Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Tviler på at vi snakker om samme bildet Ingardj. Du tenker nok på hun med kamera i fanget. Det var rett og slett nakenhet. Hverken mer eller mindre.

Det jeg tenkte på var et nabobilde som og ble nevnt. Selvfølgelgi dumt av meg å åpne det. men der så vi langt inn der hvor vi alle kommer fra. Det blir noe annet syns jeg, og madammen min.

Som sagt så satt jeg plutselig med et forklaringsproblem overfor min bedre halvdel. Hun ville neppe reagert særlig på det første.

hehe, ok ok..
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror jeg dør...

Jeg kjøpte meg EOS 30D for et halvannet år tilbske og kjøpte meg EF 17-40 i våres og sirkulært polariseringsfilter. Fattern blei misunnelig og kjøpte seg da D300 med Nikkor 17-55 2.8 og etterhvert samme polariseringsfilteret.

Jeg kjøpte meg 70-200 2.8L IS for et par uker siden. Tror dere ikke fattern viste frem en Nikkor 70-200 VR i dag! :p

Endret av W202
Lenke til kommentar
Kommer Epson Stylus Pro 3880 med patroner? Eller må disse kjøpes utenom og evt hvor er det best å kjøpe?

Hvis det medfølger, er de av god kvalitet?

Det følger med et sett med originale patroner fra Epson. De er fulle. Første gang du starter printeren bruker du totalt 15% av blekket til å kjøre igjennom printeren for å gjøre den klar til bruk. Kjøper selv kun originalt blekk - det er ikke ofte jeg behøver å skifte for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Det følger med et sett med originale patroner fra Epson.

De er fulle.

Jøss,må være eneste levrandør.

Alle skrivere jeg har kjøpt er medfølgende patronene ca 1/3 fulle.

Verste tilfelle meg bekjent.

En kamerat av meg som kjøpte ny faks med papirrull,en rull skulle vare til ca200 faks,den som følgde med hold til 4 faks og 4 bekreftelser "som var på A4 størrelse" man fikk omtrent 80 faks på en ny rull til en ganske dyr stykk pris.

Gikk fort ut av butikken igjen til fordel for en med arkskuffe.

Lenke til kommentar
hmm, skal jeg bruke det knøtt lille studielånet på nytt objektiv eller julegaver.. :hmm:

Ikke noe problem og kombinere det,du trenger bare litt kreativitet :)

Blir noen kjipe julegaver :p

Gjør det,husker jeg fikk 100.- av fattern for og kjøpe julegaver av som 11 åring.

Brukte Ca 80.- på meg selv og resten skulle fordeles på 6 personer,Fattern fikk 5 markkroker til den nette summen av 25 øre :)

Gjett hvem der i huset fikk den fineste gaven.

Undertengnede,med et skrin fylt med fettstifter "ca 150 stk i forskjellige nyanser" :)

Skrev fra julenissen på pakken,så ingen skulle forstå det at jeg hadde kjøpt presang til meg selv.

Fungerte det,nopp

Edit:og nå må jeg gjøre meg klar til en ny fest "50 års lag",denne gangen med kamera og betraktelig mindre alkohol en i går :ermm: .

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...