ventle Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 Det kommer vel an på hva slags bruk og miljø kameraet utsettes for i løpet av de eksponeringene, men lukkeren er vel garantert å tåle noe sånt som 100.000 eller 150.000? Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 Hvorfor er steadycam så inni hel.. dyrt? Du kan få kjøpe Steadicam Merlin av meg. Perfekt til 5D med tilbehør Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 Såpass mange. Jeg bruker kamera til alt, det blir brukt på ferier i varme fuktige strøk, og jeg tar det med ut i dette kalde været. Og det blir pent brukt og tatt vare på. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 Hvorfor er steadycam så inni hel.. dyrt? Du kan få kjøpe Steadicam Merlin av meg. Perfekt til 5D med tilbehør Perfekt til man ser prislappen. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 Hvorfor er steadycam så inni hel.. dyrt? Du kan få kjøpe Steadicam Merlin av meg. Perfekt til 5D med tilbehør Perfekt til man ser prislappen. Ja, desverre, men for noen bilder det gir. Kjipt å selge det, men når jeg jobber med tvproduksjon er det kameraer som er en smule større. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 Flycam 5000 så lovende ut da. Og til rett over 2000 med frakt og mva ikke så dyr heller.. men så eg jo jeg mer eller mindre blakk nå da Kanskje jeg bare går for en billig ting som denne og sparer litt spenn.. men så har jeg jo ikke plass til mic i blitsskoen da.. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 Såpass mange. Jeg bruker kamera til alt, det blir brukt på ferier i varme fuktige strøk, og jeg tar det med ut i dette kalde været. Og det blir pent brukt og tatt vare på. For å spørre litt annerledes: er det noen her inne som har klart å slite ut ett speilreflekskamera, uansett merke, modell og prisklasse, om man ser bort fra dersom kameraet blir ødelagt ved uhell? Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 Hjemme fra en uke i Chanomix. Blir nok noen landskapsbilder å finne i bildekritikken etterhvert. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 Hjemme fra en uke i Chanomix. Blir nok noen landskapsbilder å finne i bildekritikken etterhvert. Du lykkens rosin Der var det vel ikke så kaldt at du frøs av deg nøttene ? Her er det som du merker en smule kjølig ... For å spørre litt annerledes: er det noen her inne som har klart å slite ut ett speilreflekskamera, uansett merke, modell og prisklasse, om man ser bort fra dersom kameraet blir ødelagt ved uhell? Jobber med saken. Har ikke klart det enda. Selv med søplekameraer fra møkkamerker som Canon og Olympus Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 Her er det som du merker en smule kjølig ... Håper det snart blir litt varmere. Er det varmere enn -10 grader i morgen blir det nok en liten fototur i dyreparken. Årets første. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 Håper det snart blir litt varmere. Er det varmere enn -10 grader i morgen blir det nok en liten fototur i dyreparken. Årets første. Ifølge yr og duden på NRK, så må vi vente til tirsdag her jeg er ihvertfall (Sandvika). Lenke til kommentar
Anew Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) For å spørre litt annerledes: er det noen her inne som har klart å slite ut ett speilreflekskamera, uansett merke, modell og prisklasse, om man ser bort fra dersom kameraet blir ødelagt ved uhell? Jobber med saken. Har ikke klart det enda. Selv med søplekameraer fra møkkamerker som Canon og Olympus Jeg har lest om en fyr på dpreview. Teller det? Etter over 460000 eksponeringer på en D2h pakket lukkeren sammen. D70'n min går etter hva jeg vet fortsatt, etter 5 år (solgte det til en kamerat for ca. 2 år siden). Den ble utsatt for alt i de årene jeg hadde den - inkludert sne, regn, saltvann og falling i betonggulv fra 1.5 meters høyde. Solide saker. Edit: la oss ikke glemme TorVidle. Hans møkkakamera () pakket sammen etter omkring 50.000 eksponeringer, og vi har jo gjennom årene sett noen døde Canon XXD og Nikon-lukkere her på forumet. Endret 9. januar 2010 av Anew Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 Hvorfor er steadycam så inni hel.. dyrt? Enormt god kvalitet. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 Håper det snart blir litt varmere. Er det varmere enn -10 grader i morgen blir det nok en liten fototur i dyreparken. Årets første. Ifølge yr og duden på NRK, så må vi vente til tirsdag her jeg er ihvertfall (Sandvika). Da vet du sikkert at jeg ikke er samme sted som deg. Siden dyreparken (jeg snakker om) ligger i kr.sand. *sjekke yr* -7 er det meldt der i morgen. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 Da vet du sikkert at jeg ikke er samme sted som deg. Siden dyreparken (jeg snakker om) ligger i kr.sand. *sjekke yr* -7 er det meldt der i morgen. Det høres klart bedre ut. Hva er det å finne på i dyrehagen på denne tiden av året? Bortsett fra Kardemommeby med snø :!: Av en eller annen grunn så har jeg alltid trodd at Kardemommeby ligger i Marokko. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 Det er mye å finne på i dyreparken på vinteren. Nesten alle dyrene er jo ute. Det er mating av de nordiske dyrene. Da får man dyrene tett på og mye fint å ta bilde av. Og man slipper alle folkene. Det er ikke så langt unna a Kardemommeby ligger i Marokko. Det ligger rett ved noen kameler. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg elsker dyreparken <3 Der har de alt fra aper med skjegg Til kameler som har røykt for mye camel og pumbas bedre halvdel Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 Det er mye å finne på i dyreparken på vinteren. Nesten alle dyrene er jo ute. Det er mating av de nordiske dyrene. Da får man dyrene tett på og mye fint å ta bilde av. Og man slipper alle folkene. Det er ikke så langt unna a Kardemommeby ligger i Marokko. Det ligger rett ved noen kameler. Med andre ord; nå forventer vi Kardemommeby og kameler med snø Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg elsker dyreparken <3Der har de alt fra aper med skjegg Populært kalt trønderape. Skal se hva det blir til. Og om det blir tur. Har noen bilder av kameler og snø fra ifjor liggende en plass på denne datamaskinen. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 Populært kalt trønderape. Mangler bare skinnvesten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå