Nautica Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Han ringte nå og sa at han fikk byttet det i et Panasonic DMC-TZ65,som sedvanlig så juger selgeren så øra flagrer bla. sier han at det har full HD filming og at han skulle få det meget billig grunnet "misforståelsen" tidligere,Vel det er generelt litt dyrere en Sonyen men det er fortsatt ikke vært 2790.- som Elkip forlanger. Han gidder ikke og dra en gang til og krangle,så fruen får et Panasonickamera i julegave. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2009 Finnes det tråder om den nye TC'n fra Nikon? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) Finnes det tråder om den nye TC'n fra Nikon? Nei, ikke enda, såvidt jeg kan se. Det har vel vært litt i denne tråden, og litt i artikkel-tråden. Tom Endret 14. desember 2009 av tomsi42 Lenke til kommentar
ET! Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Anbefaler ingen å poste off topic i off topic delen av forumet. Der er visstnok der nazi-moderatorene holder til. Hørtes veldig merkelig ut det der Nautica. Ingen av disse kameraene er like gode som det, det hevdes at WX1 er (spesielt med tanke på fotografering i dårlige lysforhold). Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Noen som har erfaring med TC 17 II - kunne få den til 2500 kr, så vurderte om det kunne være et sted å starte for å se om jeg hadde behov, og heller se ann den nye TC'en? Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Anbefaler ingen å poste off topic i off topic delen av forumet. Der er visstnok der nazi-moderatorene holder til. Hørtes veldig merkelig ut det der Nautica. Ingen av disse kameraene er like gode som det, det hevdes at WX1 er (spesielt med tanke på fotografering i dårlige lysforhold). Gikk du på en smell i telletråden? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Anbefaler ingen å poste off topic i off topic delen av forumet. Der er visstnok der nazi-moderatorene holder til. Du kan jo alltids sende inn en klage. Hørtes veldig merkelig ut det der Nautica. Ingen av disse kameraene er like gode som det, det hevdes at WX1 er (spesielt med tanke på fotografering i dårlige lysforhold). Jeg er av den holdningen at hvis en selger nekter å selge meg kamera jeg vil ha, da finner jeg en annen selger. Untaket er hvis selgeren vet hva h*n prater om og har meget gode argumenter. Og det er ikke den type selger jeg er vant med hos elkjip & co. Tom Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Schenker <3 Leverer i dag, hentet hos Interfoto i går. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 tok bare 2 dager å få stuff fra fotovideo og scandinavia også fra Oslo > Trondheim ^^ Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Tok 48 timer og 47 minutter å få pakke fra Hong Kong og til døra... Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Noen som har erfaring med TC 17 II - kunne få den til 2500 kr, så vurderte om det kunne være et sted å starte for å se om jeg hadde behov, og heller se ann den nye TC'en? Har ingen erfaring med den, men andre rapporterer om gode erfaringer. Da selvfølgelig med objektiver som kan nyte godt av TC. Om du vil ha TC 14/17/20 EII/III, kommer an på behovet. Du vil "alltid" få mer optisk degradering jo mer konverteren forlenger brennvidden, du må vurdere behovet mot ønsket resultat. Vurderer du en 2xTC, bør du være sikker på at den fungerer bra til akkurat det objektivet du skal benytte. Lenke til kommentar
MSc Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Tok 48 timer og 47 minutter å få pakke fra Hong Kong og til døra... Har venta i 2 mnd. på pakke fra HongKong, fremdeles ikke sett noe. Heldigvis bare noe kabler til kr 100 så det er ikke den store økonomiske belastningen. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Forskjell på skikkelige pakker, og DX-pakker. Edit: leif Endret 15. desember 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Tok 48 timer og 47 minutter å få pakke fra Hong Kong og til døra... Har venta i 2 mnd. på pakke fra HongKong, fremdeles ikke sett noe. Heldigvis bare noe kabler til kr 100 så det er ikke den store økonomiske belastningen. Samme her.. bare ventet en uke nå da men.. Jeg må med andre ord se på det som en bonus om de kommer før jul Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Har venta 3uker selv på pakke fra kinaland ;< Edit: vettløs setning Endret 15. desember 2009 av arthoz Lenke til kommentar
Lynx- Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Nå har det gått 15 dager siden jeg fikk beskjed om at min ordre fra JPXXL var produsert og sendt. Enda har ingenting dukket opp. Begynner og bli smått bekymret. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 øh... kan noen av dere smartinger forklare en enkel sjel fra Bergen hva et "likhetstegn" bestående av tre horisontale linjer betyr? Altå a1+a2=a3 (hvor likhetstegnet er tre horisontale, ikke to... ) Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Definisjonsmessig lik. Altså definerer man her a3 som summen av a1 og a2. Endret 15. desember 2009 av Euklid Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Definisjonsmessig lik. Altså definerer man her a3 som summen av a1 og a2.Veldig passende at akkurat du svarte på det spørsmålet Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Definisjonsmessig lik. Altså definerer man her a3 som summen av a1 og a2. Jepp, ≡ er typisk en identitet eller en definisjon. Mer hos wikipedia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå