Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Neida, det er jo en grunn til at de skriver nissepris i katalogen ;) Du må være en skikkelig nisse om du er interessert i å betale så mye for det ;)

Ja, men tror ikke det stod noe om nissepris der da. :p

Lenke til kommentar
Vaktkatter må man ha mye av. Og de må være agressive katter.

 

Synd man ikke har lov til å ha gaupe som kjæledyr :)

Får jo katter som ser ut som og er nesten like store, det skremmer nok de fleste inntrengere. :p

 

En vaktkatt kan være en liten pus som kommer løpende til mor når pus hører en skummel lyd... :love:

En vaktkatt er en som spiser opp all fisk som kommer i huset og drar med seg steika på gulvet. :p

Lenke til kommentar
Fy faen, er i hønefoss for å feire nyttår, å tenkte jeg skulle få noen digge bilder av landskapet her, men ferie er ferie så når jeg står opp er det jo faen med mørkt igjen :p
Trådutløser og bulb-mode er stikkord, med andre ord ;-)

 

Har vært knallvær her i området de siste dagene, og er meldt det fremover også - så det burde være gode sjanser om du klarer å dra deg opp (evt. vente litt med å legge deg).

Lenke til kommentar

FAEN I HELVETE! Gjett hvem som krasja istad!

Kjører inn i en rundkjøring på Lørenskog. Så står det en idiot som har stoppa i rundkjøringa. Han begynner faen meg å rygge og kuke inni der, jeg rygger litt for fort og rett inn i en stasjonsvogn. Så ikke ut til at det ble noe skade på den men jeg sprakk litt av baksiden min. Det er første gang jeg ikke har tuta i en rundkjøring når noen ikke kan kjøre ordentlig.

Endret av ZoDz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...