Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg skjønner virkelig ikke hvordan folk klarer å få dette julegreiene til å bli "vanvittig mye slit". Ok, så er det litt foruroligende å ha så mye fri fra jobben, men ellers så går jo julen mer eller mindre av seg selv.

Jeg tror feilen mange gjør, er at de overdriver og stresser seg opp fordi de føler at julen må være perfekt. Hadde de roet seg ned og droppet jaget; så hadde sikkert julen blitt bedre ...

Tom

Lenke til kommentar
Jul er vanvittig mye slit. Det virker litt bakvendt.

Jeg skjønner virkelig ikke hvordan folk klarer å få dette julegreiene til å bli "vanvittig mye slit". Ok, så er det litt foruroligende å ha så mye fri fra jobben, men ellers så går jo julen mer eller mindre av seg selv.

+1

En flott kvalitetstid med familien, krydret med litt materialistiske goder :)

Lenke til kommentar
Limbånd! Så ekstremt nostalgisk, Tom!

Jeg har en diger shitload med limbånd.

Måtte ut på weben og søke litt,fant denne angående limbånd,den typen man slikker på.

Et lite utdrag.

Og smake på limbåndet må man, ellers får man ikke pakket pakken. Det er synd, derfor vil vi oppfordre et genialt hode om å lage et limbånd som smaker godt. Sett det for eks. inn med rødbrus eller kanskje man kan strekke seg så langt som til lagerøl

Lenke til kommentar

Jeg tror feilen mange gjør, er at de overdriver og stresser seg opp fordi de føler at julen må være perfekt. Hadde de roet seg ned og droppet jaget; så hadde sikkert julen blitt bedre ...

Tom

Skal ha julelunsj i morra på jobben,han som har påtatt seg ansvaret har stresset hele uken bare for litt ribbe og sånn attåt :roll:

Endret av Nautica
Lenke til kommentar
Jul er vanvittig mye slit. Det virker litt bakvendt.

Det er mamma og pappa som stresser meg opp med alt stresset sitt. :(

EDIT: Det hørtes utrolig teit ut

Endret av C₈H₁₀N₄O₂
Lenke til kommentar
Det er derfor jeg i år har kjøpt alt i butikk der de pakker inn. Må bare huske på å skrive på hvem som skal ha hva med en gang. Det har jeg lært etter den jula det kun stod Fra Anton på haug og jeg måtte fortelle at jeg skulle si hvem som skulle ha pakken etter den var pakket opp.

Kunne du ikke bare skrevet noen navn på pakkene og latt de sortere ut selv ;)

Jeg kom ikke så langt med pakkingen ikveld da jeg har glemt å kjøpe limbånd ...

Blir nok en times juleverksted på jobben før jeg drar videre til Fredrikstad :D

Tom

Pakking gjør man på jobb. I fjor var det meste pakket inn i gamle aviser og teip med logoen til avisa..

Lenke til kommentar

Jeg må bare få komme med et lite gledesutbrudd nå som vi snakker om jul og gaver:

Når jeg skulle gå hjem fra jobb på lørdag kom sjefen med ei stor innepakket eske til meg. Når jeg åpnet det hele så var det et Wacom Intuos 4 tegnebrett! :wow: Holder en knapp på at dette kan komme til å bli årets beste julegave!

Lenke til kommentar

For de som har svineribbe, så er selve ribba ganske enkel. Grønnsksakene krever litt mer. Å få tre fire sorter grønnskaer ferdig samtidig, og å holde dem varme til neste bordsetting, uten at de blir vasne, det krever sin mann. Men kunsten, det er sausen. Nøkkelen til et godt måltig ligger der ...

Som de fleste kunstarter, kan det være stressede rett før dead line.

Endret av fototim
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...