Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
LOL. Jeg så nettopp lady gaga dick slip :p It's official.

Det er fjorårets pr stunt. Det er vell det samme om personen har trakt eller tut(eller begge).

Skulle likt å sett deg si det etter en kveld på byen når dama du drar med deg hjem er bedre utstyrt enn du er.

Been there, done that! Så bare nei takk og fikk en utrolig god BJ før jeg gikk :p

Lenke til kommentar
Det slutta berre plutseleg å fungere? Då veit eg ikkje, men du kan jo prøve å reinstallere siste kompatible versjon av ACR: http://www.adobe.com/support/downloads/detail.jsp?ftpID=4034

Merka no at eg ikkje kan gjere noko i Photoshop... Prøvde å lage eit nytt dokument og heile greia låste seg... Har ekte version... Får igjennom skulen, berre så det er sagt...

Tok 30-60 sekund før ett A3 ark åpna seg i Photoshop... Noko er gale... Noko er veldig gale... Eg åpna Adobe Bridge og den heller kunne ikkje lese dei (vise miniatyrbilde funka heller ikkje)

Og når eg åpna Bridge kom der opp ei melding om at eg hadde ein dårlig prosessor eller ein ukompitabel ein og dette vil redusere ytelsen...

post-107477-1263131496_thumb.jpg

post-107477-1263131552_thumb.jpg

Endret av Bolivar
Lenke til kommentar
Og når eg åpna Bridge kom der opp ei melding om at eg hadde ein dårlig prosessor eller ein ukompitabel ein og dette vil redusere ytelsen...
Høres ut som om tida er moden for en reinstalasjon av hele PS, eventuelt hele systemet.

Men jeg ville ha avventa litt og sett om noen orakler har andre forlag før jeg eventuelt gjorde det.

Lenke til kommentar

Dersom det kun er snakk om at ting henger seg opp så er det nok enten minne eller software-relatert. Så skjekk hvor mye minne som benyttes når ting henger seg. Hvis du fortsatt har minne å gå på, så ville jeg ha reinstallert hele sulamitten, i det minste Adobe-pakka.

Vista? Reinstaller nao.

Endret av Wikipedersen
Lenke til kommentar
Dersom det kun er snakk om at ting henger seg opp så er det nok enten minne eller software-relatert. Så skjekk hvor mye minne som benyttes når ting henger seg. Hvis du fortsatt har minne å gå på, så ville jeg ha reinstallert hele sulamitten, i det minste Adobe-pakka.

Vista? Reinstaller nao.

Må vente til imorgen da... Bruke dagen på skulen imorgen på å instalere... Må nok seia det er software feil ja... Bildet er tatt når der står (Svarer ikke) på tittelen... man ser bare "ke" :)

post-107477-1263140208_thumb.jpg

Men fekk med sånn gratis oppgradering til Windows 7 med dataen... Korleis oppgraderer eg? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...