Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vet ikke hvem som har designet løsningen for å betale t:kort (busskortsystemet i Trondheim for de uinnvidde) over nett, men vedkommende burde sparkes.

Dette er 2009. Det finnes mer elegante løsninger enn å få tilsendt et konto- og kidnummer over nett for så å måtte vente et par arbeidsdager før det blir behandlet.

Det var visst enda verre i starten. Da kunne det gå både en og to uker før pengene var på konto.

Nei, jeg sier ikke at dagens system er bra nok. Sier bare at det VAR enda verre. :)

Edit: Wheeee. Der kom posten. Da skal jeg straks avgårde og hente med SSD.

Endret av Ratleto
Lenke til kommentar

Det er ikke spesielt vanskelig, bare ubrukelig.

De burde ha en løsning akkurat som en hvilken som helst annen nettbutikk: logg deg på, velg hvilke produkter du skal ha, få prisen og betal med kredittkort.

Å få tilsendt faktura (enten på papir eller nett), måtte betale via bank og så vente flere dager på at det faktisk skal registreres var kanskje greit i 1995, men det er håpløst utdatert i dag.

Lenke til kommentar
Det bildet er ikke akkurat representativt for meg. Jeg er nærmere brunbjørn enn nerd, noe en del fjomper i min spede ungdom oppdaget mens de var på vei for å denge meg på LAN etter et upopulært ban fra et annet forum..

;)

Dette lukter sterkt av en god historie. Og jeg vet du har lyst til å utdype. :yes:

Lenke til kommentar

Så enkelt som at jeg bannet en dævel fra en nabokommune for noe dævelskap, og fikk klar beskjed via PM at jeg kom til å få juling nå, fordi jeg bare var en liten kødd av en svekling. Tilfeldigvis fant han ut at jeg var på LANet og kom løpende for å finne meg. Han roet seg ned etter å ha funnet meg. Han var på størrelse med stolen min.

Har faktisk bannet noen, og etterpå funnet på at de faktisk satt rett ved siden av meg. Those were the days.

Disclaimer: Dette er historier fra et annet forum. :)

Lenke til kommentar

Hehe. En venn av meg var i sin tid manager for en CS-clan der en av spillerne ble tatt for å bruke en avansert aimbot under en compo på et LAN. Det kom til slutt frem at det hadde skjedd (min kompis var for ordens skyld helt ukjent med det).

Han fikk regelrette trusler fra folk, spesielt CS-folk fra Mo var illsinte. Til slutt gikk han lei av det, og ute på byen på Mo stilte han seg opp og ropte "DET E E SOM E MANAGER FØRR <huskerikkenavnepåclanen>, KEM VIL SLÅSS?!".

Skal nevnes at min venn heller ikke er den du klår deg på..

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...