Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jo, det ble fine gaver på meg også. I kveld fikk jeg et 4GB Sandisk Extreme III minnekort, et par skihansker, en slags moderne halsvarmer, en bål-stekepanne og en sammenleggbar snøspade. Så om jeg vil grave meg ned til bakken og tenne et bål for å steke pølser uten spidd, så kan jeg nå gjøre det uten å fryse på hverken hendene eller i halsen mens jeg holder på. Også har jeg minne nok til å ta en god del bilder underveis. Det var fine gaver som nok blir brukt i året som kommer. Jeg fikk en gave i går også, en hjemmesydd luhkka. Den blir nok god å ha ved neste års jakt, eller når jeg isfisker litt til vinteren.

Men best av alt det jeg fikk i gave i år var en tegning i ramme fra en av de små nevøene mine. Den har jeg alt hengt opp på veggen på soverommet.

Lenke til kommentar

Jessjess... Slaget er over, og barna er nok en gang druknet i ufattelige mengder harde pakker.

Jeg har gått over i rekkene av de som ikke får så mye, men det ble en WD TV Live og Orlando Figes' Hviskerne (begge deler hadde jeg kjøpt selv :roll:)... På den annen side fikk jeg jo ny PC i går... :blush: Fikk endelig testet batchkonvertering i Bibble 5 beta 3, og det gikk latterlig fort. Mindre enn 0.5 sek pr. konvertering i snitt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...