:Francis: Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Har du kun F100 nå? 5DII, 24-70, 50 1.4,(70-200 F/4L og 28 1.8 på vei i posten) Ikke ille, men jeg tipper du kommer til å savne 85/1.4. 85 1.2L koster jo en smule mer. Francis Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Ja, kommer nok til å savne den en del. Men så får jeg skaffe meg 135L når jeg får råd.. men det blir nok ikke så veldig snart Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Blir savnet for stort kan den jo benyttes på 5DII med et adapter,hvis du ikke har solgt den da Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Den er solgt. Dessuten vil jeg gjerne ha AF, og det ville jeg jo ikke ha fått med adapter. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Undertegnede er en smule irritert i dag. Veska til min bedre halvdel har blitt stjålet i natt, førerkort, bankkort, the whole lot. Mitt kort og for sikkerhets skyld. Veska lå i gangen, noen har vært inne og forsynt seg mens jeg var ute og hun sov. Kort er ikke brukt, og lite kontanter var det og, så utbyttet må ha vært minimalt. Det gjør det faktisk bare enda mer irriterende. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Det var ergelig, fototim. Regner med at dere fikk sperret kortene raskt. Dere må nok lære dere å låse døra ute på landet også Tom Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Surt, fototim. Har hatt en gjenganger hos oss. Stjålet bilnøkler, ny laptop, ny mobil, lommebok med en del cash, stuff. Stukket av med bilen? neida. Har også hatt innbrudd i båten vår. Øl var alt som var stjålet - til tross for at det henger en TV, Radar og Kartplotter til 20.000,- hver i samme båt. Faren min var på radio i forbindelse med dette. Det var flere påhengsmotorer stjålet samme natt. "Det e ein ting eg e sikkår på. Det e at det e udlendingår så står bag dette." - sa min far Smart var det nok ikke å si det, da de oppga hele navnet hans. Men ingenting har hendt ham - så langt Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 At det kan være utlendinger, er ikke så usannsynlig. Det er en del bander fra diverse øst-europeiske som herjer rundt omkring. Ihvertfall her på øslandet. Tom Lenke til kommentar
Inc Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Eg har kobla Ag`n til IR kameraet, den utløser seg ved enhver bevegelse. Jeg sysnes det er bedre å skyte først og be om tilgivelse etterpå. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Har også hatt innbrudd i båten vår. Øl var alt som var stjålet - til tross for at det henger en TV, Radar og Kartplotter til 20.000,- hver i samme båt. Har samme problem her hos oss,er en person som bryter inn i båter og bare tar drikkevarer,har en misstanke til en uteligger av utenlandsk herkomst men har dessverre ikke tatt han på fersk gjerning. Eg har kobla Ag`n til IR kameraet, den utløser seg ved enhver bevegelse. Jeg sysnes det er bedre å skyte først og be om tilgivelse etterpå. Det er forsett,når du ladder våpenet med en hensikt,går det under drapsforsøk. Kjenner faktisk en som har ladd hagle ved senga,er ikke helt trygg på nabolaget. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Har også hatt innbrudd i båten vår. Øl var alt som var stjålet - til tross for at det henger en TV, Radar og Kartplotter til 20.000,- hver i samme båt. Har samme problem her hos oss,er en person som bryter inn i båter og bare tar drikkevarer,har en misstanke til en uteligger av utenlandsk herkomst men har dessverre ikke tatt han på fersk gjerning. Eg har kobla Ag`n til IR kameraet, den utløser seg ved enhver bevegelse. Jeg sysnes det er bedre å skyte først og be om tilgivelse etterpå. Det er forsett,når du ladder våpenet med en hensikt,går det under drapsforsøk. Kjenner faktisk en som har ladd hagle ved senga,er ikke helt trygg på nabolaget. Det spør hvilken amunisjon som brukes Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Rødfis i en AG3 koblet til hver inngangsdør hadde vel vært en flott innbruddsalarm.. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Prøv en vaktkatt eller tre... Lenke til kommentar
Inc Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Prøv en vaktkatt eller tre... Tsss, Katter kan lures med luremus Rødfis i en AG3 koblet til hver inngangsdør hadde vel vært en flott innbruddsalarm.. Eller sporlys, så ser man hvor tyven går Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Det spør hvilken amunisjon som brukes Rødfis i en AG3 koblet til hver inngangsdør hadde vel vært en flott innbruddsalarm.. En fin måte og teste det på er og gå inn i en bank,og si etterpå "det kan ikke være så farlig,det var da bare løskrutt" Lenke til kommentar
Inc Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Det spør hvilken amunisjon som brukes Rødfis i en AG3 koblet til hver inngangsdør hadde vel vært en flott innbruddsalarm.. En fin måte og teste det på er og gå inn i en bank,og si etterpå "det kan ikke være så farlig,det var da bare løskrutt" Du vet vi driver gjøn nå sant? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) Hva med en sånn ? Edit:ikke tull med meg'a Edit II:Hvorfor har ikke jeg tilgang til alle underverkene dine Inc Endret 28. desember 2009 av Nautica Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Øyh, obligatorisk Rush-post! Lenke til kommentar
fototim Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 I følge lensmann var det mest trolig en av de lokale heltene. Dvs pubgjengere. Tidspunktet det skjedde stemmer i hvert fall godt med stengetida. Vi hadde forresten for ikke så lenge siden en som gikk amok, stjal sykkel, knuste diverse ruter osv, etter å ha blitt nekta. Han var ikke lokal, og er kjeppjagd fra bygda. Kjekt å bo nær pub? Nja. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Tsss, Katter kan lures med luremus Feil - det er mannfolk som lures trill rundt med luremus Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå