Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til Pentaxeiere, Pentaxianere, og sympatisører

:)

...

Ettersom jeg bruker Pentax-glass i brillene og har engang omtalt Fototim med vennlig ordlag; så må jeg vel regnes som en Pentax-sympatisør ;)

Opplegget deres høres interessant ut.

Kilde?

Om det faktisk stemmer, så er det eneste som mangler en pentaxvennlig signatur.

Gud bedre Fototim , jeg var iferd med å ta`n inn i varmen.. så ikke den signaturen før du sa det.. :D

Men ja vi tror vi har noe bra på gang ja Tomsi ..:).. Google Trollkirka.. den er spektakulær... samme er forsåvidt ferdigrenska krabbe og reker på lørdagskvelden. På egen brygge :)

Endret av Mundus
Lenke til kommentar
NSB sliter nesten hver eneste dag med forsinkelser på strekningen jeg reiser til/fra jobb. Idag var toget pokker meg innstilt pga mangel på materiell. ARG!

Du er ikke den eneste som irriterer deg over det. Over en time forsinkelse i dag.

:(

Jeg synes det er helt utrolig at de slipper unna med det jeg - maken til elendig punktlighet har jeg aldri opplevd før.

Francis

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Han ene som jobber der minner meg veldig om arnold_layne :hmm:

Jasså? Kan ikke huske noen der som minner om meg selv :fun:

Han ene minner veldig om Icefox dog ;)

Ja, skulle trodd dere var brødre. :p Kan ikke huske å ha sett noen som lminner om icefox der.

Lenke til kommentar
Jeg synes det er helt utrolig at de slipper unna med det jeg - maken til elendig punktlighet har jeg aldri opplevd før.

Det er desverre ikke noe annet å vente når de har vanskjøtt sine ting 20-30 år. Om det er NSB, myndighetene eller andre sin skyld kan diskuteres ...

Om det faktisk stemmer, så er det eneste som mangler en pentaxvennlig signatur.

Gud bedre Fototim , jeg var iferd med å ta`n inn i varmen.. så ikke den signaturen før du sa det.. :D

Er det noe bedre nå :p

Men ja vi tror vi har noe bra på gang ja Tomsi ..:).. Google Trollkirka.. den er spektakulær... samme er forsåvidt ferdigrenska krabbe og reker på lørdagskvelden. På egen brygge :)

Høres ut som om dere har et bra opplegg på gang. Synd at jeg ikke liker skalldyr noe særlig da :hmm:

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

Pentaxianertreff i April , på ett vidunderlig sted , med vidunderlig mat, med vidunderlige Pentaxkamerater, på en vidunderlig Fototur til vakre og betagende Trollkirka med den vidunderlige innvendige fossen i marmorfjell.

Ta med ditt vidunderlige Pentaxkamera og kom :)

Pentaxianere i Norge (Fjesboka) kun medlemmer, så meld deg inn :)

Eller send meg en Pm

(Med brevkurs i markedsføring fra 80 tallet :D )

Jeg kan kalles sympatisør evt. desertør :p

Trudde dere på Aukra kun var interessert i Wankel.

Lenke til kommentar
NSB sliter nesten hver eneste dag med forsinkelser på strekningen jeg reiser til/fra jobb. Idag var toget pokker meg innstilt pga mangel på materiell. ARG!

Du er ikke den eneste som irriterer deg over det. Over en time forsinkelse i dag.

...og når togene står, så blir bussene så fulle at de bare kjører rett forbi holdeplassen min. :(

Bussene går bare 4 ganger i timen (i realiteten 2-3, siden det elendige busselskapet ikke klarer å håndtere rushtidstrafikken på en vanlig dag), og da to busser hadde passert uten å stoppe, måtte jeg gå hjem, og få kona til å kjøre meg inn til byen. Var vel på jobb 9:45... :realmad:

Tog prøver jeg ikke en gang... 100% av de gangene (sample size=4) jeg har prøvd tog i rushtiden, har de vært latterlig forsinket. Men det er jo klin umulig å parkere i sentrum, så man er jo fanget av kollektivtransport.

Lenke til kommentar

Østlandet suger! Det er kaldt og det snør hele dagen :realmad:

Jeg vil hjem til Finnmark.

Noe mer irriterende;

Jeg har 2stk høvler igjen og de har jeg bestemt meg for å kun bruke på hodet. Jeg ser ut som en Taliban-klomp med ekstremt dårlig netcom-skjegg. Barteveksten er blitt 5mm lang og det er 4mm lengre enn normalt. Jeg ser ut som et flyskremsel!

Lenke til kommentar

Begynner sånn ca. å få på plass fotoblogg nå: http://olegunnaro.com/

Stortsett bare Wordpress med selvmodda ferdig-theme - noen obviouse ting som burde endres? Er enda litt tynt med bilder, men vet ikke om jeg gidder legge til så mye pre-2010.

Tar latterlig lang tid før siden loader, skal sende mail til hosten om det, dersom det ikke blir bedre i løpet av kvelden (null problem på andre sider jeg har på samme host, så sikkert problem med akkurat den serveren bloggen er på).

Ildhode: Pics!

Lenke til kommentar

Pentaxianertreff i April , på ett vidunderlig sted , med vidunderlig mat, med vidunderlige Pentaxkamerater, på en vidunderlig Fototur til vakre og betagende Trollkirka med den vidunderlige innvendige fossen i marmorfjell.

Ta med ditt vidunderlige Pentaxkamera og kom :)

Pentaxianere i Norge (Fjesboka) kun medlemmer, så meld deg inn :)

Eller send meg en Pm

(Med brevkurs i markedsføring fra 80 tallet :D )

Jeg kan kalles sympatisør evt. desertør :p

Trudde dere på Aukra kun var interessert i Wankel.

Mindor og de gutta skrur fortsatt Wankel ja, men vi andre ...vi ser på . Og av og til med skrekkblandet fryd, sitter på. Glatt hele året rundt med de trerotors motorene :D

Lenke til kommentar

Hvordan er det egentlig med reklamasjonsrett på batterier? Jeg har en to år gammel iPod touch som har et batteri som er lei av livet. Det holder kanskje to timer med mp3-spilling og kanskje to dager i standby hvis jeg ikke bruker den i det hele tatt. Er dette en reklamasjonssak? Det er jo ikke akkurat som om jeg kan bytte batteriet selv (fint design har sine ulemper...)

Lenke til kommentar
Høres ut som om dere har et bra opplegg på gang. Synd at jeg ikke liker skalldyr noe særlig da :hmm:
Til skalldyr drikker man, ØL.

Mundus kjøper sikkert inn rikelig med majones og, da slipper du grønnsaker som du heller ikke liker. Særing :p

Om du har lyst, så syns jeg du skal slenge deg med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...