Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det teknisk mulig å modifisere en monopod med noen vekter og en sånn frittstående håndtak ting og kalle deg en steadycam? :p

Det er det sikkert. Men om det blir godtatt (av steadycam-fanboysa), er et annet spørsmål ...

Må vel også tenke på å ta meg en tur snart.. Men mitt krav er under 5-, er litt frøsen :p

Da er du noe mer pysete enn meg. Jeg synes -10 er helt greit; men det forutsetter at det er vindstille. Noe som Oslo ikke er kjent med. -5 i Oslo er sjeldent behagelig.

Lenke til kommentar
For å spørre litt annerledes: er det noen her inne som har klart å slite ut ett speilreflekskamera, uansett merke, modell og prisklasse, om man ser bort fra dersom kameraet blir ødelagt ved uhell?

Jeg passerte 22.000 eksponeringer med et D40 før neste eier overtok. Usikker på hvor mange flere eksponeringer det har blitt, men det fungerer fint fortsatt.

Lenke til kommentar
Er det teknisk mulig å modifisere en monopod med noen vekter og en sånn frittstående håndtak ting og kalle deg en steadycam? :p

Det er det sikkert. Men om det blir godtatt (av steadycam-fanboysa), er et annet spørsmål ...

Spørsmålet var vel egentlig om det ville ha en stabilisernede effekt eller om det bare ville sett teit ut :p

Lenke til kommentar
For å spørre litt annerledes: er det noen her inne som har klart å slite ut ett speilreflekskamera, uansett merke, modell og prisklasse, om man ser bort fra dersom kameraet blir ødelagt ved uhell?

Jeg passerte 22.000 eksponeringer med et D40 før neste eier overtok. Usikker på hvor mange flere eksponeringer det har blitt, men det fungerer fint fortsatt.

Min D40 er på over 29000 nå, og fungerer fortsatt bra.

Jeg tror det finnes et nettsted hvor folk kan laste opp data om hva slags kameraer de har og hvor mange klikk de (ikke) har tålt. Skal se om jeg finner den.

Lenke til kommentar
Hvorfor ikke prøve med en 3bein stativ ?

Dra mitt-søyla helt opp og beina litt ut,du burde da få litt stabilitet.

Som Arne Brimi sa da han hørte påstanden om at man kunne bruke lett-rømme i stedet for seterrømme:

"Nai! -Da e någgo heilt anna"

Lenke til kommentar
Nå er dødsraten i Survivors-pandemien 99, ikke 90%. ;) Genial serie. S2 begynner på BBC på tirsdag... De feiga vel - i likhet med NRK - ut i 2009 pga. svineinfluensaen. Originalserien fra 1974 er på 32 episoder, og er forfattet av en av gutta bak Dr. Who.

Må ses.

Ifht. overlevelse etter noe sånt, så tror jeg at jeg primært hadde satset på å komme meg sørover, sammen med noen ålræite mennesker, og et lass med guns&ammo. Norge er et utrivelig land når man ikke kan satse på moderne komfort og importert mat.

Mye fisk i nord..

Lenke til kommentar
Her er det -1 akkurat nå. Sykt, i går kveld var det under -20.

Tar du imot -9? Så får vi-10 begge to. Det er jo akkurat passe ;)

Jo, -10 er bra det. Men jeg sjekka igjen. Nå viser den nøyaktig 0. Værmeldinga viser at det skal være -4 i morgen tidlig. Kanskje en ide og planlegge en fototur i morgen da. Har ikke akkurat vært mye ute med det nyeste utstyret. 7D og 100mm macro (L-IS).

Lenke til kommentar
Jo, -10 er bra det. Men jeg sjekka igjen. Nå viser den nøyaktig 0. Værmeldinga viser at det skal være -4 i morgen tidlig. Kanskje en ide og planlegge en fototur i morgen da. Har ikke akkurat vært mye ute med det nyeste utstyret. 7D og 100mm macro (L-IS).

-0 er alltid ugreit ;)

Du har vært ute å handlet, skjønner jeg. 7D er ikke dumt og den nye 100mm-en mistenker jeg er direkte nydelig. Uforskammet nydelig, har jeg hørt rykter om ;)

LOL. Jeg så nettopp lady gaga dick slip :p It's official.

Links - or it didn't happen. Men det var vel uansett kke din d...

Lenke til kommentar

Det er fjorårets pr stunt. Det er vell det samme om personen har trakt eller tut(eller begge).

Har nettopp sett de 6 første episodene av Survivors. Neste episode sendes 12/1.

Kul serie. Anderledes og friskt å se en britisk tv-serie. De er like irriterende som amrikanerne, de mangler bare våpenarsenalet.

Lenke til kommentar

Det er fjorårets pr stunt. Det er vell det samme om personen har trakt eller tut(eller begge).

Skulle likt å sett deg si det etter en kveld på byen når dama du drar med deg hjem er bedre utstyrt enn du er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...