CFM Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 Sendingen er ankommet Sola Post i Butikk, COOP MEGA Sola26.11.2009 16:57, 4097 SOLA HERLIG!! :fun: Hva slags snop er det du får nå da? EF 70-200 f/2.8L IS USM Sitter og klår på det nå. Et herlig objektiv! Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Ny nyttig hurtigtast i Windows 7; CTRL + SHIFT + n. Den som prøver får se hva den gjør . [Hint: Erstatter ALT + ( f --> w --> f ), men fungerer feks på skrivebordet]. Francis EDIT: @W202; Gratz! Endret 26. november 2009 av :Francis: Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 Da har dere ikke eid et husvær på Østlandet,et helvete hver gang plasthagemøblene blåser overende på terrassen Haha, nå lo jeg godt :!: Du får ta deg et par år i Bodø, eller Helgeland som Simon nevner. Er vel i gjennomsnitt 5 vindstille dager i året her oppe Har hatt min skjerv med drittvær,siste gang 5 døgn i force 7 to 10 i en 24 meters sliten slepebåt fra Southampton til østfold,når man kommer på tørt land er det et helvete og stå stødig Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 EF 70-200 f/2.8L IS USM Sitter og klår på det nå. Et herlig objektiv! Eklingen Kos deg. Tom Lenke til kommentar
Kjell75 Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 Vær mæ nu her å vær mæ nu der! Prøv en uværs vinter i Vardø! Da snakke vi vær! Lenke til kommentar
# offline Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 hmmm.... Hentet minnekortene nå nettopp. De nye er UDMA og de andre som jeg kjøpte for litt over en mnd. siden er ikke UDMA, men CFII Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 Hvorfor ole.e? Er ikke Ole.L mer riktig? Joda, men synes det klinger bedre. Der bytta jeg navn til flickr-navnet mitt, årstiden har gjort meg u-awesome. Hvertfall litt! Tenker på å gå ut og ta bilder hver dag, men før jeg vet ordet av det er det mørkt. Savner sommeren... Prøv tjeneste i Nord-Norge. Det er deprimerende i vinterhalvåret. Huff, ja, det kan jeg tenke meg. Noen som har en formening om hvor bra denne bommen fungerer på et elinchrom blitsstativ? Eller som har tips til en softboks til bruk med hotshoeblits? Det bør nok funke. Noe annet du kan gjøre er denne pluss denne pluss denne. Det er det jeg bruker, og det funker bra det. Det griphodet passer fint på alle lysstativer, men jeg måtte sette på en ekstra sånn messingdings på toppen av mine for at det skulle bli perfekt. Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 Det bør nok funke. Noe annet du kan gjøre er denne pluss denne pluss denne. Det er det jeg bruker, og det funker bra det. Det griphodet passer fint på alle lysstativer, men jeg måtte sette på en ekstra sånn messingdings på toppen av mine for at det skulle bli perfekt. Takker! Det der så bra ut. Skal definitivt vurdere det Lenke til kommentar
# offline Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 Eller som har tips til en softboks til bruk med hotshoeblits? Ikke kjøpe den typen med åpning bak. Har 2stk. ebay versjonaer av denne typen. Den fungerer, men er tung og vanskelig. Kjøp FJWestcott's Apollo 28" og 50" til speedlights. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Noen her som vet om rammer med hvit passepartout som passer til 50 x 75 bilde (som JPXXL hadde på tilbiud til 10kr tidligere), uten at det koster flesk? Endret 26. november 2009 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 Hvor er det billigst å kjøpe CFkort Sandisk IV 4gb eller 8 gb ? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Kan du ikke heller sette en nisselue på avataren av sønnen din ? Ble så glad hver gang jeg ser bildet Husk "årets akambruker" vil du ha min stemme får du bare gjøre som jeg sier Jeg er lat og uten spesielle skills. Hvis noen gir meg en ferdig juleavatar så kanskje jeg bruker den. Denne lagde dama mi for meg. Og jeg er immun mot slike bestikkelser Skulle gjerne ha gjort det for deg,men har en mistanke om at resultatet hadde uteblitt Endret 26. november 2009 av Nautica Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 Noen her som vet om rammer med hvit passepartout som passer til 50 x 75 bilde (som JPXXL hadde på tilbiud til 10kr tidligere), uten at det koster flesk? IKEA har jo RIBBA-rammer som er 100*70cm, med innermål på passepartout på 69*49 - du mister litt, altså. Kvaliteten er ikke noe å få hakeslepp av, og det forklarer vel prisen på 229,- Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 Takk for svar. Forventer ikke super-topp kvalitet til den prisen nei, men er sikkert mer enn godt nok. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Hvorfor ole.e? Er ikke Ole.L mer riktig? Fikk min nye kamerabag/veske levert på døra idag. 539kr. inkl. frakt fra Kina til Nøtterøy. Pris hos JP er 899,- Hen kjøpe du ifra? Endret 26. november 2009 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
Shocktrauma Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Hvor er det billigst å kjøpe CFkort Sandisk IV 4gb eller 8 gb ? 799,- for 8gb i JP sin nettbutikk i følge Prisguiden. Da har jeg bestilt en ny AF confirm chip til Nikon F > EOS adapteret mitt. Så får vi håpe at den kommer før julaften slik at min vakre Makro-Planar kan bli tatt i ordentlig bruk igjen. Haoda sine adaptere anbefales ikke. *snøft* Bokeokokokokokeh. Endret 26. november 2009 av Shocktrauma Lenke til kommentar
# offline Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Hvor er det billigst å kjøpe CFkort Sandisk IV 4gb eller 8 gb ? Jeg kan anbefale 8GB Lexar Pro 233X UDMA til til 390kr/stk. Har 5stk av dem. 799kr. for 8GB 45MB/s eller 390kr. for 8GB 35MB/s. Ditt valg, jeg har tatt mitt Hvorfor ole.e? Er ikke Ole.L mer riktig? Fikk min nye kamerabag/veske levert på døra idag. 539kr. inkl. frakt fra Kina til Nøtterøy. Pris hos JP er 899,- Hen kjøpe du ifra? http://stores.ebay.com/mekingstudio Edit: De har ikke Lowepro lenger Endret 26. november 2009 av Ildhode Lenke til kommentar
TGB Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 Der forsvant D300 ut døra for siste gang; slo meg at det gikk å selge noe man ikke benytter mer enn 2 ganger i året Håper jeg ikke kommer til å savne lite kompakt kamera altfor mye. Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 Bokeh? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå