morsomt når styreleder leker domenehai på fritiden... whois For en stund siden gikk www.burger-king.no til peppes men det ble fikset etter at det kom noen artikler om det. Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Skal ha fotoreportasje hvor jeg skal tilbringe en dag med en som jobber og ta bilde av det han jobber med og hva han gjør hver dag osv. Har dere noen tips til hvilke jobber det kan være morsomt å ta fotoreportasje om? Fisker er ihvertfall en.Det var vel awesome som hadde en fotoreportasje om en fisker for en stund tilbake? Jau, nesten Var et fiskeforedlingsanlegg jeg var og fotograferte, ikke på noen båt. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Simon og whatshisname-med-Rolleiflex har vel begge hatt fiskerreporasjer... "Byråkrat" høres ut som et veldig spennende tema for en fotoreportasje. Man kan fotografere byråkraten sittende i sofagruppen på jobben med en avis, i telefonen, i møte, på kontoret til sjefen, i kantinen, på bussen hjem... alltid med en kopp kaffe i hånden... mulighetene er uendelige! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Simon og whatshisname-med-Rolleiflex har vel begge hatt fiskerreporasjer... Ustedalen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå