Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hjulet tror jeg de fleste vet om, men at det er en plass å legge batteriluken i canon sine batterigrep tror jeg er mindre kjent ;)

Tror det henger noe med "den mystiske manualen" som alle hater å lese ser det ut som.

-"jeg lese manual?" HAh! Eg e mann og kan alt :D

Lenke til kommentar
Nei, jeg så det rommet og tenkte "Hmm, der er det jo plass til dekselet" men tenkte at kanskje det kom til å dunke borti noe når jeg satt grepet på kamera, og måtte sjekke bruksanvisningen om det faktisk var meningen at det skulle være plass..

 

Men er det ikke et bilde av batteriluken der den skal monteres på greppet,på greppet til 400D er det preget et bilde så man får plassert det riktig vei.

Lenke til kommentar

Jeg tror faktsik jeg også kikket i bruksanvisningen til Batterigrept og så at det var plass til batteridekselet. Det var etter at jeg hadde lagt batteridekselet i esken til batterigrepet og satt de bort. Så jeg har ennå ikke fått satt det der det skal stå, men jeg har tenkt på det mange ganger. Det er jo tanken som teller.

Lenke til kommentar
Nei, jeg så det rommet og tenkte "Hmm, der er det jo plass til dekselet" men tenkte at kanskje det kom til å dunke borti noe når jeg satt grepet på kamera, og måtte sjekke bruksanvisningen om det faktisk var meningen at det skulle være plass..

 

Men er det ikke et bilde av batteriluken der den skal monteres på greppet,på greppet til 400D er det preget et bilde så man får plassert det riktig vei.

 

Nei, ikke bilde, det er en svart bue som skal holde luken på plass, men det kan jo bare være "pynt"

Lenke til kommentar
Nei, ikke bilde, det er en svart bue som skal holde luken på plass, men det kan jo bare være "pynt"

Den er der for å holde luken på plass. Du merket at luken sklir akkurat inn under den.

 

Tom da, lese skikkelig før man svarer? ;)

 

Edit: Med "det kan jo bare være "pynt"" så mente jeg hvis man ikke har lest bruksanvisningen og bare ser over om det er noen plass man kan putte luken ;)

Endret av sn0dig
Lenke til kommentar
Nei, ikke bilde, det er en svart bue som skal holde luken på plass, men det kan jo bare være "pynt"

Den er der for å holde luken på plass. Du merket at luken sklir akkurat inn under den.

 

Tom da, lese skikkelig før man svarer? ;)

 

Edit: Med "det kan jo bare være "pynt"" så mente jeg hvis man ikke har lest bruksanvisningen og bare ser over om det er noen plass man kan putte luken ;)

Det er ikke leseferdighetene mine som er noe feil med. Det er alle dere andre som utrykker dere klønete :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...