Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Obama er en falsk profet, og jeg kommer ikke til himmelen. :roll:

Noen andre som møtte på galningene utenfor østbanehallen i oslo i dag? Stod 3 ultrakristne amerikanere med store plakater og forsøkte å omvende morgentrøtte folk. Så ikke ut til at de nådde frem til så mange. Tok selvfølgelig bilder av de, mulig de dukker opp her et sted utover kvelden.

Lenke til kommentar

Minnes en sprø dame i Jerusalem som ropte i flere minutter om at vi var syndere, at vi hadde sendt jødene til dødsleirene (hun ble rar i ansiktet da jeg fortalte at bestefar var fange i konsentrasjonsleir, forøvrig), og slo fast fem-seks ganger at alle jøder kom til å få 346 slaver om et par år eller så.

Gærneste mennesket jeg har møtt.

Lenke til kommentar

Ble litt fortvilt da den eksterne disken min (med alle bildene mine) tilsynelatende var død her om dagen, men det viste seg at det kun var PSUen til kabinettet som var død.

Jeg har backup av mange bilder, men backupen er ganske gammel nå, så det var en lettelse at selve disken fortsatt var i live!

Disken har nå fått nytt hjem i filserveren min, som på mange måter er likså godt som en ekstern disk :D.

Francis

Lenke til kommentar

Det der var dagens skrekk-historie, :Francis:

Heldigvis endte det godt.

Nå er heldigvis en ny server i hus her. Dvs. det er de gamle diskene, men nå med en CPU som det er noe fart i (Pentium E-5200). Får se om den samarbeider bedre med min qnap NAS (som er tiltenkt en rolle som backup av serveren).

Tom

Lenke til kommentar
Jeg har en 32-bits pc nå, som jeg kjøpte vista -> 7 oppgraderingspakke til. Den kom såklart i 32-bit, noe jeg kjører nå.

Men når jeg får ny pc, med 64-bits prosessor, kan jeg da bruke samme nøkkel på 64-bits windows?

Det jeg prøvde å si er den nøkkelen er låst til 32 bits, så du må ha ny nøkkel. Det er ihvertfall slik jeg har forstått det. Det er også mulig at det er såpass mye ny hardware at du ha en ny lisens av den grunn. Microsoft mener av en eller annen grunn at en lisens er til den PC-en du kjøper den til ...

Tom

Lenke til kommentar
Minnes en sprø dame i Jerusalem som ropte i flere minutter om at vi var syndere, at vi hadde sendt jødene til dødsleirene (hun ble rar i ansiktet da jeg fortalte at bestefar var fange i konsentrasjonsleir, forøvrig), og slo fast fem-seks ganger at alle jøder kom til å få 346 slaver om et par år eller så.

Gærneste mennesket jeg har møtt.

Var tidene det, vi var vel igrunn bensin på bålet for henne.

Men anywayz, skal invistere i ny softboxz. Tenker jeg bestiller fra BH over nyttår.

Har brukt denne litt, men synes den er så tung og vanskelig å sette opp.

Så! any tipz? (johan brun er ikke ett alternativ)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...