L4r5 Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Isåfall blir det lite innspill fra meg. Nyttår er vel den eneste begiveneheten hvor jeg ikke gidder å dra rundt på kameraet. Da skal andre ting ha sin plass i hendene mhm. Min kjæres hånd i den ene og fyrverkeri i den andre. Men da mangler jeg en hand til glasset da. Oh, well. Får drikke med sugerør. Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Isåfall blir det lite innspill fra meg. Nyttår er vel den eneste begiveneheten hvor jeg ikke gidder å dra rundt på kameraet. Da skal andre ting ha sin plass i hendene mhm. Min kjæres hånd i den ene og fyrverkeri i den andre. Men da mangler jeg en hand til glasset da. Oh, well. Får drikke med sugerør. Stemmer det! Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Jaja, anyways: Takk for det gamle! Og måtte det nye året bli et godt fotoår for oss alle! Lenke til kommentar
CFM Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Isåfall blir det lite innspill fra meg. Nyttår er vel den eneste begiveneheten hvor jeg ikke gidder å dra rundt på kameraet. Da skal andre ting ha sin plass i hendene mhm. Min kjæres hånd i den ene og fyrverkeri i den andre. Men da mangler jeg en hand til glasset da. Oh, well. Får drikke med sugerør. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Godt nytt år til både venner og fiender. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Grått nytt år til deg også Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) Guten Rutsch euch! Viele gruß von Thüringen Endret 31. desember 2009 av Ciryaher Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Er det nokon interesse for ein fotodugnad med fyrverkeri som tema ? Hadde tenkt å ta med kamera med 28mm, men oppdaget nettopp at 28mm ikke overlevde en tur i gulvet. Nå er jeg så irritert at jeg ikke tar med meg noe annet enn drikkevarer og godt humør i kveld. Det dårlige humøret legges igjen hjemme sammen med den ødelagte 28mm. Godt nytt år til alle og enhver! Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Godt nytt år, alle sammen. Jeg tar gjerne kameraet i den andre hånden, siden fyrverkeri er utelukket av prinsipielle årsaker. Skremmer mange firbeinte, og skader mange tobeinte. En annen ting er om kameraet mitt tåler kveldens utetemperatur... Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Tror nok du vil inn før kameraet i kulda Dere får ha det gøy i natt og ønske det nye året velkommen på en noenlunde stabil måte Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Hey, da er pcen oppgradert til windows 7 64 bit, for thou ikke endra oppløsninga på skjerm nr 2 thou. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Da vil jeg bare si godt nyttår til alle her på Akam. Oppfør dere ikveld, så håper jeg at 2010 kan bli et mer fotointerresant år enn 2009 var for min del. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Er det nokon interesse for ein fotodugnad med fyrverkeri som tema ? Hadde tenkt å ta med kamera med 28mm, men oppdaget nettopp at 28mm ikke overlevde en tur i gulvet. Nå er jeg så irritert at jeg ikke tar med meg noe annet enn drikkevarer og godt humør i kveld. Det dårlige humøret legges igjen hjemme sammen med den ødelagte 28mm. Godt nytt år til alle og enhver! Jeg skal ut - men leker med tanken om jeg skal ha et med 14-24 og en med 24-70 for å slippe å veksle og miste tid, har jo to stativer, men samtidig, skal på aker brygge, så noe skeptisk. Hey, da er pcen oppgradert til windows 7 64 bit, for thou ikke endra oppløsninga på skjerm nr 2 thou. Det skal ikke være noe problem, så lenge maskinen finner begge skjermen, jeg har windows 7 hos meg og får det glatt til. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Godt nyttår pepz! Du sender en av de Arran-flaskene hitover. PRONTO! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Godt nyttår pepz! Du sender en av de Arran-flaskene hitover. PRONTO! Greit det, hvis du sender ei 654 cask tilbake. Eg har 2 655. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) Godt nytt år artikkelen til akam var veldig suspekt,et vinterbilde kanskje ? Endret 31. desember 2009 av Nautica Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Du sender en av de Arran-flaskene hitover. PRONTO! Og den andre hit Godt nyttår. Tom Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Jeg tar gjerne kameraet i den andre hånden, siden fyrverkeri er utelukket av prinsipielle årsaker. Skremmer mange firbeinte, og skader mange tobeinte. Jeg er av den mening at alkohol og fyrverkeri ikke høres sammen; så jeg driver ikke med fyrverkeri på nyttårsaften. En annen ting er om kameraet mitt tåler kveldens utetemperatur... Det går nok greit, jeg var ute i natt med Olympus'en i -22. Spørsmålet er kanskje mer om du tåler utetemperaturen Tom Lenke til kommentar
fototim Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Godt nytt år artikkelen til akam var veldig suspekt,et vinterbilde kanskje ?Jeg fant ikke mye å være uenig i der gitt. Skuffende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå