ZoDz Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Haha, hadde ikke du piercing i begeg nipplesa btw? Jeg er for pinglete til å gå ut i kulda.Neida. Har bare i den ene. Kommer snart en scarification også. Har fått gavekort på PinPoint så nå må jeg nesten endelig få rota meg til å gjennomføre det- Ah, jeg vil få gjort ferdig beinet mitt, men harke spenn, planer om en full sleeve på hele venstre armen også. Uvist hva jeg gjør først. Jeg fikk gavekort på 2800kr på oslo city Får shoppe der på mandegen jeg. Hehe. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Sjølv har eg ein NAS plassert i garasjen. Rett nok kun 2 m frå huset, men forhåpentlegvis langt nok unna til at eg i nødsfall kan koma meg inn og ta med meg disken i tilfelle brann. I tillegg har eg to identiske eksterne diskar som eg vekslar på å ha heime og på jobb. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) @ abraxa - Gratulerer så mye! Jeg tester gratisalternativet til Jotta. Klienten støtter nettverksdisker, så det er et stort pluss. Ubegrenset lagring for 49kr/mnd er ikke ille, samt at man kan legge ting på serveren til Jotta uten å måtte ha dataene liggende lokalt. Sistnevnte er kanskje litt sketchy, men det kan sikkert være nyttig hvis man må frigjøre en disk for en liten stund. Francis Endret 26. desember 2009 av :Francis: Lenke til kommentar
Anew Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) Det var et vakker bilde, Abraxa... Jeg har også begynt å småfyse på en lyssterk telezoom i det siste. Veldig plagsomt. Francis: 49/mnd høres ikke galt ut. Jeg betaler vel $55/år for Mozy. Endret 26. desember 2009 av Anew Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Faen - jeg testet ikke å laste opp noe fra nettverksdisker, men antok at det gikk siden man kunne se dem i utforskervinduet. Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) Laptopen min døde før jul og etter at jeg fikk penger i julegave, så ser jeg etter en ny laptop. Vell det blir enten vidvinkel eller laptop. Men om jeg kjøper ny laptop.. Er denne bra nok til bildebehandling? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=48502...led#ProductTabs Endret 26. desember 2009 av stonhans Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Laptopen min døde før jul og etter at jeg fikk penger i julegave, så ser jeg etter en ny laptop. Vell det blir enten vidvinkel eller laptop. Men om jeg kjøper ny laptop.. Er denne bra nok til bildebehandling? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=48502...led#ProductTabs Ja det vil jeg tro. Spørs hvor tungt du holder på. Tom Lenke til kommentar
fototim Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Syntes denne var så interesant at det var verdt å dele. Selv er jeg i hvert fall steike lei av å ikke høre meg selv tenke når jeg bruker den den stasjonære. At støysvakt ofte også betyr god energiøkonomi er jo og hyggelig. http://www.silentpcreview.com/ Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Er enig i forslaget om en NAS. Ulempen med en NAS, er at den forsvinner i dragsuget hvis det brenner hjemme. Korrekt - poenget her er automatisert offsite backup. Mozy og sånt - tar de også nettverksdisker fra NAS'en, eller skal det være lokale disker? Lenke til kommentar
Anew Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Mozy og sånt - tar de også nettverksdisker fra NAS'en, eller skal det være lokale disker? Noen har bodd for lenge i Danmark. Med Mozy må det være lokale disker. Det erfarte i det minste Francis noen poster lenger oppe. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) Mozy Home tar dessverre kun lokale disker, det samme gjør Jotta. Jeg antok at Jotta fungerte sammen med nettverksdisker siden diskene ble vist i utforskeren (de var skjult i Mozy), så jeg kjøpte et månedsabonnement hos Jotta. Til min store forargelse gikk det ikke å velge mapper på nettverksdisker når jeg prøvde å velge bildemappa mi på 300+ GB. Kan man få en nettverksdisk til å se ut som en vanlig disk på PCen slik at programmer som Mozy og Jotta vil kjenne dem igjen? Francis Endret 26. desember 2009 av :Francis: Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Laptopen min døde før jul og etter at jeg fikk penger i julegave, så ser jeg etter en ny laptop. Vell det blir enten vidvinkel eller laptop. Men om jeg kjøper ny laptop.. Er denne bra nok til bildebehandling? