cruelphotography Skrevet 30. november 2009 Rapporter Del Skrevet 30. november 2009 Såklart kunden har rett =) Og veldig mange kunder skjønner jo såklart hva jeg sier etter å ha blitt forklart det. Men de fleste trenger å få det forklart. Veldig. Nøye. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 30. november 2009 Rapporter Del Skrevet 30. november 2009 Ah, der var signaturen oppdatert og batteriet satt på lading - må vel ta meg en liten fototur utpå dagen. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 30. november 2009 Rapporter Del Skrevet 30. november 2009 5D II som var oppdateringen? Isåfall, gratulere ! Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 30. november 2009 Rapporter Del Skrevet 30. november 2009 Yuss. Takktakk Fikk knipsa et par bilder på bussen før batteriet ga opp - uvant interface i forhold til 350Den, men veldig fornøyd this far. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 30. november 2009 Rapporter Del Skrevet 30. november 2009 Er ikkje mye som slår følelse av nytt kamera, nei. Føles som det tar litt for lang tid å lade batteriene ja Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 30. november 2009 Rapporter Del Skrevet 30. november 2009 Jupp. Heldigvis ny episode av både Californication, The Simpsons og Family Guy - får iallefall tiden til å gå litt fortere. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 30. november 2009 Rapporter Del Skrevet 30. november 2009 Grats - det er et sweet kamera! ..Og yay! Rundt tall - vi er på side 100000000000! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. november 2009 Rapporter Del Skrevet 30. november 2009 ..Og yay! Rundt tall - vi er på side 100000000000! Minner meg om at det er 10 typer mennesker ... Tom Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 30. november 2009 Rapporter Del Skrevet 30. november 2009 2010 Mercedes SLS - for noen linjer! Flere bilder.. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 30. november 2009 Rapporter Del Skrevet 30. november 2009 2010 Mercedes SLS - for noen linjer!Flere bilder.. Beklager men Audi R8 er så utrolig mye diggere Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 30. november 2009 Rapporter Del Skrevet 30. november 2009 Personlig foretrekker jeg uansett en Aston Martin, men R8 har et svært tiltalende design. SLS er nok en av de bilene du må se i virkeligheten for å si noe om. Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 30. november 2009 Rapporter Del Skrevet 30. november 2009 2010 Mercedes SLS - for noen linjer!Flere bilder.. Ser ut som en god blanding av en gammel Shelby, den nye Nissan Skyline GT-R og 1998 TVR Cerbera Speed 12. Så det er defintivt ikke en dårlig designet bil Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 30. november 2009 Rapporter Del Skrevet 30. november 2009 Ser ut som en god blanding av en gammel Shelby, den nye Nissan Skyline GT-R og 1998 TVR Cerbera Speed 12. Så det er defintivt ikke en dårlig designet bil Det er jo først og fremst nyversjonen av 300SL.. Flere bilder. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 30. november 2009 Rapporter Del Skrevet 30. november 2009 Jeg har alltid vært sugen på Spider serien til Ferrari. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 30. november 2009 Rapporter Del Skrevet 30. november 2009 Lambo Miura. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 30. november 2009 Rapporter Del Skrevet 30. november 2009 Lurer på å anskaffe en liten samling lekebilder til photoshoots. Miura, TVR, 300SL og en DB9. Noen flere jeg burde ha med? Noen som har tips til fine lekebiler*) som gjør seg foran kamera? *) Noen som lager detaljerte lekebiler/modeller, altså. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 30. november 2009 Rapporter Del Skrevet 30. november 2009 Jeg har alltid vært sugen på Spider serien til Ferrari. En Ferrari-cab, med andre ord? Om man skal ha pen Ferrari er det bare en bil som gjelder, og det er 250GT fra 60-tallet. Selv er jeg mer lysten på en Aston Martin V8 Vantage, sent syttitall. Det er bilen sin. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 30. november 2009 Rapporter Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Kall meg gjerne rar, men jeg er en sucker for Lamborgini Espada... Man må nok se den også IRL for å sette pris på den... Miura er selvsagt en del over gjennomsnittlig snasen den også... men ingenting overgår Jaguar E-type når det gjelder gatebiler IMHO. Endret 30. november 2009 av Anew Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 30. november 2009 Rapporter Del Skrevet 30. november 2009 Personlig foretrekker jeg uansett en Aston Martin, men R8 har et svært tiltalende design. Aston Marton og Audi har vel så diametralt forskjellige apell som en kan finne? The Kinks vs Christer Sjøgren, if you catch my drift ... Ikke at det gjør det forbudt å like begge, selvsagt. ... men ingenting overgår Jaguar E-type når det gjelder gatebiler IMHO. Korrekt, mein Herr! Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 30. november 2009 Rapporter Del Skrevet 30. november 2009 Kall meg gjerne rar, men jeg er en sucker for Lamborgini Espada... Man må nok se den også IRL for å sette pris på den... Miura er selvsagt en del over gjennomsnittlig snasen den også... men ingenting overgår Jaguar E-type når det gjelder gatebiler IMHO. Espada er vakre greier, ingen tvil om det. E-type syns jeg er overvurdert. Personlig foretrekker jeg uansett en Aston Martin, men R8 har et svært tiltalende design. Aston Marton og Audi har vel så diametralt forskjellige apell som en kan finne? The Kinks vs Christer Sjøgren, if you catch my drift ... Ikke at det gjør det forbudt å like begge, selvsagt. Mer som å like Pink Floyd og DDE. Og jeg liker både Pink Floyd og DDE. Jeg er også en massiv fan av BMWs E39 (5-serien før bangle), de første A4 avantene på 2000-tallet, Jaguar XK og XJ. Og interessant nok er jeg også glad i S2000 og NSX, de bilene ser rett og slett råe ut i sort utførelse. Sier heller ikke nei til en Mustang Boss 429 (men er ikke like glad i GT500, jeg liker GT390H bedre), samtidig liker jeg Renault Aventime, Peugot 406 coupe, Citroën C6 (og C4 coupe). Verdens vakreste sedan er Alfa Romeo 159. Jeg er altetende innen biler så lenge de enten fungerer bra, eller har skjarm, til nød er virkelig vakre eller balanserte. Og det har alle de bilene. Liker faktisk Forrige Mondeo ganske godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå