bareanton Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Don’t worry, the flashes are the camera taking pictures. Not lightning. Måtte le litt når jeg så denne. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 21. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Her sitter jeg med boblejakke inne å fryser som faen, så det der så altfor lite firstende ut. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Fryser du med boblejakke og ikke er sjuk, da er det tre muligheter. 1. Rett og slett ta det som en mann (les, lide i stillhet, ikke syte) 2. Kle på seg mer (les, langt undertøy). Ikke si at du ikke har det, da er du i hvert fall ikke mann. 3. Sette seg selv i aktivitet. Syns ikke det minste synd på deg iom at du tydeligvis har tre ubrukte alternativer Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Kan også være at du er vant med å ha det for varmt, og da fryser når det er normal innetemperatur. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 2. Kle på seg mer (les, langt undertøy). Ikke si at du ikke har det, da er du i hvert fall ikke mann. Pøh, ikke mann du liksom ! Jeg går ofte i ullundertøy på jobb, da det er helt forjævlig kaldt på toget om morgenen, dels fordi varmeapparatene i togene er så som så, men mest fordi det er noen idioter som går på toget når toget venter på møtende tog og lar døra stå åpen . Francis Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Skal på fest i kveld - 24-70L eller 35mm f/2? :| (skal holde meg relativt edru siden jeg må jobbe i morgen) Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 På vegne av de som skal drikke seg fulle drister jeg meg til å si; ingen av delene =D Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Skal på fest i kveld - 24-70L eller 35mm f/2? :| (skal holde meg relativt edru siden jeg må jobbe i morgen) Lys er jo viktigst,hvis du ikke skal på en menighetsfest da Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Cruel: De kan ettersensurere på Facebook i morra. Nautica: f/2.8 holder da på 5D II. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Cruel: De kan ettersensurere på Facebook i morra. Nautica: f/2.8 holder da på 5D II. Jepp,du kan presse iso der ja. Jeg må bruke så stor blender som mulig jeg da "30D". Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Skal på fest i kveld - 24-70L eller 35mm f/2? :| (skal holde meg relativt edru siden jeg må jobbe i morgen) 35mm holder lenge. Tom Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Jeg ville også brukt 35mm. Francis Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Interessant bildeserie som forhåpentligvis ikke alle har sett før Lenke til kommentar
fototim Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 2. Kle på seg mer (les, langt undertøy). Ikke si at du ikke har det, da er du i hvert fall ikke mann. Pøh, ikke mann du liksom ! Francis Var kanskje litt knotete den setninga mi. Pointet var at ekte mannfolk, som er trygge på seg sjølv, og har vært ute en vinterdag, de h ar og bruker ullundertøy. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Interessant bildeserie som forhåpentligvis ikke alle har sett før Var noen kjempeflotte bilder der. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Interessant bildeserie som forhåpentligvis ikke alle har sett før Var noen kjempeflotte bilder der. Kommer an på hvem av de du mener var fine da Bilde 47 ga meg mye tankevirksomhet. Endret 21. desember 2009 av Nautica Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Da har jeg fått tak i boken også. Måtte skumme frem til mine bilder først. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Da har jeg fått tak i boken også. Måtte skumme frem til mine bilder først. Pokker! Glemte vi å utelate de. Tom Lenke til kommentar
fototim Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Da er kalenderen vår sendt. Med kalenderen vår mener jeg selvefølgelig Akamkalender 2010. Skulle ikke forundre meg om den blir bra Dukker ettervhert opp bestillingsinformasjon. Jeg gir et hint her når den er på lager. For de som ikke skjønner hva jeg prater om: Se lenke i siggen min. Endret 21. desember 2009 av fototim Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Brann på Guinness-bryggeriet i dag. Heldigvis var det ingen stans i produksjonen, så det er ikke nødvendig å avblåse den irske julen... http://www.rte.ie/news/2009/1221/guinness.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå