tomsi42 Skrevet 23. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2009 Jada, matbuutikken er vel åpne til et eller to. Tror du får kjøpt øl også Tom Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 23. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2009 Tror vi skal ha åpent helt til seks på Bunnpris (uttafor Mo i Rana that is). Glad jeg bare jobber helger. Eller, ikke så veldig glad for at jeg må jobbe i helga - men satser på å få skifta skift med noen så det passer å dra på byen. Heldigvis slipper jeg unna jobbing på 2.-3. nyttårsdag - siden jeg var innom med oppsigelsen for litt over ei uke siden. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 23. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2009 Det er godt det,husker ikke fra jul til jul jeg Ville vært trist og bare plyndre frysern fra til mandagen,ikke det har mye godt der også men ikke noe slår friske gartnervarer når man kokkelerer. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2009 Det er godt det,husker ikke fra jul til jul jeg Fyllesvin! Lenke til kommentar
Anew Skrevet 23. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2009 Herrejemeni så deilig å være tilbake med ny stasjonær PC. Etter at den gamle døde i slutten av november har jeg ikke "kunnet" konvertere råfiler. Nå ligger det noen gig og venter på å stressteste Bibble 5 på det nye vidunderet. :drool: Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2009 Det er godt det,husker ikke fra jul til jul jeg Fyllesvin! juleaften + fyll = fy lille juleaften + fyll = lite lurt Men nå mistenker jeg at Nautica aldri husker det, fordi det er ikke h*n som handler inn til jul. Ellers så sover h*n til kl. to på ettermiddagen på juleaften ... Tom Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 23. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2009 Men nå mistenker jeg at Nautica aldri husker det, fordi det er ikke h*n som handler inn til jul. Ellers så sover h*n til kl. to på ettermiddagen på juleaften ... Eller kanskje h*n er så smart at h*n handler alt FØR julaften? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2009 Eller kanskje h*n er så smart at h*n handler alt FØR julaften? Er det mulig? Tom Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 23. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2009 Sukk... Jeg lærer ihvertfall aldri, og skulle handle julemat i dag... Og som årene før, så har de plukket bort ALT av ferskvare og fylt opp med skinker på 5 kilo og oppover og kalkuner som selges med påmontert hjul og trillehåndtak... Muligens er det en lov mot å være alene i julen i Irland? Jeg fikk huket tak i en av de søte, små polske jentene som jobber på Dunnes store, og hun fant frem et andebryst fra lageret til meg, men det var i grunn det eneste jeg visste jeg ville ha, så det er den eneste middagen jeg har kjøpt inn... Jeg får vel være glad til at julen bare er en langhelg i år... Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 23. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2009 (endret) Nja,er en innbitt ungkar Kunne nok handlet inn for noen dager siden men liker fersk mat og i dag gikk hobbyen overstyr "les alubåt prosjekt" plutselig så var klokken over 21.00 og da er det stengt i nærmiljøet. Hadde en sikker tro på at butikkene er åpnen på julaften,men det er alltid et men.Og fylla har ikke noe med det og gjøre Blir og feire julen med nærmeste familie på tradisjons vis måte,og JP hjalp meg med julegavene tidligere i år Hvilken jentunger vil ikke elske og få et sånt bilde på veggen og har noen tøffe naturbilder for gutta. Endret 23. desember 2009 av Nautica Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 23. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2009 Hvilken jentunger vil ikke elske og få et sånt bilde på veggen og har noen tøffe naturbilder for gutta. Awwwwww Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 23. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2009 Rydda rommet heima hjå mor og far i dag. Nytta sjansen til å ta bilde før det blir rotete igjen. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 23. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2009 (endret) Rydda rommet heima hjå mor og far i dag. Nytta sjansen til å ta bilde før det blir rotete igjen. Kosmetisk rydding ?,tror deg ikke før jeg ser bilder fra under sofaene Endret 23. desember 2009 av Nautica Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 23. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2009 Rydda rommet heima hjå mor og far i dag. Nytta sjansen til å ta bilde før det blir rotete igjen. Kosmetisk rydding ?,tror deg ikke før jeg ser bilder fra under sofaene Haha Eg rydda faktisk der, og fann blant anna eit par sandalar, eit sett trommestikker og ein årgang National Geographic. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 23. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2009 ..Og denne juleaftenen - måtte jeg være den første til å ønske alle sammen en fredelig og god jul. Selv nyter jeg at flere ting har falt på plass i familien - en velsignet fredelig jul til alle sammen. Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 23. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2009 ... en velsignet fredelig jul til alle sammen. Den støtter jeg helhjertet! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2009 God Yule, dere! Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 23. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2009 God jul til dykk alle! Eg blir forhåpentligvis meir aktiv her til nyåret. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 Passerte kommoden i gangen, hekta i en reim, E-P1 og 42mm f/1.2 i golvet. Adapter røyk, hverken kamera eller objektiv ser ut til å ha klart seg helt uten men. Lukkerlyden på kamera er borte (men det blir bilde), kan ikke blende ned objektivet. Håper FotoVideo har åpent i morgen, og kan fikse det på stedet, men har mine tvil... -har tilogmed gitt bort mitt XA til den yngre garde, hva nå, engangskamera i jula?? Gratulerer til Akam- og forumkårede, og alle flotte kandidater, det er fantastisk hva dere gjør for å gjøre det umulig å ikke vende tilbake hit. God jol, solsnu, jul, whatever, alle sammen! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 Skal ikkje røre eit kamera heile jula. Blir herlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå