Inc Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Tsss, Katter kan lures med luremus Feil - det er mannfolk som lures trill rundt med luremus Tom Nei, det er bollemus i forkledning. Det viste du vel....... Hva med en sånn ? Edit:ikke tull med meg'a Edit II:Hvorfor har ikke jeg tilgang til alle underverkene dine Inc Alle?, hva vil du se da? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Nei, det er bollemus i forkledning. Det viste du vel....... Hold grisepraten for dem selv Tom Lenke til kommentar
Inc Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Nei, det er bollemus i forkledning. Det viste du vel....... Hold grisepraten for dem selv Tom To late. Musen er ute av buret Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Prøv en vaktkatt eller tre... Vaktkatter må man ha mye av. Og de må være agressive katter. For min egen del har jeg vaktsimon, og foretrekker kosekatter. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Edit II:Hvorfor har ikke jeg tilgang til alle underverkene dine Inc Alle?, hva vil du se da? Vel,da må du gi meg passordet det de som er beskyttet Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Vaktkatter må man ha mye av. Og de må være agressive katter. Synd man ikke har lov til å ha gaupe som kjæledyr Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Endelig mottat pengene fra en avis jeg sendte bilder til, og kjøpt meg Sigma 105mm macro Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Endelig mottat pengene fra en avis jeg sendte bilder til, og kjøpt meg Sigma 105mm macro Høres ut som vel anvendte penger. Tom Lenke til kommentar
Inc Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Endelig mottat pengene fra en avis jeg sendte bilder til, og kjøpt meg Sigma 105mm macro Fikk du så mye penger av avisen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Ja, ble litt mer enn venta. men jeg klager ikke, fin julpresang Lenke til kommentar
GLN Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 sn0dig har funnet veien tilbake ja. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Er visst så lenge siden jeg har skrevet her at den ble borte fra mine innlegg. Godt fotonyttår Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Er visst så lenge siden jeg har skrevet her at den ble borte fra mine innlegg. Godt fotonyttår I lige måde. Eller heter det "I like måte"? Uansett, håper på mange gode bilder i 2010. Tom Endret 29. desember 2009 av tomsi42 Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Tror det skrives "i like måte" Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Har dere husket å stemme i bildekonkurransen til Amobil? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1186846&hl= Jeg vil så klart oppfordre til at dere stemmer på meg. Men det er jo ikke akkurat noen tvang hehe. Lenke til kommentar
phax Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg stemte på hengekøye bildet, for der var det ei jente i bikini. Ellers må jeg si at det var utrolig lite variasjon i bildene.. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Prøv en vaktkatt eller tre... Vaktkatter må man ha mye av. Og de må være agressive katter. For min egen del har jeg vaktsimon, og foretrekker kosekatter. En vaktkatt kan være en liten pus som kommer løpende til mor når pus hører en skummel lyd... Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 En vaktkatt kan være en liten pus som kommer løpende til mor når pus hører en skummel lyd... Jeg har to sånne Bare at de gjemmer seg under sengen hvis de hører noe skummelt. Har forsåvidt ikke behov for så mye vakthold fra kattene, rottweileren tar seg av den oppgaven. Dagens spørsmål: Vintersko og jakke eller fotoutstyr? Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Kan anbefale vakt-nymfeparakitter, kan være ganske heftig når de flyr i angrepsformasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå