L4r5 Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Phew! Lite som er så godt som nattmat etter noe pils. Oksemedaljong m/pommes frittes og bernaise satt akkurat der det skule nå. /mett Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 (endret) Feil tråd. Ang filserver så ordna det seg. Bytta fra Ubuntu server til Xubuntu. Endret 27. desember 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 (endret) Testdisk finner partisjonen med deep-scan, men jeg vet ikke om jeg får gjenopprettet partisjonen før den har gått igjennom alle de 30514 sylinderne. Jeg akter ikke å avbryte programmet midt i nå som partisjonen synes. Det høres ut som om det er litt håp ihvertfall. Du mister nok noe; men det er ihvertfall litt håp. Det er lurt å ikke røre noe nå. Feil tråd. Ang filserver så ordna det seg. Bytta fra Ubuntu server til Xubuntu. OK. Jeg bruker kun CentOS på server. Ubuntu og variantene egner seg best på desktop; synes jeg Phew! Lite som er så godt som nattmat etter noe pils. Oksemedaljong m/pommes frittes og bernaise satt akkurat der det skule nå./mett Øyjj! Det der er ikke nattmat. Det er middag Nattmat er karbis med speilegg, stekte pølser, en omelett eller noe annet lettvint som er gjennomført usunt. Tom Endret 27. desember 2009 av tomsi42 Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Også er det Debian-fantatikerne. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Måtte søke på debian, når jeg fant dette http://pix.321.hu/cindy_margolis_uses_debian.jpg så skjønner det godt Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Får vel skjekke ut CentOS. Prøver meg litt fram med forskjellige OS Takk for tipset. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Også er det Debian-fantatikerne. Debian er for de som har linux som hobby; ikke foografi Måtte søke på debian, når jeg fant dette http://pix.321.hu/cindy_margolis_uses_debian.jpg så skjønner det godt Hold deg unna; hun er så opptatt med stulle med debian at hun ikke har tid til deg Ellers begynner jeg å få sving på CD-rippe maskinen min. På full tilt sluker den 50+ cd'er i timen Men det er med cdparanoia i lykkepille-modus. Med paranoia'n slått på, så detter det nok en del ned. Flac-converteren rekker ikke å ta unna - den holder på enda (den er halveis 5 minutter etter at rippingen var ferdig ...)! Tom Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Får vel skjekke ut CentOS. Prøver meg litt fram med forskjellige OS Takk for tipset. Det er to grunner til at jeg bruker CentOS. Den først er at jeg brukte RedHat i mange år, og den andre er at vi bruker både RedHat ES 5 og CentOS 5 på jobben. Konge OS på server; ikke fullt så kult på desktoppen. Tom Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 (endret) Ble truet av full, sivilkledt politstudent i kveld. Hm. Endret 27. desember 2009 av Simon Aldra Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Får vel skjekke ut CentOS. Prøver meg litt fram med forskjellige OS Takk for tipset. Det er to grunner til at jeg bruker CentOS. Den først er at jeg brukte RedHat i mange år, og den andre er at vi bruker både RedHat ES 5 og CentOS 5 på jobben. Konge OS på server; ikke fullt så kult på desktoppen. Tom Tror valget faller på Windows Server 2003. Enkelt og greit Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Ble truet av full, sivilkledt politstudent i kveld. Hm. Får håpe personen stryker på eksamen ... Eller kanskje ikke. Da dukker h*n opp som grinete vekter eller håpløs dørvakt på diskoen ... Tom PS. Hvor mange fordommer kom jeg med nå Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Tror valget faller på Windows Server 2003. Enkelt og greit Livet er for kort til å kjøre Windows på serveren Tom Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Livet er for kort til å slite og plages av Linux Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Jeg klarte ikke å få tilbake hele partisjonen som en enhet, men photorec, som er en del av testdisk finner filer fortløpende og kopierer dem over til en tom disk. Den eneste (og ikke insignifikante) bakdelen er at filene havner helt usortert på backupdisken, men det er en hel del bedre enn ingen filer. Francis Lenke til kommentar
Inc Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 (endret) Jeg klarte ikke å få tilbake hele partisjonen som en enhet, men photorec, som er en del av testdisk finner filer fortløpende og kopierer dem over til en tom disk. Den eneste (og ikke insignifikante) bakdelen er at filene havner helt usortert på backupdisken, men det er en hel del bedre enn ingen filer. Francis Litt merkelig egentlig, fordi hurtigformat sletter jo ikke de faktiske filene men kun stien. Litt som å fjerne adressen til et hus, men huset står der fremdeles. Og denne typen gjennoppretting har jeg hatt 100% sukess med før, men programmet jeg brukte husser je inte. Endret 27. desember 2009 av Inc Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Jeg tror det har noe med hvordan ext3 partisjoner slettes. Francis Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Husk at det er siste dag med fotokonk i dag! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 (endret) Husk at det er siste dag med fotokonk i dag! Det er det, ja. Får komme meg ut med kamera da Ellers, så tror jeg det blir prisøkning på Koss utstyr på nyåret. De må vel hanke inn dette tapet. Tom Endret 27. desember 2009 av tomsi42 Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Startrails - la kameraet stå ute hele natta, og det er ikke bare sensoren som får stjerner på seg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå