henbruas Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Mener du da 2GHz totalt, eller 2GHz Dual-Core? KimNK og dere andre: Mener du da 2GHz totalt, eller 2GHz Dual-Core? For photoshop på bærbar altså.. 2 GHz er 2GHz uannsett om du har en, to eller tre kjerner. Endret 9. juni 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Tok to døgn for meg også. Men jeg måtte betale momsen med VISA over telefon (de ringte dagen før de leverte).Jeg innbiller meg at dette er vanlig prosdyre om du har betalingsanmerkninger. Kan og hende at de kjører samme praksis av andre grunner. Rent rulleblad her i gården Hun som ringte sa det var standart prosedyre. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 Hvor mye vedleggsplass har dere? Lenke til kommentar
fototim Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Rent rulleblad her i gården Hun som ringte sa det var standart prosedyre.Hmm. Pussig. Jeg har en gammel synd, hos UPS. Og fikk bekjed om at det var grunnen. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Et lite apropos til proffdebatten vi hadde for en stund siden "I know what I want. I know what I need. I don't like using medium format camera's, as I find them cumbersome and as a result problematic. I don't like the weight of the Canon 1Ds Mklll's or the Nikon D3's. I want a DSLR that has the output quality of a medium format digital back, but in a compact package ..." Bejamin Kanarek. Ikke for å vekke debatten på ny, bare som en form for oppsummering. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Mener du da 2GHz totalt, eller 2GHz Dual-Core? KimNK og dere andre: Mener du da 2GHz totalt, eller 2GHz Dual-Core? For photoshop på bærbar altså.. 2 GHz er 2GHz uannsett om du har en, to eller tre kjerner. 2GHz Dual-Core = 4GHz Single-core.. Eller? :S Gjentar; har GPU/skjermkort noe å si mtp. bilderedigering? Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) 2GHz Dual-Core = 4GHz Single-core.. Eller? :S Nei, det er så feil som det kan bli. EDIT: Baah!! Når skal folk skjønne at fokus og skarphet ikke er det samme!? Endret 9. juni 2008 av Gissan Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Fy! (yackup) To biler som kjører i 150 km/t utgjør ikke 300 km/t Gjentar; har GPU/skjermkort noe å si mtp. bilderedigering? I skrivende stund, nei, men Adobe har gått ut med at de ønsker å implementere GPU-akselerasjon i den neste versjonen av Creative Suite. Endret 9. juni 2008 av gorpium Lenke til kommentar
fototim Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 2 døgnKan ta lenger tid og. De er ikke like ivrige i mer grisgrente strøk. De velger av og til posten for videredistribusjon fra Oslo. Som Dør-til-dør pakke. Posten gjør ett forsøk, er du ikke hjemme da, må du på posten og hente. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 2GHz Dual-Core = 4GHz Single-core.. Eller? :S EDIT: Baah!! Når skal folk skjønne at fokus og skarphet ikke er det samme!? Må si enkelte er ganske tett i nepa ja... Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Pokker heller Da har min datafanatikervenn bedrevet vranglære -_- 2GHz Dual-Core = 4GHz Single-core.. Eller? :S EDIT: Baah!! Når skal folk skjønne at fokus og skarphet ikke er det samme!? Må si enkelte er ganske tett i nepa ja... Hvem var den tilegnet? -_- Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 3 brukere på photosight som mente nymfa mi var uskarpt. Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=516315 Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Når fikk du rett til å rette på skrivefeil, Mr. Olsen? Hahaha! Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg rettet ikke, jeg spurte... Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 To biler som kjører i 150 km/t utgjør ikke 300 km/t Nix. Men om de kolliderer tilsvarer sammenstøtet at en av de to bilene kolliderer i den stillestående bilen i 300 km/t. Det er ikke uten grunn at man omtaler 30-soner som et sted der det er fare for høyenergisammenstøt. Høyenergi defineres av helsevesenet som 'sammenstøt i 50 km/t eller over [...]". /digresjon. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) To biler som kjører i 150 km/t utgjør ikke 300 km/t En annen sammenligning kan være: En bil med fire hjul, der hvert hjul ruller i 50 km, kjører ikke i 200 km/t. Edit: Men den vil nok kjøre en smule bedre enn en bil med bare ett hjul. Finnes det noen gode online-guider til komposisjon? Endret 9. juni 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 Finnes det noen gode online-guider til komposisjon? Velg det som behager øyet... Jeg har aldri fulgt noen tutorial, men likevell fått skryt for å heve kjedelige bilder til et høyere nivå, nettopp på grunn av komposisjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå