Simon Aldra Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Skriv at han vil være nyttig om de trenger detaljebilder av patronhylser og spaningsbilder av fluer. Endret 5. januar 2010 av Simon Aldra Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg kan også skjefte opp et par meniger om de begynner å tulle. Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Meh. Jeg vil sove, men en irriterende skoleoppgave tvinger meg til å ræle med Adobe InDesign i natt. Og jeg må opp halv seks imorra Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Nå må jeg desverre gå litt offtopic. Jeg holder på å skrive en parodisk forummusikal her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1189515&hl= Er det noen som absolutt ikke kunne tenke seg å være rollefigur når turen kommer til å ta en tur innom akam-forumet? Jeg har nemlig planer om å være innom flere forumkategorier og prøve å ta enkelte situasjoner på kornet (og kanskje overdrive dem en smule). Ingen av rollefigurene vil bli fremstilt som direkte dårlige figurer, uteom et troll som ikke henspiller til noen enkeltperson, men selve "trolleånden" som man blir plaget med fra tid til annen. Første akt er allerede ute for de so, øsnker å lese den. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg kan også skjefte opp et par meniger om de begynner å tulle. Passer fint når du er nederst på rangstigen. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg vurderer å kansellere gmail kontoen min. Er det mulig? Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Hvorfor skal du ville det ? Gorpium, + at han sikkert er kortest også ;=D Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Hvorfor skal du ville det ? Fordi jeg vurderer å avslutte kontoen min, vel. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Hvorfor skal du ville det ? Fordi jeg vurderer å avslutte kontoen min, vel. Om du når du er innlogget i gmail trykker på "hjelp" så du deretter kan velge "min konto" kan du slette ved å gå inn på "rediger" som står ved siden av Mine Produkter i "Min konto"-oversikten. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Om du når du er innlogget i gmail trykker på "hjelp" så du deretter kan velge "min konto" kan du slette ved å gå inn på "rediger" som står ved siden av Mine Produkter i "Min konto"-oversikten. Fant den! Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Hvor lang til pleier Japan Photo å bruke på å behandle og sende en ordre? Jeg bestilte en ekstra julepresang til meg selv på søndag og ser at den fortsatt står med status ”Ordre Under Behandling”. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 Hvorfor skal du ville det ? Gorpium, + at han sikkert er kortest også ;=D Morsom du... Lenke til kommentar
Anew Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Første akt er allerede ute for de so, øsnker å lese den. Du får si ifra når Akam-akten er på plass. Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg ser for meg en klassisk Canon vs. Nikon-debatt, satt til melodien til "Bohemian Rhapsody" Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Hvor lang til pleier Japan Photo å bruke på å behandle og sende en ordre? Jeg bestilte en ekstra julepresang til meg selv på søndag og ser at den fortsatt står med status ”Ordre Under Behandling”. Fotoarbeid? 7-10arbeidsdager Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Jeg ser for meg en klassisk Canon vs. Nikon-debatt, satt til melodien til "Bohemian Rhapsody" Give me a Nikon To hell with Canon L glass is aaaanal I prefer AI-s Open your eyes, peek through a Noct and smiiiiile! Skal jeg slutte nå? Endret 6. januar 2010 av :Francis: Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Skal jeg slutte nå? Jeg er glad høytalerene var slått av Lenke til kommentar
Anew Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Skal jeg slutte nå? Do go on! ...men jeg er ingen stor Queen-kjenner. Hvilken del av rapsodien må jeg høre på for å klare å synge med? Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Introen : Is this the real life? Is this just fantasy? Caught in a landslide No escape from reality Open your eyes Look up to the skies and see Lenke til kommentar
Anew Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Ok. Får ikke helt "to hell with Canon"-linjen til å gli... Kan du synge den inn og legge opp en lydfil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå