L4r5 Skrevet 2. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2009 http://www.uncommongoods.com/item/item.jsp?itemId=18180 Årets julegaveide? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 2. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2009 http://www.uncommongoods.com/item/item.jsp?itemId=18180Årets julegaveide? Nice. Jeg ville heller hatt et sett selv da jeg ikke kjenner mange som ville interessert seg spesielt i det der Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 2. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2009 Nope. Årets gave idè er definitivt http://www.youtube.com/watch?v=WhwbxEfy7fg Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 2. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2009 Nope. Årets gave idè er definitivt http://www.youtube.com/watch?v=WhwbxEfy7fg haaaaaaaaahaaaaah!! Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 2. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2009 Enkelte ganger irriterer det meg at youtube er blokkert på jobben. Jeg forstår det, men liker det ikke. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2009 Enkelte ganger irriterer det meg at youtube er blokkert på jobben. Jeg forstår det, men liker det ikke. Denne gangen går du ikke glipp av noe Tom Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 2. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2009 Enkelte ganger irriterer det meg at youtube er blokkert på jobben. Jeg forstår det, men liker det ikke. Denne gangen går du ikke glipp av noe Tom Neida. Bare like the best SNL sketch. Like. Ever. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 2. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2009 Neida. Bare like the best SNL sketch. Like. Ever. Skulle gjerne sett mye klassisk SNL igjen - for eksempel Sassy's Sassiest Boys. En av de mange sketsjene med Russell Clark, Senior editor of SASSY magazine.. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 2. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2009 Enkelte ganger irriterer det meg at youtube er blokkert på jobben. Jeg forstår det, men liker det ikke. Denne gangen går du ikke glipp av noe Tom du forstod ikke? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Enkelte ganger irriterer det meg at youtube er blokkert på jobben. Jeg forstår det, men liker det ikke. Denne gangen går du ikke glipp av noe Tom du forstod ikke? Kjerringa hans klager på at hun ikke vil ha myke pakker i år også. Endret 2. desember 2009 av L4r5 Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 2. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2009 Og hun vil sikkert ha større pakker også ;=) Lenke til kommentar
archanios Skrevet 2. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2009 Henta 50D hos JapanPhoto i går, etter at 30Den min drukna i november. Var jo ei grei oppgradering det, men litt synd at eg ikkje har tid til å leike med kamera før om ei vekes tid. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 2. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2009 Nå trenger jeg hjelp her.. En venninde skal ha kamera, men hun er ikke spesielt kamerakyndig..enda. Pris: uviktig Er det noen kamera som utpeker seg spesielt når det kommer til brukervennlighet? Nå skal jeg også anbefale kurs i samme slengen, men det kommer i andre rekke. Jeg har enda ikke fått spurt om ting som størrelse, vekt, antall objektiv, osv.. Det kommer forhåpentligvis i løpet av morgendagen... Lenke til kommentar
Anew Skrevet 2. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2009 Er det noen kamera som utpeker seg spesielt når det kommer til brukervennlighet? Nikon D3000 og D5000 har veldig fyldige hjelpefunksjoner innebygget. D3000 har vel tatt det ett steg lengre enn D5000. Imidlertid har jeg ikke så mye annet positivt å si om D3000. Det ble jo ikke akkurat erklært som manna fra himmelen i Fotografi-testen... Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 2. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2009 Tja. Nybegynnermodellene til Nikon (D3000 er vel siste skuddet på den stammen)? Du finner neppe noen andre speilreflekskameraer som i samme grad er laget for å lære en komplett nybegynner hvordan fotografering funker. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 2. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg ser nemlig for meg at hun har lyst til å legge litt penger i et slikt kjøp, så nybegynnermodellene tror jeg hun har lyst til å styre unna. Veldig vanskelig å vite når jeg ikke har fått svar på alle spørsmålene jeg stilte til henne enda.. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 2. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2009 D5000 er jo et ørlite hakk over nybegynner, og veldig bra, men skal man noe særlig over det, så tar det nok slutt på nybegynnervennligheten - da er alle mer eller mindre like. D300s er vel rimelig nybegynnerfientlig i betjeningen, og mangler idiotprogrammer, så jeg ville kanskje styrt unna det. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 2. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2009 D300s er vel rimelig nybegynnerfientlig i betjeningen, og mangler idiotprogrammer, så jeg ville kanskje styrt unna det.Mens Nikon D90 er ganske midt på treet - et flott "nybegynnerkamera", for den som har litt ambisjoner. Man kan vokse veldig langt med en D90, og det tar en god stund før det blir en begrensning som fotoverktøy. Hvis man "må" være i Nikon-land, naturligvis... Ellers har man jo varianter som Olympus E-620 som også er utmerket som førstekamera. Canon 500D er ikke dårlig den heller, selv om jeg ikke ville eid et Canon-kamera. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 2. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2009 Tar det egentlig mer enn en kveld å lære seg å bruke kameraer uten idiotprogrammer? Jeg har i alle fall aldri vært innom slike. Tenk heller over om du har lyst til å hjelpe personen gjennom et knotete menysystem du selv ikke skjønner stort av. (Men det finnes helt sikkert de som mener at jeg kunne hatt godt av det.) Forresten, et bilde som burde vært brukt i mange sammenhenger: Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2009 Kjerringa hans klager på at hun ikke vil ha myke pakker i år også. Og hun vil sikkert ha større pakker også ;=) Smarte kommentarer å komme til en ungkar Minner meg en morsomhet fra gamle dager. (Det var på bryllupsnatten at kona til Bill Gates fant ut hvorfor firmaet ble døpt MicroSoft ... ) Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå