C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Jul er vanvittig mye slit. Det virker litt bakvendt. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Er så mye slit som du selv lager Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Jeg kom ikke så langt med pakkingen ikveld da jeg har glemt å kjøpe limbånd ... Blir nok en times juleverksted på jobben før jeg drar videre til Fredrikstad Tom eHow Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 eHow Ikke noe stress. Det er bare gaven(e) til mor som må pakkes før jeg ankommer Fredrikstad. Så tar jeg resten i morgen kveld. Der er de nødvendige tingene tilgjengelig. Tom Lenke til kommentar
Anew Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Jul er vanvittig mye slit. Det virker litt bakvendt. Jeg skjønner virkelig ikke hvordan folk klarer å få dette julegreiene til å bli "vanvittig mye slit". Ok, så er det litt foruroligende å ha så mye fri fra jobben, men ellers så går jo julen mer eller mindre av seg selv. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) Limbånd! Så ekstremt nostalgisk, Tom! Jeg har en diger shitload med limbånd. Endret 22. desember 2009 av Andreasfe Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Jeg skjønner virkelig ikke hvordan folk klarer å få dette julegreiene til å bli "vanvittig mye slit". Ok, så er det litt foruroligende å ha så mye fri fra jobben, men ellers så går jo julen mer eller mindre av seg selv. Jeg tror feilen mange gjør, er at de overdriver og stresser seg opp fordi de føler at julen må være perfekt. Hadde de roet seg ned og droppet jaget; så hadde sikkert julen blitt bedre ... Tom Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Jul er vanvittig mye slit. Det virker litt bakvendt. Jeg skjønner virkelig ikke hvordan folk klarer å få dette julegreiene til å bli "vanvittig mye slit". Ok, så er det litt foruroligende å ha så mye fri fra jobben, men ellers så går jo julen mer eller mindre av seg selv. +1 En flott kvalitetstid med familien, krydret med litt materialistiske goder Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Og masse god mat Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Limbånd! Så ekstremt nostalgisk, Tom! Jeg har en diger shitload med limbånd. Måtte ut på weben og søke litt,fant denne angående limbånd,den typen man slikker på. Et lite utdrag. Og smake på limbåndet må man, ellers får man ikke pakket pakken. Det er synd, derfor vil vi oppfordre et genialt hode om å lage et limbånd som smaker godt. Sett det for eks. inn med rødbrus eller kanskje man kan strekke seg så langt som til lagerøl Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) Jeg skjønner virkelig ikke hvordan folk klarer å få dette julegreiene til å bli "vanvittig mye slit". Ok, så er det litt foruroligende å ha så mye fri fra jobben, men ellers så går jo julen mer eller mindre av seg selv. Jeg tror feilen mange gjør, er at de overdriver og stresser seg opp fordi de føler at julen må være perfekt. Hadde de roet seg ned og droppet jaget; så hadde sikkert julen blitt bedre ... Tom Skal ha julelunsj i morra på jobben,han som har påtatt seg ansvaret har stresset hele uken bare for litt ribbe og sånn attåt Endret 22. desember 2009 av Nautica Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) Haha. Limbånd med ølsmak. Ribbe er kanskje noe av det enkleste man kan lage, bare datoen ikke viser 23-25. desember og hodet er blåst mot det blå. Endret 22. desember 2009 av Andreasfe Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) Jul er vanvittig mye slit. Det virker litt bakvendt. Jeg skjønner virkelig ikke hvordan folk klarer å få dette julegreiene til å bli "vanvittig mye slit". Ok, så er det litt foruroligende å ha så mye fri fra jobben, men ellers så går jo julen mer eller mindre av seg selv. Det er mamma og pappa som stresser meg opp med alt stresset sitt. EDIT: Det hørtes utrolig teit ut Endret 22. desember 2009 av C₈H₁₀N₄O₂ Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Det er derfor jeg i år har kjøpt alt i butikk der de pakker inn. Må bare huske på å skrive på hvem som skal ha hva med en gang. Det har jeg lært etter den jula det kun stod Fra Anton på haug og jeg måtte fortelle at jeg skulle si hvem som skulle ha pakken etter den var pakket opp. Kunne du ikke bare skrevet noen navn på pakkene og latt de sortere ut selv Jeg kom ikke så langt med pakkingen ikveld da jeg har glemt å kjøpe limbånd ... Blir nok en times juleverksted på jobben før jeg drar videre til Fredrikstad Tom Pakking gjør man på jobb. I fjor var det meste pakket inn i gamle aviser og teip med logoen til avisa.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Det er mamma og pappa som stresser meg opp med alt stresset sitt. EDIT: Det hørtes utrolig teit ut Det er vanskelig å chill'en når folk rundt deg flyr rundt som hodeløse høns. Tom Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Det er vanskelig å chill'en når folk rundt deg flyr rundt som hodeløse høns. Tom Veldig sant. Trivia: "Chille" er et uttrykk som er så "ungdommelig" at selv ikke jeg bruker det, spesielt ikke i dagligtale Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Pakking gjør man på jobb. I fjor var det meste pakket inn i gamle aviser og teip med logoen til avisa.. Slik skal det gjøres Blir nok bare slips og sokker på deg til jul Tom Lenke til kommentar
ThorU Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Jeg må bare få komme med et lite gledesutbrudd nå som vi snakker om jul og gaver: Når jeg skulle gå hjem fra jobb på lørdag kom sjefen med ei stor innepakket eske til meg. Når jeg åpnet det hele så var det et Wacom Intuos 4 tegnebrett! Holder en knapp på at dette kan komme til å bli årets beste julegave! Lenke til kommentar
fototim Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) For de som har svineribbe, så er selve ribba ganske enkel. Grønnsksakene krever litt mer. Å få tre fire sorter grønnskaer ferdig samtidig, og å holde dem varme til neste bordsetting, uten at de blir vasne, det krever sin mann. Men kunsten, det er sausen. Nøkkelen til et godt måltig ligger der ... Som de fleste kunstarter, kan det være stressede rett før dead line. Endret 22. desember 2009 av fototim Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 22. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Da er det chill å bare jobbe seg gjennom jula og lage seg mat på jobben mens man leser Historie, gaver får man til bursdag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå