Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Var innom JP i dag og leverte s/h-film, spent på resultatene (ikke at jeg så har store forventninger). :p Han ene som jobber der minner meg veldig om arnold_layne :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Fant en brukerprofil på flickr nå nylig som har lastet opp en masse bilder som jeg vet at vedkommende ikke har tatt. Ikke sikkert brukeren mener å påta seg å være fotografen heller, men heller samle opp gode bilder. Deriblant finner jeg ett som er mitt og jeg vet med sikkerhet at snOdig har tatt ett av bildene som er der.

Men jeg mener uansett at det bør krediteres til fotografene? :hmm:

Lenke til kommentar

Til Pentaxeiere, Pentaxianere, og sympatisører

:)

Pentaxianertreff i April , på ett vidunderlig sted , med vidunderlig mat, med vidunderlige Pentaxkamerater, på en vidunderlig Fototur til vakre og betagende Trollkirka med den vidunderlige innvendige fossen i marmorfjell.

Ta med ditt vidunderlige Pentaxkamera og kom :)

Pentaxianere i Norge (Fjesboka) kun medlemmer, så meld deg inn :)

Eller send meg en Pm

(Med brevkurs i markedsføring fra 80 tallet :D )

Lenke til kommentar
Fant en brukerprofil på flickr nå nylig som har lastet opp en masse bilder som jeg vet at vedkommende ikke har tatt. Ikke sikkert brukeren mener å påta seg å være fotografen heller, men heller samle opp gode bilder. Deriblant finner jeg ett som er mitt og jeg vet med sikkerhet at snOdig har tatt ett av bildene som er der.

Kan være greit å få en link hvis du har det.

Lenke til kommentar

Send en link du...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

http://www.flickr.com/people/digitaleclipz/

Men nå ser jeg det at det ikke er store aktiviteten på brukeren, så mistenker at det ikke er noe jeg trenger å bry meg om. Eneste stedet jeg har lastet opp bildet mitt i høyoppløselig versjon, har streng policy om at ingen andre enn jeg er rettmessig eier. Mitt er Norwegian Coast btw og snOdig sitt er Dark Clouds om jeg ikke husker feil.

Også ser det som sagt mer ut som om det er en samleprofil som ikke påberoper seg å være eier av bildene.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Nå mente jeg egentlig ikke at jeg hadde lave forventniger til kvaliteten, men heller resultatene når det er jeg som har tatt bildene. ;) Burde kanskje ha utdypa meg litt mer der, men godt å høre at de leverer varene i alle fall.

Lenke til kommentar

Til Pentaxeiere, Pentaxianere, og sympatisører

:)

...

Ettersom jeg bruker Pentax-glass i brillene og har engang omtalt Fototim med vennlig ordlag; så må jeg vel regnes som en Pentax-sympatisør ;)

Opplegget deres høres interessant ut.

Kilde?

Om det faktisk stemmer, så er det eneste som mangler en pentaxvennlig signatur.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...