gorpium Skrevet 10. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Er det teknisk mulig å modifisere en monopod med noen vekter og en sånn frittstående håndtak ting og kalle deg en steadycam? Nei. Du kan modifisere for å få stødigere bilde, men laaaaangt ifra Steadicam ytelse om du skal bevege deg. Dette kan kun en Steadicam få til. Endret 10. januar 2010 av gorpium Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2010 Tror du er flink nok til å skrive lady gaga dick slip i søkefeltet på google selv. Trenger ikke linke til det her, er små barn her vettu Det er du som prater om fenomenet. Det er du som fikser linken. Ellers så er det er bare en slapp promt i nabobygda ... Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 10. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2010 Nei, tror jeg skal spare resten av akam for den linken, gitt Lenke til kommentar
# offline Skrevet 10. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2010 LOL. Jeg så nettopp lady gaga dick slip It's official. Det er fjorårets pr stunt. Det er vell det samme om personen har trakt eller tut(eller begge). Skulle likt å sett deg si det etter en kveld på byen når dama du drar med deg hjem er bedre utstyrt enn du er. Been there, done that! Så bare nei takk og fikk en utrolig god BJ før jeg gikk Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 10. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2010 Kva er gale når eg ikkje får åpna RAW filer i Photoshop CS3? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 10. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2010 Du har ein versjon som av Adobe Camera Raw (råkonverteraren) som ikkje støtter kameraet ditt. Kva kamera har du? Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 10. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2010 Du har ein versjon som av Adobe Camera Raw (råkonverteraren) som ikkje støtter kameraet ditt. Kva kamera har du? Eg har jo gjort det før! Eg har Canon 450D... Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 10. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2010 Det slutta berre plutseleg å fungere? Då veit eg ikkje, men du kan jo prøve å reinstallere siste kompatible versjon av ACR: http://www.adobe.com/support/downloads/detail.jsp?ftpID=4034 Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 10. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2010 Det slutta berre plutseleg å fungere? Då veit eg ikkje, men du kan jo prøve å reinstallere siste kompatible versjon av ACR: http://www.adobe.com/support/downloads/detail.jsp?ftpID=4034 Merka no at eg ikkje kan gjere noko i Photoshop... Prøvde å lage eit nytt dokument og heile greia låste seg... Har ekte version... Får igjennom skulen, berre så det er sagt... Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 10. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Det slutta berre plutseleg å fungere? Då veit eg ikkje, men du kan jo prøve å reinstallere siste kompatible versjon av ACR: http://www.adobe.com/support/downloads/detail.jsp?ftpID=4034 Merka no at eg ikkje kan gjere noko i Photoshop... Prøvde å lage eit nytt dokument og heile greia låste seg... Har ekte version... Får igjennom skulen, berre så det er sagt... Tok 30-60 sekund før ett A3 ark åpna seg i Photoshop... Noko er gale... Noko er veldig gale... Eg åpna Adobe Bridge og den heller kunne ikkje lese dei (vise miniatyrbilde funka heller ikkje) Og når eg åpna Bridge kom der opp ei melding om at eg hadde ein dårlig prosessor eller ein ukompitabel ein og dette vil redusere ytelsen... Endret 10. januar 2010 av Bolivar Lenke til kommentar
fototim Skrevet 10. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2010 Og når eg åpna Bridge kom der opp ei melding om at eg hadde ein dårlig prosessor eller ein ukompitabel ein og dette vil redusere ytelsen...Høres ut som om tida er moden for en reinstalasjon av hele PS, eventuelt hele systemet. Men jeg ville ha avventa litt og sett om noen orakler har andre forlag før jeg eventuelt gjorde det. Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 10. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2010 Dataen er ny i november i fjor... og Creative Suit like etter... Men vurderer Windows 7... Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 10. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Dersom det kun er snakk om at ting henger seg opp så er det nok enten minne eller software-relatert. Så skjekk hvor mye minne som benyttes når ting henger seg. Hvis du fortsatt har minne å gå på, så ville jeg ha reinstallert hele sulamitten, i det minste Adobe-pakka. Vista? Reinstaller nao. Endret 10. januar 2010 av Wikipedersen Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 10. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2010 Sammenlikning av Nikon 50/1.2, 1.8D og 1.4D. http://www.rbfotografia.com.br/avaliacoes/50mm_en_1.htm Francis Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 10. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2010 Dersom det kun er snakk om at ting henger seg opp så er det nok enten minne eller software-relatert. Så skjekk hvor mye minne som benyttes når ting henger seg. Hvis du fortsatt har minne å gå på, så ville jeg ha reinstallert hele sulamitten, i det minste Adobe-pakka. Vista? Reinstaller nao. Må vente til imorgen da... Bruke dagen på skulen imorgen på å instalere... Må nok seia det er software feil ja... Bildet er tatt når der står (Svarer ikke) på tittelen... man ser bare "ke" Men fekk med sånn gratis oppgradering til Windows 7 med dataen... Korleis oppgraderer eg? Lenke til kommentar
ET! Skrevet 10. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2010 Hurtigfiks til Bolivars pcproblem: Hammer og spiker så er du kvitt skiten. Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 10. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2010 Hurtigfiks til Bolivars pcproblem:Hammer og spiker så er du kvitt skiten. Hehe, nei, takk for tipset, men står over Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 10. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2010 Hurtigfiks til Bolivars pcproblem:Hammer og spiker så er du kvitt skiten. Jøss,hjelper det og henge pc'n opp på veggen ? Lenke til kommentar
ET! Skrevet 10. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2010 Hjelper veldig for å avreager ved å kjøre en spiker gjennom skiten, for så å skaffe seg noe skikkelig uten Windows OS på. Lenke til kommentar
Shocktrauma Skrevet 10. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2010 ...for OS X eller Linux er jo HELT feilfritt. Det sier kanskje mer om deg som bruker, ET, enn at Windownz er dårlige saker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå