Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Bestilte det først på fotovideo - og det sto de hadde alt på lager - men etter jeg bestiller får jeg mail 5 timer senere om at det ikke er på lager læll.

Whops. Der tapte de 22,000.

Er tredje gangen de gjør noe slikt, og orker ikke vente 23231 år på at de får det på lager, denne gangen også.

En av de store gledene med å handle med ett firma som er butikk og nettbutikk i ett. Stod med en blitsklamp i hånda sist jeg var innom, kun for å få beskjed at "nei den kan du ikke kjøpe for den er bestilt av en på nettet"...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som skal ta bilder av Obama?

Høhø. På jobben har vi fått rimelig klar beskjed om at å vise seg i vinduene som vender mot Statsministerens kontor er en veldig dårlig idé - spesielt med kamera... tror jeg dropper det.

Plasser en utstillingsdukke i nærheten av vinduet og sørg for en vifte som sørger for at gardinene beveger seg konstant. :thumbup:
Lenke til kommentar
Noen som skal ta bilder av Obama?

Høhø. På jobben har vi fått rimelig klar beskjed om at å vise seg i vinduene som vender mot Statsministerens kontor er en veldig dårlig idé - spesielt med kamera... tror jeg dropper det.

Nesjda! Lån en sigma 200-500 og still deg i vinduene :D Hørte på nyhetene om det forbudet. sikkert litt kjipt for de som kan se ut av vinduene da.

det er jo en viss fare for at kameraet får seg en trøkk hvis man stiller opp midt i folkemengden.

Lenke til kommentar

Jeg har lyst til å fotografere Obama så jeg i etterkant kan si at jeg har skutt ham.

Jeg håper forøvrig å unngå at noen agenter for et eller annet misforstår det som står der og tror at jeg planlegger noe ufint.

Men det blir ikke noe Obamaskyting uansett; imorra er jeg fotografisk opptatt. Skal være med brannvesenet på øvelse. Det blir bra :fun:

Lenke til kommentar
Jeg har lyst til å fotografere Obama så jeg i etterkant kan si at jeg har skutt ham.

Jeg håper forøvrig å unngå at noen agenter for et eller annet misforstår det som står der og tror at jeg planlegger noe ufint.

Men det blir ikke noe Obamaskyting uansett; imorra er jeg fotografisk opptatt. Skal være med brannvesenet på øvelse. Det blir bra :fun:

Høres bra ut. :)

Selv har jeg fått ut et til blogginnlegg.

Lenke til kommentar
Da sitter jeg heller hjemme [...] med et glass fin whisky.

Tom

Det er sjelden feil svar, uansett hva spørsmålet er.

Simon: Hadde det vært tak i bildene mine skulle jeg tatt mer sort-hvitt selv. Når farvene ikke er der for å kreve oppmerksomhet skal det en del til for at det gjenværende funker. PS: det heter «sheep» også i flertall. Fin blogg, for øvrig – men jeg hadde følt meg betydelig mindre idiotisk om du hadde gjort banneret klikkbart. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...