Trondster Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 MAn kan ikke få for mye whisky. Samme dag, nei. Dagen etter, derimot, kan du ha fått for mye whisky dagen før. Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 MAn kan ikke få for mye whisky. Samme dag, nei. Dagen etter, derimot, kan du ha fått for mye whisky dagen før. Jeg har ihvertfall fått nok nå. Det snør forsatt, og så mye snø måtte jeg kave meg gjennom for å komme meg hjem nå. God natt! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 MAn kan ikke få for mye whisky. Samme dag, nei. Dagen etter, derimot, kan du ha fått for mye whisky dagen før. Skal ikke krangle på den. Man bør tydeligvis ikke drikke for mye whisky Tom Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 Dagens and: Tom Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 Film... Punishment... WTF Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Film... Punishment... WTF Det er ikke alle som har skjønt det ... Tom Endret 20. desember 2009 av tomsi42 Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 MAn kan ikke få for mye whisky. Samme dag, nei. Dagen etter, derimot, kan du ha fått for mye whisky dagen før. Skal ikke krangle på den. Man bør tydeligvis ikke drikke for mye whisky Tom Selv gikk det helt fint og flytende hele gårkveld. Helt til jeg begynte å tylle ned Baccardi Razz og Sprite. Jeg blir dårligere av blankt brennevin enn jeg blir av whisky, morsomt nok. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Selv gikk det helt fint og flytende hele gårkveld. Helt til jeg begynte å tylle ned Baccardi Razz og Sprite. Jeg blir dårligere av blankt brennevin enn jeg blir av whisky, morsomt nok. Bacardi Razz? Da ber du om bråk Tom Endret 20. desember 2009 av tomsi42 Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 Nydelig maling med lys! Bør sees! Flere "LAPP"-bilder her.. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 Jeg blir dårligere av blankt brennevin enn jeg blir av whisky, morsomt nok. Det har garantert med mengde å gjøre. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 Jeg så i går i "Siste 24-timer"-lista, at det var opprettet en tråd for en akam-kalender i samarbeid med JP. Hvorfor i all verden ble den opprettet i en forumdel som krever passord? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 Jeg blir dårligere av blankt brennevin enn jeg blir av whisky, morsomt nok. Det har garantert med mengde å gjøre. Nix, det har det ikke. Jeg drikker like mye uavhengig av hva jeg drikker. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 Hvorfor i all verden ble den opprettet i en forumdel som krever passord? Fordi ikke alle oppgaver løses best i plenum. Om du er redd for at den skal bli en kalender for 2009, så bare rolig - det blir eventuelt en kalender for 2010, med bilder fra 2008. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 Hvorfor i all verden ble den opprettet i en forumdel som krever passord? Fordi ikke alle oppgaver løses best i plenum. Tja. Vel. Skjønner at det evt er en hastejobb, men likevel... Om du er redd for at den skal bli en kalender for 2009, så bare rolig - det blir eventuelt en kalender for 2010, med bilder fra 2008. Med navnet på boka som nettopp kom, så kan man jo lure. Men takk for oppklaringen. Jeg har forresten noen ideer om kalender for 2011, med bilder fra 2010, dersom det er interesse for å høre dem. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 Jeg har forresten noen ideer om kalender for 2011, med bilder fra 2010, dersom det er interesse for å høre dem. Det tar vi gjerne imot. Tom Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 Hvorfor i all verden ble den opprettet i en forumdel som krever passord? Fordi ikke alle oppgaver løses best i plenum. Høh - det var derfor det var så lite aktivitet i den tråden ja ;-) Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 Huff, er krevende kalt altså minus 15 grader ute og det snør, men jeg ønsker fortsatt en liten fototur. Noen tips til metoder for å unngå fukt o.l på kameraet, hva gjør dere når dere er ute og tar bilder? Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 Jeg blir dårligere av blankt brennevin enn jeg blir av whisky, morsomt nok. Det har garantert med mengde å gjøre. Nix, det har det ikke. Jeg drikker like mye uavhengig av hva jeg drikker. har ikke nødvendigvis noe med mengde å gjøre, men du blir ihvertfall - ikke - dårligere av hvitt brennvin enn brunt =) det er nok heller motsatt. det er mere av de tingen som gjør deg dårlig dagen derpå i det brune =) Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 Hvis du legger kameraet ditt i en rema-pose på trappa noen minutter før du tar det i bruk unngår du noen som helst problemer. Værst er det vel på tur inn. da gjør du bare det sammme. Mens kameraet er ute legger du det i posen og tar det med inn og lar det ligge tett i noen minutter. Jeg har tatt både 5d'en og olyen inn rett fra kulda og rett i pcen. Er litt overdrevet hele dette kondensstyret.. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 Jeg blir dårligere av blankt brennevin enn jeg blir av whisky, morsomt nok. Det har garantert med mengde å gjøre. Nix, det har det ikke. Jeg drikker like mye uavhengig av hva jeg drikker. har ikke nødvendigvis noe med mengde å gjøre, men du blir ihvertfall - ikke - dårligere av hvitt brennvin enn brunt =) det er nok heller motsatt. det er mere av de tingen som gjør deg dårlig dagen derpå i det brune =) Jeg vet alt det. Men likevel blir jeg mer dårlig av rom enn jeg blir av whisky, uavhengig av mengde og andre faktorer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå