Trondster Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Oooh - magen står som sperreballong, ja. God øl, god mat, Gilde akevitt. Fornøyd, nå. Måtte det bli mange harde pakker! Lenke til kommentar
fototim Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Anvendelig mjukvare er heller ikke å forakte Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Her i huset ble det en FL-50R til. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Her ble det gavekort på PinPoint i Oslo samt Kenwood-maskin. To ting som jeg har hatt lyst på. Så jeg er fornøyd. Lenke til kommentar
Noggie Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 tysk jul, ungarsk gulasch, linie akevitt. Riskrem til lunch. Kunne vaert vaerre. Fjernutlöser til riktige kamera. Noen skjorter, alle störrelse for smä. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Jo, det ble fine gaver på meg også. I kveld fikk jeg et 4GB Sandisk Extreme III minnekort, et par skihansker, en slags moderne halsvarmer, en bål-stekepanne og en sammenleggbar snøspade. Så om jeg vil grave meg ned til bakken og tenne et bål for å steke pølser uten spidd, så kan jeg nå gjøre det uten å fryse på hverken hendene eller i halsen mens jeg holder på. Også har jeg minne nok til å ta en god del bilder underveis. Det var fine gaver som nok blir brukt i året som kommer. Jeg fikk en gave i går også, en hjemmesydd luhkka. Den blir nok god å ha ved neste års jakt, eller når jeg isfisker litt til vinteren. Men best av alt det jeg fikk i gave i år var en tegning i ramme fra en av de små nevøene mine. Den har jeg alt hengt opp på veggen på soverommet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 tysk jul, ungarsk gulasch, linie akevitt. Riskrem til lunch. Om nom nom. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 God Jul alle sammen ! Fikk tak i Akamboka i går i Porsgrunn, og stor takk og gratulerer til de som har gjort en kjempejobb fram til det ferdige resultatet. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Btw, food-drink-matching-tip: Nøgne Ø Havrestout og Karamellpudding. Smakte HIMMELSK. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Jessjess... Slaget er over, og barna er nok en gang druknet i ufattelige mengder harde pakker. Jeg har gått over i rekkene av de som ikke får så mye, men det ble en WD TV Live og Orlando Figes' Hviskerne (begge deler hadde jeg kjøpt selv )... På den annen side fikk jeg jo ny PC i går... Fikk endelig testet batchkonvertering i Bibble 5 beta 3, og det gikk latterlig fort. Mindre enn 0.5 sek pr. konvertering i snitt! Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Her ble ny mus (Logitech MX518) og trådutløser til kamera bestilt i dag. Ikke noe store greier med andre ord - men på den annen side to ting jeg synes jeg trenger :-) Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 24. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2009 Hehe, kupèvarmer var kveldens høydepunkt, sokker slipper jeg iallefall ikke opp for med det første. Tilbake på jobb igjen kl 06:45, slutta etter 8-timersskift kl 23:00 i kveld Gotta luuuuv it! Lenke til kommentar
Anew Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Ikkeno' er som å jobbe skift på bensinstasjon. Ancient Chinese curse say: May you work in retail for the rest of your life! Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Årets gaver: Jeg trakk meg tilbake fra julehysteriet med en bok og en kopp julebrus. Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Dagens høydepunkt må nesten være at jeg kjørte i hjel et rådyr for litt over en time siden. Ellers ble det en hel haug med gaver, dog ingen fotorelaterte. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Høhø... de Mumi-koppene samler "vi" også på. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 De fleste i Norge drikker ikke julebrus, de drikker rødbrus med nisse på.. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Viss du meiner den brune(Lillehammer og Hamar) er ekta støtter eg deg 100%, men den er ikkje å få fatt i på desse kantar. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Den brune fra Hamar bryggeri fungerer, men den ekte julebrusen kommer fra Ringnes, og smaker strengt tatt som svisker. Den rocker, ruller og alt mulig annet. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Eg har nok aldri smakt den, dessverre. Nokon som veit korleis det går med PS på Ubuntu? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå