Ciryaher Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Enig! Deltagelse ble vanskelig denne gangen.. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Kan man tvinge IE7 til å installere på Win7? Jeg har laget en side med en del javascript, og det fungerer fint i Opera og IE8, men en kollega testet i IE7, og der feilet scriptet. Jeg må få testet i IE7 på min maskin uten å måtte laste det over på en annen maskin for testing. Francis Lenke til kommentar
fototim Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) Dere som ikke er med i årets Akambok får begynne med å jobbe med og plukke ut bilde til neste års bok. For å minne dere selv om å gjøre dette, kan dere kjøpe Akamkalenderen når den er klar Så til saka. Jeg gikk ut i går og sa at kalenderen var levert inn til produksjon. Det viste seg å være feil. Dvs det ble endring av planene underveis. Kortversjonen er at jeg måtte kaste håndkleet i dag tidlig. Men jeg regner med å få den avgårde i løpet av kvelden. Holder dere orrientert. EDIT: Og/å feil. Endret 22. desember 2009 av fototim Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) Kan man tvinge IE7 til å installere på Win7? Jeg har laget en side med en del javascript, og det fungerer fint i Opera og IE8, men en kollega testet i IE7, og der feilet scriptet. Jeg må få testet i IE7 på min maskin uten å måtte laste det over på en annen maskin for testing. Francis Det er bare å overse det. IE7 skaper så mye trøbbel at det halve kunne vært nok. Det er en grunn til at den fikk prisen for tidenes dårligste browser. (Uten at jeg kan finne igjen den linken nå..) Endret 23. desember 2009 av Ciryaher Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Man kan ikke "gi faen" i alle brukerne sine og be dem installere FF, Opera eller Chrome, selv om det ville vært det letteste for meg som utvikler. Francis Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Man kan ikke "gi faen" i alle brukerne sine og be dem installere FF, Opera eller Chrome, selv om det ville vært det letteste for meg som utvikler. Francis Har du bøs nok Windows 7, så får du jo Windows XP mode. Så bør det være mulig å installere IE 7 der. Har du en XP lisen ledig (er det jobben, så er det sannsynlig) så kan du bruke WMware player 3 og lage en ekte XP instans. Tom Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Kan man tvinge IE7 til å installere på Win7? Nei, ikke som jeg vet om, du kan alltids bruke VM men småtungvindt det også Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) Man kan ikke "gi faen" i alle brukerne sine og be dem installere FF, Opera eller Chrome, selv om det ville vært det letteste for meg som utvikler. Francis Har du bøs nok Windows 7, så får du jo Windows XP mode. Så bør det være mulig å installere IE 7 der. Har du en XP lisen ledig (er det jobben, så er det sannsynlig) så kan du bruke WMware player 3 og lage en ekte XP instans. Tom Legger inn XP Mode. Får se om det funker . Spent på om den skjønner http://localhost:81/ EDIT: Det skjønte den ikke noe av. XP Mode leter sikkert etter sin egen localhost. Urk, da må jeg legge inn IIS der også da. EDIT2: http://192.168.xx.xxx:81/myFantasticWebsite/ Fungerer! tuvm Francis Endret 22. desember 2009 av :Francis: Lenke til kommentar
Inc Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Føler husfreden senker seg her nå. Minstemann har fått en sokk full av godsaker og ser julefilmer. Damen ute på shopping. Jeg har bytte skjermspareren av en naken damen til en skjermsparer av naken dame med nisselue på. God jul. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Jeg har bytte skjermspareren av en naken damen til en skjermsparer av naken dame med nisselue på. God jul. Dewil likes this. God Jul folkens Lenke til kommentar
