Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Alle vet at Dahls Julebrus er best. Litt som med pilsen.

Edit: ser at det har vært litt tv-diskusjon i mellom denne posten og resten av julebrusdiskusjonen, but meh.

Vi kan godt spøke og ha det moro, men tøys skal vi ikke ha noe av!

Ohh please, hvem lager liksom bedre pils og julebrus da?

Julebrus har jeg ikke peiling på.. men å si at Dahls lager den beste pilsen vil jeg si er å overdrive. Jeg syns Dahls pils smaker såpe, og om man liker den best er det fordi man ikke har smakt noe annet.

Har smakt mye rart, men faller bestandig tilbake på Dahls - iallefall når det er snakk om norske pilsvarianter.

Lenke til kommentar

Eller av vane. Altså det vi kjenner best.

Smakspreferanser er nok mye styrt av hva vi er vant til. Når det gjelder øl blir vi nok og en del av oss styrt av lokalpatriotisme.

Før var jeg Frydenlund-entusiast, nå etter femten år på vestlandet er det Hansa som gjelder. Sikkert en kombinsjon av vane og patriotisme. Føler meg like mye som vestlending som Hadelending nå. Tror ærlig talt ikke det ene er bedre enn det andre, men ulikt smaker det.

At julebrus engasjerer stopper aldri og forundre meg. Drikker det kun i nødsfall, altså når det sosiale settinga tilsier det. For meg er det bare noe søtt kliss, uansett merke. Men det er meg og mine smakspreferanser ;)

EDIT: Sneik seg inn en del innlegg i mellom, sånn er forumlivet

Endret av fototim
Lenke til kommentar
Alle vet at Dahls Julebrus er best. Litt som med pilsen.

Edit: ser at det har vært litt tv-diskusjon i mellom denne posten og resten av julebrusdiskusjonen, but meh.

Vi kan godt spøke og ha det moro, men tøys skal vi ikke ha noe av!

Ohh please, hvem lager liksom bedre pils og julebrus da?

God pils får du fra Tsjekkia, god julebrus får du fra Ringnes.

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...