Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror vi skal ha åpent helt til seks på Bunnpris (uttafor Mo i Rana that is). Glad jeg bare jobber helger. Eller, ikke så veldig glad for at jeg må jobbe i helga - men satser på å få skifta skift med noen så det passer å dra på byen. :)

Heldigvis slipper jeg unna jobbing på 2.-3. nyttårsdag - siden jeg var innom med oppsigelsen for litt over ei uke siden.

Lenke til kommentar

Sukk... Jeg lærer ihvertfall aldri, og skulle handle julemat i dag... Og som årene før, så har de plukket bort ALT av ferskvare og fylt opp med skinker på 5 kilo og oppover og kalkuner som selges med påmontert hjul og trillehåndtak... Muligens er det en lov mot å være alene i julen i Irland?

Jeg fikk huket tak i en av de søte, små polske jentene som jobber på Dunnes store, og hun fant frem et andebryst fra lageret til meg, men det var i grunn det eneste jeg visste jeg ville ha, så det er den eneste middagen jeg har kjøpt inn...

Jeg får vel være glad til at julen bare er en langhelg i år...

Lenke til kommentar

Nja,er en innbitt ungkar :)

Kunne nok handlet inn for noen dager siden men liker fersk mat og i dag gikk hobbyen overstyr "les alubåt prosjekt" plutselig så var klokken over 21.00 og da er det stengt i nærmiljøet.

Hadde en sikker tro på at butikkene er åpnen på julaften,men det er alltid et men.Og fylla har ikke noe med det og gjøre :cool:

Blir og feire julen med nærmeste familie på tradisjons vis måte,og JP hjalp meg med julegavene tidligere i år :thumbup:

Hvilken jentunger vil ikke elske og få et sånt bilde på veggen og har noen tøffe naturbilder for gutta.

post-151946-1261606318_thumb.jpg

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Passerte kommoden i gangen, hekta i en reim, E-P1 og 42mm f/1.2 i golvet. Adapter røyk, hverken kamera eller objektiv ser ut til å ha klart seg helt uten men. Lukkerlyden på kamera er borte (men det blir bilde), kan ikke blende ned objektivet. Håper FotoVideo har åpent i morgen, og kan fikse det på stedet, men har mine tvil... -har tilogmed gitt bort mitt XA til den yngre garde, hva nå, engangskamera i jula?? :cry:

Gratulerer til Akam- og forumkårede, og alle flotte kandidater, det er fantastisk hva dere gjør for å gjøre det umulig å ikke vende tilbake hit. :thumbup:

God jol, solsnu, jul, whatever, alle sammen! :fun:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...