Simon Aldra Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Høres ut som en heller kjip kombinasjon all den tid du bare får PS til Win/MacOS, tror jeg. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Nokon som veit korleis det går med PS på Ubuntu? Stort sett til helvete tror jeg. PS betyr Windows eller Mac. Ubuntu og andre linux'er betyr noe annet. Eneste julebrusen jeg drikker er Ringnes Julebokk God natt, etter nok en vellykket juleaften med meget god mat, hyggelig selskap og koselige gaver. Fikk flere ting jeg ønsket meg; bl.a. en Pondus bordkalender Tom Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Har ein stasjonær pc som blir lite brukt etter att eg fekk meg skulepc. Eg går på media og komm. så skulepcen er ganske så kraftig, den køyrer blant anna Dragon Age: Origins. Eg tenkte eg kunne installera Ubuntu på den stasjonære og bruka den til media/bilder, men eg får sjå. Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Du kan jo prøve GIMP. Jeg tror ikke jeg har brukt det på noen Linux-maskin, men det funker i alle fall eksepsjonelt på iMacen og PC-ene mine, så jeg antar at det er like bra på alle de andre OS-ene det funker på. Endret 25. desember 2009 av C₈H₁₀N₄O₂ Lenke til kommentar
Anew Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Jeg er ingen Linux-mann, men jeg trodde man hadde lagt ned mye jobb for å gjøre nettopp PS brukbart i Wine? Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Jeg er ingen Linux-mann, men jeg trodde man hadde lagt ned mye jobb for å gjøre nettopp PS brukbart i Wine?Tror det stemmer, ja. http://wiki.winehq.org/AdobePhotoshop Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Den eneste julebrusen er fra Hamar og Lillehammer bryggerier. Den er brun og smaker godt. De andre er røde og smaker spylervæske. Case closed. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Hvis det var noen her som gikk glipp av storsatsingen til NRK "Bergensbanen minutt for minutt" tidligere i måneden,så har du sjansen nå. Hele syv og en halv time med reinspikka moro på NRK2 i hele dag :!: Endret 25. desember 2009 av Nautica Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Jeg er ingen Linux-mann, men jeg trodde man hadde lagt ned mye jobb for å gjøre nettopp PS brukbart i Wine?Tror det stemmer, ja. http://wiki.winehq.org/AdobePhotoshop Det kan se slik ut, ja. Men det gjelder "development branch" (1.1.x) og ikke den versjonen av Wine som følger med Ubuntu. For å få til den versjonen av Wine, se her. Tom PS. Gimp fungerer meget bra på Ubuntu. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Nokon som har erfaring med omforming av SPDIF på Coax til optisk? Har SPDIF Coax på GET boksen, og den nye BluRay suroundanlegget har kun optisk digitale inngangar. Må begynne å legge opp skjulte kablar til bakhøgtalarar og SUB..... Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Hvis det var noen her som gikk glipp av storsatsingen til NRK "Bergensbanen minutt for minutt" tidligere i måneden,så har du sjansen nå.Hele syv og en halv time med reinspikka moro på NRK2 i hele dag :!: Det er jo BARE tunneller! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Hvis det var noen her som gikk glipp av storsatsingen til NRK "Bergensbanen minutt for minutt" tidligere i måneden,så har du sjansen nå.Hele syv og en halv time med reinspikka moro på NRK2 i hele dag :!: Den ligger også ute for fri nedlasting i 720P. 22GB tar herligheten. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Hvis det var noen her som gikk glipp av storsatsingen til NRK "Bergensbanen minutt for minutt" tidligere i måneden,så har du sjansen nå.Hele syv og en halv time med reinspikka moro på NRK2 i hele dag :!: Ser at de sender oppfølgeren om 2 uker - 7 timer med maling som tørker... Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Alle vet at Dahls Julebrus er best. Litt som med pilsen. Edit: ser at det har vært litt tv-diskusjon i mellom denne posten og resten av julebrusdiskusjonen, but meh. Endret 25. desember 2009 av Ole_Gunnar Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Alle vet at Dahls Julebrus er best. Litt som med pilsen. Edit: ser at det har vært litt tv-diskusjon i mellom denne posten og resten av julebrusdiskusjonen, but meh. +1 Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Hvis det var noen her som gikk glipp av storsatsingen til NRK "Bergensbanen minutt for minutt" tidligere i måneden,så har du sjansen nå.Hele syv og en halv time med reinspikka moro på NRK2 i hele dag :!: Den ligger også ute for fri nedlasting i 720P. 22GB tar herligheten. Jeg som virkelig vil ha den i 1080P :/ Nei fy faen, har opplevd den turen der tur-retur en gang og det holdt. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Alle vet at Dahls Julebrus er best. Litt som med pilsen. Edit: ser at det har vært litt tv-diskusjon i mellom denne posten og resten av julebrusdiskusjonen, but meh. Vi kan godt spøke og ha det moro, men tøys skal vi ikke ha noe av! Lenke til kommentar
fototim Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Fikk en ganske snasen Tamrac laptopvekse. Men lurer på om jeg bør bytte til en ryggsekk for lap og fotoutstyr. Noen som vet om Expert har litt utvalg i slikt? Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Alle vet at Dahls Julebrus er best. Litt som med pilsen. Edit: ser at det har vært litt tv-diskusjon i mellom denne posten og resten av julebrusdiskusjonen, but meh. Vi kan godt spøke og ha det moro, men tøys skal vi ikke ha noe av! Ohh please, hvem lager liksom bedre pils og julebrus da? Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Alle vet at Dahls Julebrus er best. Litt som med pilsen. Edit: ser at det har vært litt tv-diskusjon i mellom denne posten og resten av julebrusdiskusjonen, but meh. Vi kan godt spøke og ha det moro, men tøys skal vi ikke ha noe av! Ohh please, hvem lager liksom bedre pils og julebrus da? Julebrus har jeg ikke peiling på.. men å si at Dahls lager den beste pilsen vil jeg si er å overdrive. Jeg syns Dahls pils smaker såpe, og om man liker den best er det fordi man ikke har smakt noe annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå