Inc Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Alltid like kjekt å se på noen som tror de har oppdaget hjulet Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Forskjell på å oppdage hjulet og å videreføre nyttig informasjon som kanskje ikke de fleste vet om Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 ..Nei, for atte hjulet er der, tenk! Lenke til kommentar
Inc Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Forskjell på å oppdage hjulet og å videreføre nyttig informasjon som kanskje ikke de fleste vet om Ok. Alltid like kjekt å se på når en person forteller om hjulet til andre ..Nei, for atte hjulet er der, tenk! Haha Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Hjulet tror jeg de fleste vet om, men at det er en plass å legge batteriluken i canon sine batterigrep tror jeg er mindre kjent Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Mulig på 30D grepet også? Jada. Men det er ikke umiddelbart innlysende for å si det slik ... Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Nei, jeg så det rommet og tenkte "Hmm, der er det jo plass til dekselet" men tenkte at kanskje det kom til å dunke borti noe når jeg satt grepet på kamera, og måtte sjekke bruksanvisningen om det faktisk var meningen at det skulle være plass.. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Hjulet tror jeg de fleste vet om, men at det er en plass å legge batteriluken i canon sine batterigrep tror jeg er mindre kjent Tror det henger noe med "den mystiske manualen" som alle hater å lese ser det ut som. -"jeg lese manual?" HAh! Eg e mann og kan alt Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Slike småting som man ikke tenker over egentlig. Et batterigrep tenker man at det bare er å skru på, så er man ferdig. Derfor gidder man sjeldent lese bruksanvisning Uansett mye bedre å go sn0dig gleden av å hjelpe Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Siden jeg har flere mislykka bilder med Sigma 50mm enn 18-200 VR på samme brennvidde så er min konklusjon at enten fungerer VR (IS), eller så er det ett element i Sigma n som henger å slenger... Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Nei, jeg så det rommet og tenkte "Hmm, der er det jo plass til dekselet" men tenkte at kanskje det kom til å dunke borti noe når jeg satt grepet på kamera, og måtte sjekke bruksanvisningen om det faktisk var meningen at det skulle være plass.. Men er det ikke et bilde av batteriluken der den skal monteres på greppet,på greppet til 400D er det preget et bilde så man får plassert det riktig vei. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg tror faktsik jeg også kikket i bruksanvisningen til Batterigrept og så at det var plass til batteridekselet. Det var etter at jeg hadde lagt batteridekselet i esken til batterigrepet og satt de bort. Så jeg har ennå ikke fått satt det der det skal stå, men jeg har tenkt på det mange ganger. Det er jo tanken som teller. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 ett element i Sigma n som henger å slenger... Manuell VR/IS med andre ord Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Phottix batterigrep til 30D har også en sånn plass til dekslet. Men når man tok dekslet ut igjen så løsna den skumgummidelen som gjør at det ikke skrangler. Man kan tape den fast der. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Nei, jeg så det rommet og tenkte "Hmm, der er det jo plass til dekselet" men tenkte at kanskje det kom til å dunke borti noe når jeg satt grepet på kamera, og måtte sjekke bruksanvisningen om det faktisk var meningen at det skulle være plass.. Men er det ikke et bilde av batteriluken der den skal monteres på greppet,på greppet til 400D er det preget et bilde så man får plassert det riktig vei. Nei, ikke bilde, det er en svart bue som skal holde luken på plass, men det kan jo bare være "pynt" Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Nei, ikke bilde, det er en svart bue som skal holde luken på plass, men det kan jo bare være "pynt" Den er der for å holde luken på plass. Du merket at luken sklir akkurat inn under den. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Nei, ikke bilde, det er en svart bue som skal holde luken på plass, men det kan jo bare være "pynt" Den er der for å holde luken på plass. Du merket at luken sklir akkurat inn under den. Tom da, lese skikkelig før man svarer? Edit: Med "det kan jo bare være "pynt"" så mente jeg hvis man ikke har lest bruksanvisningen og bare ser over om det er noen plass man kan putte luken Endret 3. januar 2010 av sn0dig Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Nei, ikke bilde, det er en svart bue som skal holde luken på plass, men det kan jo bare være "pynt" Den er der for å holde luken på plass. Du merket at luken sklir akkurat inn under den. Tom da, lese skikkelig før man svarer? Edit: Med "det kan jo bare være "pynt"" så mente jeg hvis man ikke har lest bruksanvisningen og bare ser over om det er noen plass man kan putte luken Det er ikke leseferdighetene mine som er noe feil med. Det er alle dere andre som utrykker dere klønete Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Formulere en setning som ikke minner om "middagen smakte høgg, og det var alt for lite av den"? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Det er ikke leseferdighetene mine som er noe feil med. Det er alle dere andre som utrykker dere klønete Eller du som ikke klarer å se sammenhengen mellom tidligere poster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå