Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Personlig foretrekker jeg uansett en Aston Martin, men R8 har et svært tiltalende design.

Aston Marton og Audi har vel så diametralt forskjellige apell som en kan finne? The Kinks vs Christer Sjøgren, if you catch my drift ... Ikke at det gjør det forbudt å like begge, selvsagt.

... men ingenting overgår Jaguar E-type når det gjelder gatebiler IMHO.

Korrekt, mein Herr!

Lenke til kommentar
Kall meg gjerne rar, men jeg er en sucker for Lamborgini Espada... Man må nok se den også IRL for å sette pris på den... :roll: Miura er selvsagt en del over gjennomsnittlig snasen den også... men ingenting overgår Jaguar E-type når det gjelder gatebiler IMHO.

Espada er vakre greier, ingen tvil om det. E-type syns jeg er overvurdert.

Personlig foretrekker jeg uansett en Aston Martin, men R8 har et svært tiltalende design.

Aston Marton og Audi har vel så diametralt forskjellige apell som en kan finne? The Kinks vs Christer Sjøgren, if you catch my drift ... Ikke at det gjør det forbudt å like begge, selvsagt.

Mer som å like Pink Floyd og DDE. Og jeg liker både Pink Floyd og DDE.

Jeg er også en massiv fan av BMWs E39 (5-serien før bangle), de første A4 avantene på 2000-tallet, Jaguar XK og XJ. Og interessant nok er jeg også glad i S2000 og NSX, de bilene ser rett og slett råe ut i sort utførelse. Sier heller ikke nei til en Mustang Boss 429 (men er ikke like glad i GT500, jeg liker GT390H bedre), samtidig liker jeg Renault Aventime, Peugot 406 coupe, Citroën C6 (og C4 coupe). Verdens vakreste sedan er Alfa Romeo 159.

Jeg er altetende innen biler så lenge de enten fungerer bra, eller har skjarm, til nød er virkelig vakre eller balanserte. Og det har alle de bilene. Liker faktisk Forrige Mondeo ganske godt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...