L4r5 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Sikker på at det er rekene og ikke tilbehøret da?Helt sikker. Jeg tror også jeg er allergisk mot sko. Var på byen en gang og da jeg kom hjem så sovna jeg med skoa på og våkna med hodepine og kvalme. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Reker er forresten det eneste skalldyret som er etandes. Resten er heller lite godt. Har du noensinne smakt teinefisket saltvannkreps,ikke butikkkjøpte trålerkreps,ei heller ferskvannkreps. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Av kreps så har jeg smakt bare det de serverte på en restaurant en gang. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Satser du på å vri dette over til en diskusjon om vin nå Tom? Hvor i all verden fikk du den tanken fra Fant ikke på noe morsomt å si, derfor lar jeg vær. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Helt sikker. Jeg tror også jeg er allergisk mot sko. Var på byen en gang og da jeg kom hjem så sovna jeg med skoa på og våkna med hodepine og kvalme. Lærallergi er ubehagelig ... Lenke til kommentar
Inc Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Reker er forresten det eneste skalldyret som er etandes. Resten er heller lite godt. +1 Reker som er woket med masse hvitløk og virgin olivenolje er digg. Egg er jo godt. *Hirr Hirr* Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Av kreps så har jeg smakt bare det de serverte på en restaurant en gang. Er det av den litt finere sorten så er muligheten til stede for at det er fersk kreps du har fått. Har en kompis som er fisker,når vi er på sjøen kommer han innom med en pose fersk kreps i ny og ne. Finnes ikke noe bedre mat da,spesielt hvis vi tar øl og miljø med i betraktningen Har du noen gang smakt det,så vill alle andre former for kreps smake pyton. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Hva er ok pris for passepartout 90x120 3mm 2000g hvit ? Endret 7. januar 2010 av Inc Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Det er en stund siden 10 kroners salget hos japanphotoxxl. Hvordan er det med folk her, har vi fått bildene opp på veggen. Mine ligger fortsatt rullet sammen i det fine røret som fulgte med. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Det er en stund siden 10 kroners salget hos japanphotoxxl. Hvordan er det med folk her, har vi fått bildene opp på veggen. Mine ligger fortsatt rullet sammen i det fine røret som fulgte med. Orka ikke betale i bøtter å spann så her ble det å kjøpe enten på Ikea eller Clas'ern. Ikea = stress. Og på Claser'n hadde de ikke så mange rammer så foreløpig er det bare ett som er hengt opp her. Ble en del julegaver da. Men brorparten av de noen-og-tredve bildene er fremdeles i røret sitt. Kjøper nok flere rammer etterhvert. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Det er en stund siden 10 kroners salget hos japanphotoxxl. Hvordan er det med folk her, har vi fått bildene opp på veggen. Mine ligger fortsatt rullet sammen i det fine røret som fulgte med. Har fått opp 1 og gitt ett par i julepresanger. Men har fortsatt ett par ruller med bilder.. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Jeg har enda ikke summet meg til å skaffe meg rammer :!: Endret 7. januar 2010 av W202 Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Fått opp ett. Resten ligger i røret Kjøpte bare 6 jeg da. Lenke til kommentar
ET! Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Hva er ok pris for passepartout 90x120 3mm 2000g hvit ? 2kg passepartout? Heftig... Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Reker er forresten det eneste skalldyret som er etandes. Resten er heller lite godt. Neida, egg er også snadder! ..Og scampi, hummer, kongekrabber og mye annet.. Edit: Bugger - for sent! Endret 7. januar 2010 av Trondster Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Reker er forresten det eneste skalldyret som er etandes. Resten er heller lite godt. Har du noensinne smakt teinefisket saltvannkreps,ikke butikkkjøpte trålerkreps,ei heller ferskvannkreps. Prøv levende reker! Her i Danmark mangler det utvalg i frosne reker med skall, men desto mer reker i lake. Men - i fiskebutikkene har de av og til fjordreker - nyfangede ferske rå nesten levende reker, som man skal koke selv! ..Det er godt, det!! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Er det noe bedre enn å få de fremdeles varme på kaia? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2010 Han ene som jobber der minner meg veldig om arnold_layne Jasså? Kan ikke huske noen der som minner om meg selv Han ene minner veldig om Icefox dog Så han er liten og stygg? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Så han er liten og stygg?Det var ikke deg vi snakka om nå. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Reker er forresten det eneste skalldyret som er etandes. Resten er heller lite godt. Neida, egg er også snadder! Skalldyr/egg da er det kun en ting som gjelder,Balut Endret 7. januar 2010 av Nautica Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå