Bruker-93156 Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 Du jeg er ikke så kjent i byen jeg, så aner ikke hvor det er, er det bra der mener du? Holder som oftest til på Torvet. Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Hva er det som er ulempen med laptop skjærm kontra stasjonær skjærm egentlig? Jeg har en laptop jeg ga 14000kr for med 17" og er fornøyd med den, men om den er "optimal" nok vet jeg ikke. Er det store minus med laptop skjærmer iforhold til andre? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Hvilken obsbutikk er det snakk om? Har du noen sikre kilder på at det stemmer? (For å flisespikke litt så er det 90 kroner mer) Obs på Mariero, Stvgr. Ingen sikre kilder utenom jenta som solgte. Edit: Kan også legge til at Obs på Kvadrat ikke engang hadde fått inn kamera. Der var det uvisst om de i det hele tatt ville få inn. Ville i såfall ikke komme før førstkommende onsdag. Endret 9. juni 2008 av Hille Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Er det store minus med laptop skjærmer iforhold til andre? De har TN-panel og er dermed ikke å foretrekke til bilderedigering fordi de ikke gjengir farger, detaljer m.m riktig. Mange "stasjonære" skjermer har også TN-panel, så skjermene er ikke bedre kun fordi de er "stasjonær". Til bilderedigering anbefales ingenting annet enn S-PVA eller S-IPS-paneler. Lenke til kommentar
_ART_ Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Fra spøk til revolver: Hvor lang tid tar det å få tilsendt varer fra BH? Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Seriøst? Går det så unna? :O Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Jepp. Det kan Anew(?) og jeg skrive under på. Syns jeg så han hadde fått tingene sine på noen-og-førti timer. Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Er det store minus med laptop skjærmer iforhold til andre? De har TN-panel og er dermed ikke å foretrekke til bilderedigering fordi de ikke gjengir farger, detaljer m.m riktig. Mange "stasjonære" skjermer har også TN-panel, så skjermene er ikke bedre kun fordi de er "stasjonær". Til bilderedigering anbefales ingenting annet enn S-PVA eller S-IPS-paneler. Ok. greit å vite hva jeg må gå for den dagen det evt blir en ny skjærm da... vil det gå greit å kjøre ekstern skjærm fra laptopen og få til riktige farger osv? Bruker vista btw. Lenke til kommentar
_ART_ Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 2 døgn inkludert tolldeklarering? Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 KimNK og dere andre: Mener du da 2GHz totalt, eller 2GHz Dual-Core? For photoshop på bærbar altså.. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Hjem på døra. Regninga kommer i posten en uke senere. Endret 9. juni 2008 av Jurgis Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 KimNK og dere andre: Mener du da 2GHz totalt, eller 2GHz Dual-Core? For photoshop på bærbar altså.. Eg har Mac med 1,83GHz core2 duo og 2GB RAM. Går som smør. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 KimNK og dere andre: Mener du da 2GHz totalt, eller 2GHz Dual-Core? For photoshop på bærbar altså.. Eg har Mac med 1,83GHz core2 duo og 2GB RAM. Går som smør. Me 2, but not Mac. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Noen som kan bestille 3 Items fra BH for meg? Ser ikke ut som JP ville gi meg rabbat på pakken så må bli USA denne gangen. Men vil ikke at gamlingene skal få vite om det. Endret 9. juni 2008 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 KimNK og dere andre: Mener du da 2GHz totalt, eller 2GHz Dual-Core? For photoshop på bærbar altså.. Eg har Mac med 1,83GHz core2 duo og 2GB RAM. Går som smør. Okai. Hva med GPU/skjermkort - har det noe å si for PS? Bør det være kurrant? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 Har du VISA? Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Hjem på døra.Regninga kommer i posten en uke senere. Tok to døgn for meg også. Men jeg måtte betale momsen med VISA over telefon (de ringte dagen før de leverte). Lenke til kommentar
fototim Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Tok to døgn for meg også. Men jeg måtte betale momsen med VISA over telefon (de ringte dagen før de leverte).Jeg innbiller meg at dette er vanlig prosdyre om du har betalingsanmerkninger. Kan og hende at de kjører samme praksis av andre grunner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå