ZoDz Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Solgt alt du hadde av nikon? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Har fortsatt F100 igjen Solgt alt du hadde av nikon? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Neida, det er jo en grunn til at de skriver nissepris i katalogen Du må være en skikkelig nisse om du er interessert i å betale så mye for det Ja, men tror ikke det stod noe om nissepris der da. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Vaktkatter må man ha mye av. Og de må være agressive katter. Synd man ikke har lov til å ha gaupe som kjæledyr Får jo katter som ser ut som og er nesten like store, det skremmer nok de fleste inntrengere. En vaktkatt kan være en liten pus som kommer løpende til mor når pus hører en skummel lyd... En vaktkatt er en som spiser opp all fisk som kommer i huset og drar med seg steika på gulvet. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 En vaktkatt er en som spiser opp all fisk som kommer i huset og drar med seg steika på gulvet. Som du må bruke feiekost for å dytte mat-skålen til beistet,uten og få altfor mange kuttskader Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Får jo katter som ser ut som og er nesten like store, det skremmer nok de fleste inntrengere. Heh. Ei veninne av meg har ein Maine Coon. Svær satan. 8mnd. vs. 10år. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Nå fikk jeg lyst på katt, gitt. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Nå fikk jeg lyst på katt, gitt. Du får den også som skipskatt Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Fy faen, er i hønefoss for å feire nyttår, å tenkte jeg skulle få noen digge bilder av landskapet her, men ferie er ferie så når jeg står opp er det jo faen med mørkt igjen Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Fy faen, er i hønefoss for å feire nyttår, å tenkte jeg skulle få noen digge bilder av landskapet her, men ferie er ferie så når jeg står opp er det jo faen med mørkt igjen Da står du opp for tidlig Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Ble 16:30 i dag, fikk en preken av oldemor Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Fy faen, er i hønefoss for å feire nyttår, å tenkte jeg skulle få noen digge bilder av landskapet her, men ferie er ferie så når jeg står opp er det jo faen med mørkt igjen Trådutløser og bulb-mode er stikkord, med andre ord ;-) Har vært knallvær her i området de siste dagene, og er meldt det fremover også - så det burde være gode sjanser om du klarer å dra deg opp (evt. vente litt med å legge deg). Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Blir nokk pent nødt til det ja Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Får jo katter som ser ut som og er nesten like store, det skremmer nok de fleste inntrengere. Heh. Ei veninne av meg har ein Maine Coon. Svær satan. 8mnd. vs. 10år. Dewil har en sånn jævel der som veier mye. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Bare pass på du ikke fryser fingrene av deg når du fikler med stativ om du har alu, trodde mine skulle falle av istad når jeg lekte litt. Endelig fått min Phottix Timer Remote, som er fin, sånn utenom at den ikke likte kulda så veldig da. 23blå her for øyeblikket Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Sikkert gammelt nytt for dere, men faen å stilig! Kan jo se karen i heisekranen der borte LINK (clicky) Lenke til kommentar
ET! Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Eller fiskerne ved den store båten. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) FAEN I HELVETE! Gjett hvem som krasja istad! Kjører inn i en rundkjøring på Lørenskog. Så står det en idiot som har stoppa i rundkjøringa. Han begynner faen meg å rygge og kuke inni der, jeg rygger litt for fort og rett inn i en stasjonsvogn. Så ikke ut til at det ble noe skade på den men jeg sprakk litt av baksiden min. Det er første gang jeg ikke har tuta i en rundkjøring når noen ikke kan kjøre ordentlig. Endret 29. desember 2009 av ZoDz Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Er alltid flittig til å bruke tuta, kanskje derfor jeg har avverget et par situasjoner? Men du rygga også i rundkjøringen? Hvem fikk skylden, har aldri hørt om en sånn situasjon før Endret 29. desember 2009 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Er alltid flittig til å bruke tuta, kanskje derfor jeg har avverget et par situasjoner? Men du rygga også i rundkjøringen? Hvem fikk skylden, har aldri hørt om en sånn situasjon før Han foran meg skulle rygge, jeg skulle rygge vekk fra han og jeg rygga inn i en bak meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå