Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Funker nøkkelen min til 32-bit windows på 64-bit windows og?

Har lyst til å oppgradere prosessor..

Mer info hos Microsoft.

Jeg mistenker at du skal knote med lisenser - har du Vista eller 7?

Installing a 64-bit version of Windows Vista on computer that is running a 32-bit version of Windows Vista

If you have purchased an Upgrade license together with a Windows Vista DVD, you must use one of the following methods.

Method 1

Purchase a full version of the 64-bit version of Windows Vista.

Method 2

1. Remove the 32-bit version of Windows Vista.

2. Install Windows XP.

3. Install the 64-bit version of Windows Vista by using an installation method that is listed earlier in this article.

If you have purchased a full license together with a Windows Vista DVD, follow these steps:

1. Back up all the data and settings by using Windows Easy Transfer. Windows Easy Transfer is available on the Windows Vista DVD. However, you must use the version that is on the Windows Vista DVD for your currently installed 32-bit version of Windows Vista.

2. Insert the 64-bit version of Windows Vista into the system DVD drive, and then restart the computer.

3. Start Windows Vista Setup from the DVD when you are prompted.

Note You must start Windows Vista Setup by starting the computer from the Windows Vista 64-bit DVD. The installation package will not run on a 32-bit operating system.

4. When you are prompted during Windows Vista Setup, remember to select Custom as your installation choice.

5. When the installation is complete, you can restore the data from its backup location.

Lenke til kommentar
Haha, ellers er den helt grei? Skal vurdere større veske etter jeg har kjøpt en 800mm'er :)

Ville vurdert å gått ett eller to hakk opp i størrelse, så har du plass også når du kjøper et litt større objektiv. Dette er en av de som virkelig er små, setter du på noe mer enn et enkelt, lite objektiv der blir det fort dårlig plass.

Endret av Euklid
Lenke til kommentar
Haha, ellers er den helt grei? Skal vurdere større veske etter jeg har kjøpt en 800mm'er :)

Ville vurdert å gått ett eller to hakk opp i størrelse, så har du plass også når du kjøper et litt større objektiv. Dette er en av de som virkelig er små, setter du på noe mer enn et enkelt, lite objektiv der blir det fort dårlig plass.

Har du noen andre tips som du kan linke til? Har ikke lyst på en kjempestor bag/sekk, det kjøper jeg senere når jeg har behov for større objektiv og slikt, men jeg kunne godt tenke meg en størrelse eller to større enn den jeg fant. Har du noen tips?

Endret av FVL
Lenke til kommentar

Lowepro er etter min erfaring rimelig god kvalitet, så det mest naturlige er å bare gå opp til enten Topload Zoom 1 eller 2. Ganske lik den du så på, bare litt større. Hvilken som passer deg best er ikke godt å si, greiest å bare ta en tur til nærmeste butikk.

Jeg har en slik toploaderveske som såvidt har plass til et kitobjektiv – for så vidt helt greit å ha liggende, men skulle veldig gjerne hatt det så jeg akkurat fikk plass til noen litt større objektiver.

Lenke til kommentar
Funker nøkkelen min til 32-bit windows på 64-bit windows og?

Har lyst til å oppgradere prosessor..

Mer info hos Microsoft.

Jeg mistenker at du skal knote med lisenser - har du Vista eller 7?

Installing a 64-bit version of Windows Vista on computer that is running a 32-bit version of Windows Vista

If you have purchased an Upgrade license together with a Windows Vista DVD, you must use one of the following methods.

Method 1

Purchase a full version of the 64-bit version of Windows Vista.

Method 2

1. Remove the 32-bit version of Windows Vista.

2. Install Windows XP.

3. Install the 64-bit version of Windows Vista by using an installation method that is listed earlier in this article.

If you have purchased a full license together with a Windows Vista DVD, follow these steps:

1. Back up all the data and settings by using Windows Easy Transfer. Windows Easy Transfer is available on the Windows Vista DVD. However, you must use the version that is on the Windows Vista DVD for your currently installed 32-bit version of Windows Vista.

2. Insert the 64-bit version of Windows Vista into the system DVD drive, and then restart the computer.

3. Start Windows Vista Setup from the DVD when you are prompted.

Note You must start Windows Vista Setup by starting the computer from the Windows Vista 64-bit DVD. The installation package will not run on a 32-bit operating system.

4. When you are prompted during Windows Vista Setup, remember to select Custom as your installation choice.

5. When the installation is complete, you can restore the data from its backup location.

ser ikke helt hvordan det hjelper meg.. skal ikke knote med lisenser, da jeg bare har en stasjonær pc med windows syv.

Jeg vil bare vite om samme cd-key kan brukes på både 32 bit og 64 bit windows. Litt blandede erfaringer på nettet. Noen mener det fungerer, andre ikke.

Lenke til kommentar
Lowepro er etter min erfaring rimelig god kvalitet, så det mest naturlige er å bare gå opp til enten Topload Zoom 1 eller 2. Ganske lik den du så på, bare litt større. Hvilken som passer deg best er ikke godt å si, greiest å bare ta en tur til nærmeste butikk.

Jeg har en slik toploaderveske som såvidt har plass til et kitobjektiv – for så vidt helt greit å ha liggende, men skulle veldig gjerne hatt det så jeg akkurat fikk plass til noen litt større objektiver.

Strålende, tenker jeg tar en tur innom japan photo i morgen og tar en titt! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...