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=48502...led#ProductTabs Ja det vil jeg tro. Spørs hvor tungt du holder på. Tom Jeg har i 2010 sånn ca. 2-3 fotojobber i uken (finnmarksløpet er ca. 2 uker i strekk hvor den ene uken er selve løpet) + privat fotografering når jeg føler for det. Så om jeg er veldig aktiv, kan jo diskuteres. Men kameraet tørker ikke støv, for å si det sånn. Ellers spiller jeg ikke noen spill på data. Bortsett fra foto bruker jeg den mest til internet, tv-serier og spotify. Takk Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Julefred Nå har jeg rydda snø hjemme,2 1/2 time Vært på jobben og reparert traktoren,varmeapparatet lakk så det regna frostveske over meg,4 1/2 time Og en leietager ringte panisk vannlekasje,"liksom farlig" MC-klubben hadde ikke slått på varmen og nå skulle dem ha fest og slo på varme med et kjent resultat,de brånekta for at varmen hadde vært avslått men når dassen er bunnfrosset sier det seg selv,1 1/2 time. Vel,nå har jeg fyrt opp grillen og slenger snart på en biff Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Haha, hadde ikke du piercing i begeg nipplesa btw? Jeg er for pinglete til å gå ut i kulda.Neida. Har bare i den ene. Kommer snart en scarification også. Har fått gavekort på PinPoint så nå må jeg nesten endelig få rota meg til å gjennomføre det- Ah, jeg vil få gjort ferdig beinet mitt, men harke spenn, planer om en full sleeve på hele venstre armen også. Uvist hva jeg gjør først. Jeg fikk gavekort på 2800kr på oslo city Får shoppe der på mandegen jeg. Hehe. Litt inspirasjon? http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=583236 :!: Lenke til kommentar
Inc Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Hallo? har du brutt loven her eller. Bruke en annen sitt bildet?? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Noen har bodd for lenge i Danmark. Med Mozy må det være lokale disker. Det erfarte i det minste Francis noen poster lenger oppe. Pfft - det var helt kurant nåsjk å skrive "skal" i den setningen, tenk. Er ikke språkforvirra, tenk! Men - du har rett i at andre kan ha språkforvirring om akkurat må. Nordmenn bruker må som must mens må betyr may på dansk - med mindre man legger tydelig trykk på det. Var krøll da en norsk kollega spurte om han "måtte bruke metode a, eller om han kunne bruke metode b". ..Og fikk som svar at "Jo, du må gøre det med metode a, og du må også gøre det med metode b". Han så ut som et stort spørsmålstegn. Ahem. Ugebladbud*). Røget ørret**). Er i gang med å få etablert NAS og sånt - får levert ny maskin og NAS i løpet av de par neste ukene. Lurer litt på hvordan jeg skal sette opp disker og sånt. Hadde vært snasent med utility som får maskinen til å tro at det er lokale disker.. *) Utt. "Ooblæbouh" **) Utt. ..Som om du holder på å kaste opp. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Haha, hadde ikke du piercing i begeg nipplesa btw? Jeg er for pinglete til å gå ut i kulda.Neida. Har bare i den ene. Kommer snart en scarification også. Har fått gavekort på PinPoint så nå må jeg nesten endelig få rota meg til å gjennomføre det- Ah, jeg vil få gjort ferdig beinet mitt, men harke spenn, planer om en full sleeve på hele venstre armen også. Uvist hva jeg gjør først. Jeg fikk gavekort på 2800kr på oslo city Får shoppe der på mandegen jeg. Hehe. Litt inspirasjon? http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=583236 :!: Hah, jeg satt jo like lenge som han, min er vell litt større og på akkurat samme sted. Det gjordet ikke vondt før etter 3 timer. Da merka man det virkelig. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) Pfft - det var helt kurant nåsjk å skrive "skal" i den setningen, tenk. Er ikke språkforvirra, tenk! Men - du har rett i at andre kan ha språkforvirring om akkurat må. Nordmenn bruker må som must mens må betyr may på dansk - med mindre man legger tydelig trykk på det. Var krøll da en norsk kollega spurte om han "måtte bruke metode a, eller om han kunne bruke metode b". ..Og fikk som svar at "Jo, du må gøre det med metode a, og du må også gøre det med metode b". Han så ut som et stort spørsmålstegn. Har en Dansk arbeidskollega,hver gang jeg spør om han har lyst på bolle ler han rått Endret 26. desember 2009 av Nautica Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Har en Dansk arbeidskollega,hver gang jeg spør om han har lyst på bolle ler han rått Og så spør han om du fikk morgenbrød i til morgenmaden* ? Tom *) Danskene spiser frokost noe senere, vettu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå