Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Av kreps så har jeg smakt bare det de serverte på en restaurant en gang.

Er det av den litt finere sorten så er muligheten til stede for at det er fersk kreps du har fått.

Har en kompis som er fisker,når vi er på sjøen kommer han innom med en pose fersk kreps i ny og ne.

Finnes ikke noe bedre mat da,spesielt hvis vi tar øl og miljø med i betraktningen :)

Har du noen gang smakt det,så vill alle andre former for kreps smake pyton.

Lenke til kommentar
Det er en stund siden 10 kroners salget hos japanphotoxxl. Hvordan er det med folk her, har vi fått bildene opp på veggen.

Mine ligger fortsatt rullet sammen i det fine røret som fulgte med.

Orka ikke betale i bøtter å spann så her ble det å kjøpe enten på Ikea eller Clas'ern. Ikea = stress. Og på Claser'n hadde de ikke så mange rammer så foreløpig er det bare ett som er hengt opp her. Ble en del julegaver da. Men brorparten av de noen-og-tredve bildene er fremdeles i røret sitt. Kjøper nok flere rammer etterhvert.

Lenke til kommentar
Det er en stund siden 10 kroners salget hos japanphotoxxl. Hvordan er det med folk her, har vi fått bildene opp på veggen.

Mine ligger fortsatt rullet sammen i det fine røret som fulgte med.

Har fått opp 1 og gitt ett par i julepresanger. Men har fortsatt ett par ruller med bilder..

Lenke til kommentar
Reker er forresten det eneste skalldyret som er etandes. Resten er heller lite godt.

Har du noensinne smakt teinefisket saltvannkreps,ikke butikkkjøpte trålerkreps,ei heller ferskvannkreps.

Prøv levende reker! Her i Danmark mangler det utvalg i frosne reker med skall, men desto mer reker i lake. :yucky:

Men - i fiskebutikkene har de av og til fjordreker - nyfangede ferske rå nesten levende reker, som man skal koke selv! ..Det er godt, det!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...