Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du kan ikke mene at du registrerte en ny bruker bare for det ene innlegget der? :p
Du kan da ikke mene at dette er en måte og ønske en ny bruker velkommen? :p

Var riktignok et veldig "friskt" førsteinnlegg.

Sant nok.. Var vel bare "takk for meg" jeg tolket som "dette er mitt siste innlegg her", noe som kan ha vært en feiltolkning. Tiden vil vise.. ^^

Hjertelig velkommen skal du være, takkskalduha! :D

Lenke til kommentar
-Takk for meg-

Sov på det du, så kanskje du finner ut at det ikke er verdens undergang å være medlem her, tross alt... :cool:

Geir :)

Bøtta var nok full og eksploderte :)

Vi får vel fortsette å prate om David Hobby og ttl så kommer'n nok tilbake,alltid fint og få nye brukere,så velkommen til forumet Takkskalduha.

Lenke til kommentar
Mange av de som liker noe enkelt (og ikke har Mac) bruker Thunderbird om jeg har forstått det rett. Ellers er jo gmail en sikker vinner, men det duger vel neppe i dette tilfellet.

Nope Gmailen er altid logga inn på min personlige... må ha en for jobb ting.. som er på mitt eget domene =)

Da er Thunderbird det beste imo.

Lenke til kommentar

Interessant greie på Aftenposten.no. :)

Men også Aftenposten har trykket manipulerte bilder. Det første vi kan finne, var det redaktør Schibsted selv som ordnet. Året var 1908 og Schibsted hadde vært sentral i innsamling av penger til Gustav Vigelands monument over matematikeren Niels Henrik Abel. Da han fikk se bildene fra «avsløringsfesten», syntes han folkemengden var for liten, og raskt fikk han hjelp til å retusjere inn et bilde fra den store folkeavstemningen i august 1905.

Det var det ikke uvanlig å lime inn en fotball dersom man ikke fikk med ballen på bildet – vi kunne da ikke levere et fotballbilde uten en fotball! Noen hadde fotballer i mange størrelser liggende i skuffen, klare til bruk. Deskene hadde heller ingen problemer med å klippe og lime litt for å få personer nærmere hverandre. Trykken var ikke så god den gangen, så slikt var det ingen som oppdaget. Helt utenkelig at en fotograf i Aftenposten skulle gjøre slikt i dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...