Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Hmm.. klarer jeg meg uten 70-200 til bryllupsfoto?

Blir litt dårlig plass i den lille sekken jeg har til rådighet.

Nå er det 24-70L på 5D og 85L på 5DII - også har jeg med 17-40 og 50/1.4.

I det bryllupet jeg tok bilder gikk det mest i 28-75...

Okei. Kirken det skal være i er temmelig stor og utradisjonell i form, så 200mm på fullformat er nok greit å ha.

Jepp, den vil nok være handig der. Håper på full briefing etter "hendelsen" :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette lover bra :fun:

Tom

Ligger an til å bli en ordentlig kosehelg :)

Det følger i det minste noen fordeler med det å bo omtrent på svenskegrensen :cool:

Det er noen fordeler å bo i Norges fineste by :)

Jef får noen kompiser på besøk i morgen - da står årets ribbeaften på programmet. Da blir det juleøl og akevitt :fun:

Tom

Lenke til kommentar
Dere må jo ikke sitte her nå! NRK2 sender kremprogram; 7 timer og 16 minutter med filming fra Bergensbanen, hele veien fra Oslo til Bergen.

Det som er mest forstemmende, er vel at dette er det beste programmet jeg har funnet hittils på TV i kveld. Alt annet er bare søppel (Med unntak av Nytt på nytt).

Så nå surrer Hallingdalen forbi på TV mens NRK P1 sender Status Quo live. Det er faktisk litt kult; klart bedre enn på plate.

Tom

Lenke til kommentar
Dere må jo ikke sitte her nå! NRK2 sender kremprogram; 7 timer og 16 minutter med filming fra Bergensbanen, hele veien fra Oslo til Bergen.

Det som er mest forstemmende, er vel at dette er det beste programmet jeg har funnet hittils på TV i kveld. Alt annet er bare søppel (Med unntak av Nytt på nytt).

Så nå surrer Hallingdalen forbi på TV mens NRK P1 sender Status Quo live. Det er faktisk litt kult; klart bedre enn på plate.

Tom

Men nå sender de Life on Mars, and that's a completely different cup of tea.

Genialt når han går undercover som "Tony Blair" og får frysninger når han blir bydd på Blue Nun! :D

Lenke til kommentar
fann det ut... Merka det du sa, men til macro er vell dette bedre?

Til makro eller annet med tynt fokusplan, hvor du har kameraet på stativ, så er liveview uvurderlig. :)

Helt enig her, synes forøvrig liveview implementasjonen til både Nikon og Canon er litt klønete. Håper de fokuserer på å forbedre her i stedenfor kun video (som jeg i det minste ikke trenger).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...