Inc Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 SA¤#"&¤%, Satt med kongebanner i PS og så krasjer denne satans driten og nå må jeg mekket alt på nytt. &%¤#%(¤(&%#/T§!!!!!!!!!!!!!!EDW DEasfsefweffffffopWNRGRGOONROGRGE Lenke til kommentar
phax Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 ctrl-s Det er slik man lærer. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 Hva vil dere gi for Canon EF 17-40mm f/4 brukt? Har en som vil selge for 4500 + 210(frakt). Litt i overkant siden man får den ny for 6000, eller? Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 4000-4500 er den vanligste prisen på bruktmarkedet. Er ikke så gærent. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 ctrl-s Det er slik man lærer. Ctrl - S + automatisk lagring av tidligere versjoner er essensielt. Ctrl - A, trykk en bokstav, og så ctrl - S i et tekstdokument er en klassiker; kjenner flere som har mistet 30000 ord eller mer på dette. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 4000-4500 er den vanligste prisen på bruktmarkedet. Er ikke så gærent. Ja.. Blir vel til at jeg kjøper den for det han vil ha. Har du noen filtre til din? har ikke satt meg inn for mye i hva jeg burde satse på. Hoya er vel bra? Tenker på et par gråfiltre og et polariseringfilter. Lenke til kommentar
lurfelus Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 Burde være mulig å få det til 4000. Jeg kjøpte et til 4500 med et spesielt HOYA-filter for vidvikel (husker ikke hva det heter) for snart et år siden. Det var i god stand med orginal emballasje. Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 4000-4500 er den vanligste prisen på bruktmarkedet. Er ikke så gærent. Ja.. Blir vel til at jeg kjøper den for det han vil ha. Har du noen filtre til din? har ikke satt meg inn for mye i hva jeg burde satse på. Hoya er vel bra? Tenker på et par gråfiltre og et polariseringfilter. Har et Hoya HD polariseringsfilter. Funker fint, var lett å rengjøre, og tålte veldig mye, helt til det plutselig falt fra hverandre her en dag. Fikk et nytt et på garantien uten spørsmål da, så klager ikke nevneverdig, men ble litt overrasket. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 Hehe neida, men nye produkter med utrolige spesifikasjoner dropper veldig i pris på kort tid før de havner på et mer stabilt prisgrunnlag. Over tid er det ganske mye å spare på å kjøpe de produktene som er så kjipe at de akkurat ikke forsvarer premium-prising. I dag betyr vel det disker på 1TB eller 1.5TB. Får se hva jeg gjør. Skal sjekke hvilke priser jeg får på jobb i morgen. Greit å kunne kjøpe direkte fra distributører. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 Burde være mulig å få det til 4000. Jeg kjøpte et til 4500 med et spesielt HOYA-filter for vidvikel (husker ikke hva det heter) for snart et år siden. Det var i god stand med orginal emballasje. Han ville ikke endre prisen. spørs om jeg orker å vente på neste som selges hvis 4500 ikke er unormalt. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 Burde være mulig å få det til 4000. Jeg kjøpte et til 4500 med et spesielt HOYA-filter for vidvikel (husker ikke hva det heter) for snart et år siden. Det var i god stand med orginal emballasje. Han ville ikke endre prisen. spørs om jeg orker å vente på neste som selges hvis 4500 ikke er unormalt. Prøvde du 4500 ink. porto? Kan jo hende han prøver å pushe pris? Tom Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 18. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2009 Ja, nettopp det jeg gjorde.. hehe.. Ikke tale om Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 18. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2009 Juleferie! Eller i hvert fall om noen timer…. 16 dager uten jobb, tror nesten jeg skal lage meg en egen fotoutfordring for disse dagene. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 18. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2009 Bahh.. 6 dager igjen her.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2009 Det er heldigvis bare 4 arbeidsdager igjen før jul Og da er det fri helt frem til neste år. I fjor prøvde jeg på en foto-essay utfordring. Er det noe å prøve på i år også? Muligens med fritt tema istedet for å låse seg til jule/nyttår ? Tom Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 18. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2009 I fjor prøvde jeg på en foto-essay utfordring. Er det noe å prøve på i år også? Muligens med fritt tema istedet for å låse seg til jule/nyttår ? Tom Jeg mener det er en god ide. Skal har lyst til å prøve å lage en slik uansett egentlig. Fotoessay er noe jeg har null peiling på, så det skal bli spennede å teste litt. Mye som skal skje i julen med både langtur og mulig utstyrskjøp Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2009 Jeg mener det er en god ide. Skal har lyst til å prøve å lage en slik uansett egentlig. Fotoessay er noe jeg har null peiling på, så det skal bli spennede å teste litt. Mye som skal skje i julen med både langtur og mulig utstyrskjøp Det var ikke så mange bidrag i fjor; men jeg synes det som ble lagt ut var interessant. Så det er verdt å gjenta forsøket. Tom Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2009 Må nesten prøve meg, men jeg kanikke love noen resultater. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 18. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2009 Ja, det er lov å prøve seg, tomsi42 :-) Kan ikke love at jeg kan delta aktivt, men skal gjøre et forsøk... Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 18. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2009 Det er heldigvis bare 4 arbeidsdager igjen før jul Og da er det fri helt frem til neste år. I fjor prøvde jeg på en foto-essay utfordring. Er det noe å prøve på i år også? Muligens med fritt tema istedet for å låse seg til jule/nyttår ? Tom God ide! Etter å ha lest litt om foto-essay fant jeg jo ut at det var tilnærmingslikt det jeg gjorde ned en bloggpost om jakt på lørdagens uke 50mm bilde. Skal jeg gjøre det om igjen så skal jeg legge litt mer tankevirksomhet til teksten som supplerer bildene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå