Nautica Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) Er jo jul,så fotovideo låner deg nok velvillig et kamera til over nyåret. Og alle brukere av forumet får ha en fin julehelg,og de her som ikke tror på julenissen får ha en koselig langhelg Edit:projektor ? hadde håpet på en 7D jeg Endret 24. desember 2009 av Nautica Lenke til kommentar
fototim Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 God jul til alle akamister Lenke til kommentar
Eltviken Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 God Jul ja ! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 God jul, alle sammen. Håper dere har vært snille gutter og jenter i år slik at julenissen kommer med noe fint til dere. Tom Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 God jul folkens! Jeg ønsker dere alle harde pakker av nesten uknuselig glass Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 God jul! Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 ... hva nå, engangskamera i jula?? Huffda. Håper ting ordner seg for deg - ha en god jul, uansett Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 Haha, den fargetesten der.. ser firkanter på skjermen enda jeg, selv om det er 20 min siden jeg avsluttet den Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 Haha, den fargetesten der.. ser firkanter på skjermen enda jeg, selv om det er 20 min siden jeg avsluttet den Score? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 God jul igjen, ja. Hvem flere enn meg er det som siter og ser på aksepott nå? Lenke til kommentar
fototim Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 11 her, på Thinkpad-skjerm. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) Score? 4. Søylene hang sammen, så jeg har nok et lite fargeavvik akkurat der. Jeg fikk en fotograf på huset til å ta testen. Han fikk 48 Var ikke lenge siden han fikk 3. plass i en stor konkurranse i Spania, så såååå viktig kan det ikke være. Jeg vil nesten si denne testen er like mye en tålmodighetstest som en fargetest. Blir jo helt tullere i samme slengen også Edit: ThinkVision-skjerm her. Endret 24. desember 2009 av Ciryaher Lenke til kommentar
arela Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 gOD jUL alle - og måtte alle få sine ønsker oppfylt. Om det så er Masserati, minnebrikke eller Barbidukke. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 gOD jUL alle - og måtte alle få sine ønsker oppfylt.Om det så er Masserati, minnebrikke eller Barbidukke. Av de tre, så foretrekker jeg maserati, så kommer barbiene av seg selv Og minnebrikker har jeg nok av. Tom Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 God jul folkens! Jeg ønsker dere alle harde pakker av nesten uknuselig glass Er det bare jeg som ikke tør ønske meg foto-greier fra mine kjære til jul, i frykt av at de helt sikkert hadde kjøpt feil? Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 Hehe Tanken har slått meg, men jeg har drevet nitidig dressur av familien igjennom mange år når det kommer til innkjøp av alt elektronisk utstyr - spesielt pc-ting. Derfor får de velge mellom å la meg selv kjøpe det jeg vil ha til en pris, eller så kan de prøve å få tak i det samme (med en usikkerhet om å kjøpe feil) til en høyere pris. Tror de har lært nå. Jeg har enda ikke kjøpt objektivet jeg fikk tegnet til fødselsdagen min.. men det er jo så vanskelig å velge! (Ikke hjelper det at Pentax er sparsomme med å oppdatere road-map-en sin heller da.) Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 God Jul ja =) God jul igjen, ja. Hvem flere enn meg er det som siter og ser på aksepott nå? Hvert eneste år =) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 Er det bare jeg som ikke tør ønske meg foto-greier fra mine kjære til jul, i frykt av at de helt sikkert hadde kjøpt feil? Nei. Foto-julegaver til meg selv må jeg kjøpe selv. Men jeg klarer ikke å vente til juleaften med å pakke de ut Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå