Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
MAn kan ikke få for mye whisky.

Samme dag, nei. Dagen etter, derimot, kan du ha fått for mye whisky dagen før. ;)

Skal ikke krangle på den. Man bør tydeligvis ikke drikke for mye whisky ;)

Tom

Selv gikk det helt fint og flytende hele gårkveld. Helt til jeg begynte å tylle ned Baccardi Razz og Sprite. Jeg blir dårligere av blankt brennevin enn jeg blir av whisky, morsomt nok. :)

Lenke til kommentar
Hvorfor i all verden ble den opprettet i en forumdel som krever passord?

Fordi ikke alle oppgaver løses best i plenum.

Tja. Vel. Skjønner at det evt er en hastejobb, men likevel...

Om du er redd for at den skal bli en kalender for 2009, så bare rolig - det blir eventuelt en kalender for 2010, med bilder fra 2008. ;)

:D

Med navnet på boka som nettopp kom, så kan man jo lure. :p Men takk for oppklaringen.

Jeg har forresten noen ideer om kalender for 2011, med bilder fra 2010, dersom det er interesse for å høre dem.

Lenke til kommentar
Jeg blir dårligere av blankt brennevin enn jeg blir av whisky, morsomt nok.

Det har garantert med mengde å gjøre.

Nix, det har det ikke. Jeg drikker like mye uavhengig av hva jeg drikker.

har ikke nødvendigvis noe med mengde å gjøre, men du blir ihvertfall - ikke - dårligere av hvitt brennvin enn brunt =) det er nok heller motsatt. det er mere av de tingen som gjør deg dårlig dagen derpå i det brune =)

Lenke til kommentar

Hvis du legger kameraet ditt i en rema-pose på trappa noen minutter før du tar det i bruk unngår du noen som helst problemer. Værst er det vel på tur inn. da gjør du bare det sammme. Mens kameraet er ute legger du det i posen og tar det med inn og lar det ligge tett i noen minutter.

Jeg har tatt både 5d'en og olyen inn rett fra kulda og rett i pcen. Er litt overdrevet hele dette kondensstyret..

Lenke til kommentar
Jeg blir dårligere av blankt brennevin enn jeg blir av whisky, morsomt nok.

Det har garantert med mengde å gjøre.

Nix, det har det ikke. Jeg drikker like mye uavhengig av hva jeg drikker.

har ikke nødvendigvis noe med mengde å gjøre, men du blir ihvertfall - ikke - dårligere av hvitt brennvin enn brunt =) det er nok heller motsatt. det er mere av de tingen som gjør deg dårlig dagen derpå i det brune =)

Jeg vet alt det. Men likevel blir jeg mer dårlig av rom enn jeg blir av whisky, uavhengig av mengde og andre faktorer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...