Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Undertegnede er en smule irritert i dag.

 

Veska til min bedre halvdel har blitt stjålet i natt, førerkort, bankkort, the whole lot. Mitt kort og for sikkerhets skyld. Veska lå i gangen, noen har vært inne og forsynt seg mens jeg var ute og hun sov.

 

Kort er ikke brukt, og lite kontanter var det og, så utbyttet må ha vært minimalt.

Det gjør det faktisk bare enda mer irriterende.

Lenke til kommentar

Surt, fototim. Har hatt en gjenganger hos oss. Stjålet bilnøkler, ny laptop, ny mobil, lommebok med en del cash, stuff. Stukket av med bilen? neida.

 

Har også hatt innbrudd i båten vår. Øl var alt som var stjålet - til tross for at det henger en TV, Radar og Kartplotter til 20.000,- hver i samme båt. Faren min var på radio i forbindelse med dette. Det var flere påhengsmotorer stjålet samme natt.

 

"Det e ein ting eg e sikkår på. Det e at det e udlendingår så står bag dette." - sa min far

 

Smart var det nok ikke å si det, da de oppga hele navnet hans. Men ingenting har hendt ham - så langt :p

Lenke til kommentar
Har også hatt innbrudd i båten vår. Øl var alt som var stjålet - til tross for at det henger en TV, Radar og Kartplotter til 20.000,- hver i samme båt.

 

Har samme problem her hos oss,er en person som bryter inn i båter og bare tar drikkevarer,har en misstanke til en uteligger av utenlandsk herkomst men har dessverre ikke tatt han på fersk gjerning.

 

Eg har kobla Ag`n til IR kameraet, den utløser seg ved enhver bevegelse. Jeg sysnes det er bedre å skyte først og be om tilgivelse etterpå.

 

Det er forsett,når du ladder våpenet med en hensikt,går det under drapsforsøk.

Kjenner faktisk en som har ladd hagle ved senga,er ikke helt trygg på nabolaget.

Lenke til kommentar
Har også hatt innbrudd i båten vår. Øl var alt som var stjålet - til tross for at det henger en TV, Radar og Kartplotter til 20.000,- hver i samme båt.

 

Har samme problem her hos oss,er en person som bryter inn i båter og bare tar drikkevarer,har en misstanke til en uteligger av utenlandsk herkomst men har dessverre ikke tatt han på fersk gjerning.

 

Eg har kobla Ag`n til IR kameraet, den utløser seg ved enhver bevegelse. Jeg sysnes det er bedre å skyte først og be om tilgivelse etterpå.

 

Det er forsett,når du ladder våpenet med en hensikt,går det under drapsforsøk.

Kjenner faktisk en som har ladd hagle ved senga,er ikke helt trygg på nabolaget.

Det spør hvilken amunisjon som brukes :)

Lenke til kommentar
Det spør hvilken amunisjon som brukes :)

 

 

Rødfis i en AG3 koblet til hver inngangsdør hadde vel vært en flott innbruddsalarm..

 

:)

 

En fin måte og teste det på er og gå inn i en bank,og si etterpå "det kan ikke være så farlig,det var da bare løskrutt" :)

Du vet vi driver gjøn nå sant? :)

Lenke til kommentar

I følge lensmann var det mest trolig en av de lokale heltene. Dvs pubgjengere. Tidspunktet det skjedde stemmer i hvert fall godt med stengetida.

 

Vi hadde forresten for ikke så lenge siden en som gikk amok, stjal sykkel, knuste diverse ruter osv, etter å ha blitt nekta. Han var ikke lokal, og er kjeppjagd fra bygda.

 

Kjekt å bo nær pub? Nja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...