Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

skal fotografere Mona Grudt på søndag, noen tips til hvordan å få en miss universe til å le? ^^

jeg er redd prompetrikset til cruel ikke vil ta seg så godt ut.

 

Poenget med bildene er å få med den normale Mona. Ikke den glamour delen alle ser i media. Og dessuten skal jeg ta de hjemme hos henne, så jeg skal prøve å henne til å virke så alminnelig som mulig, og hun ler veldig mye. Derfor vil jeg ha et bilde der hun ler.

 

Forøvrig så er bildene bare bilder til et portrettintervju, så de er ikke det viktigste, men hvis de blir bra, så kanskje de kan fungere greit for seg selv. Jeg låner blits (SB-600) og reflektor fra skolen. (De hadde ikke softbox eller paraply)

Lenke til kommentar
Spør henne hva som får henne til å le litt i forkant? Og kanskje ta med diverse ting som kan være morsomt, ikke barneleker da.

 

dette er jo protip om du vil virke så amatør som mulig, og gir ett relativt dårlig første inntrykk. det er klart hun ikke vil stole på en fotograf som spør om slike ting i forveien.

når du er der later du som du hele tiden vet hva du gjør. det gir alltid modellen mere tillit til deg.

Lenke til kommentar

Ja, da er det gjort. Bildene ble ikke eksepsjonelt gode, men det har ikke så mye å si.

Var litt ekkelt å dirigere en dame som henne, så jeg var vel litt besjeden. Men hun var veldig grei og visste hva hun skulle gjøre. Så alt i alt gikk portrettintervjuet ganske bra :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...