kaian Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Akamboken er ankommet. Gratulerer til alle de involverte, vi har gjort en god jobb. Jeg har nettopp vært innom Byporten og kjøpt boka, og nå har jeg lest og sett meg gjennom første gang. Fantastisk stykke arbeid, det er blitt en utrolig flott og inspirerende bok! Den er og en nyttig påminnelse om en gammel sannhet jeg kjenner og stadig glemmer: Bilder er ikke ordentlige bilder før de er fysiske. Gratulerer til alle som stod på, og til alle som bidro - takk for en fin bok, og et fint forum! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 tuvm yaw Da blir det muligens jul i år også da Jeg sitter her og koser meg med python programmering samtidig som jeg lærer meg mercurial. Etterpå blir det juleøl og innpakking av gaver. Tom Lenke til kommentar
Anew Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Denne laptoppen jeg har sittet med den siste måneden (ny stasjonær ble endelig sendt fra netshop i dag...) er mer enn en smule anemisk... mon tro om litt mer minne hadde gjort seg... Ser at den inneholder 2x512MB DDR2 533MHz nå... Kunne jeg da erstattet dem med 1x2048MB DDR2 667MHz, eller må jeg ha 2x1024? CPU er en dual core Intel T2060, FWIW... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Denne laptoppen jeg har sittet med den siste måneden (ny stasjonær ble endelig sendt fra netshop i dag...) er mer enn en smule anemisk... mon tro om litt mer minne hadde gjort seg... Ser at den inneholder 2x512MB DDR2 533MHz nå... Kunne jeg da erstattet dem med 1x2048MB DDR2 667MHz, eller må jeg ha 2x1024? CPU er en dual core Intel T2060, FWIW... Det er vel 2 stk 2048MB du skal ha. Clas Ohlson selger de til 298,- per. stk. (Riktignok 800MHz,men de funker fint å 533MHz og 667MHz bus - jeg har prøvd i tillegg at dt står på pakka). Det lønner seg å ha to stykk like minnebrikker slik at du får inteleaving av minne-aksess. Det er ihvertfall det support hos oss sier. IBM T60? Tom Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) Da var siste rest med julegaver pakket inn. Det hele feires med en Ringnes Julebokk (+ eventuelt en til) og marsipanpølser. Da kan endelig freden senke seg Til the lack of memory over her: Vær veldig sikker på hva hovedkortet takler av minnemengde før du peiser på. Kan fort være slik at det ikke tåler mer enn 2GB dersom det er litt tilårskomment (eller i dette teknolenium; tilmånedskomment). Endret 22. desember 2009 av Andreasfe Lenke til kommentar
Anew Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Å handle minne på Clas Ohlson hadde aldri falt meg inn, men er de så billige, så er det jo bare å handle! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) Da var siste rest med julegaver pakket inn. Det hele feires med en Ringnes Julebokk (+ eventuelt en til) og marsipanpølser. Da kan endelig freden senke seg Høres ut som en plan. Freden har senket seg for lenge siden Men pakkene pakker ikke seg selv Tom Endret 22. desember 2009 av tomsi42 Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Men pakkene pakker ikke seg selv Tom Det er derfor jeg i år har kjøpt alt i butikk der de pakker inn. Må bare huske på å skrive på hvem som skal ha hva med en gang. Det har jeg lært etter den jula det kun stod Fra Anton på haug og jeg måtte fortelle at jeg skulle si hvem som skulle ha pakken etter den var pakket opp. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) Det er derfor jeg i år har kjøpt alt i butikk der de pakker inn. Må bare huske på å skrive på hvem som skal ha hva med en gang. Det har jeg lært etter den jula det kun stod Fra Anton på haug og jeg måtte fortelle at jeg skulle si hvem som skulle ha pakken etter den var pakket opp. Kunne du ikke bare skrevet noen navn på pakkene og latt de sortere ut selv Jeg kom ikke så langt med pakkingen ikveld da jeg har glemt å kjøpe limbånd ... Blir nok en times juleverksted på jobben før jeg drar videre til Fredrikstad Tom Endret 22. desember 2009 av tomsi42 Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Då var juletreet kome på plass, og alle julegavene er i hus. Berre litt småhandling av mat så er alt klappa og klart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå