Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Edit: Ideelt hadde jeg kjøpt et E-620 i tillegg som partner for 25/1.4, men det har jeg ikke råd til i overskuelig fremtid.

Prisen går ned og kanskje E-600 kommer?

Det gjør den helt sikkert, men det er mer et spørsmål om prioriteringer, neste år må jeg enten betale ned studielån eller studere, og begge deler tar sitt av økonomien..

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Prøv tjeneste i Nord-Norge. Det er deprimerende i vinterhalvåret.

Prøv å bo der oppe i to år sivilt uten bil du. :p

Skal forresten ned på posten snart og hente objektivet. De må bare få letta på ræva og scanne gjennom pakkehaugen...

Endret av W202
Lenke til kommentar
Hvorfor ole.e? Er ikke Ole.L mer riktig?

Joda, men synes det klinger bedre.

Der bytta jeg navn til flickr-navnet mitt, årstiden har gjort meg u-awesome. Hvertfall litt! Tenker på å gå ut og ta bilder hver dag, men før jeg vet ordet av det er det mørkt. Savner sommeren...

Prøv tjeneste i Nord-Norge. Det er deprimerende i vinterhalvåret.

Huff, ja, det kan jeg tenke meg.

Noen som har en formening om hvor bra denne bommen fungerer på et elinchrom blitsstativ? Eller som har tips til en softboks til bruk med hotshoeblits?

Lenke til kommentar
Neida... har bodd 70 grader nord i 20 år. Det går så fint så... :!:
Hvor mange ganger har du prøvd å begå selvmord? Og kanskje viktigere: Hva får man for et kontantkort for tiden?

Ingen. ;) Jeg la aldri merke til mørketiden. Hadde alltid bodd der og det var normalt å ikke se sola i en 2-3mnd. periode. Like normalt som det var å ha dagslys hele tiden på sommeren. Sånn er det bare...

GSM telefoner var såvidt begynt/blitt vanlig da jeg flyttet derfra. Jeg hadde en kompis med en Nokia "murstein". Kontantkort hadde de ikke som jeg husker. Man får vell like mye for et kontantkort i Trøndelag som de gjør i Nord-Norge.

Lenke til kommentar
Kan du ikke heller sette en nisselue på avataren av sønnen din ?

Ble så glad hver gang jeg ser bildet :)

Husk "årets akambruker" vil du ha min stemme får du bare gjøre som jeg sier :ph34r:

Jeg er lat og uten spesielle skills. Hvis noen gir meg en ferdig juleavatar så kanskje jeg bruker den. Denne lagde dama mi for meg.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Og jeg er immun mot slike bestikkelser
Lenke til kommentar
Noen som har en formening om hvor bra denne bommen fungerer på et elinchrom blitsstativ? Eller som har tips til en softboks til bruk med hotshoeblits?

Skal funke fint den. Tror de fleste klarer å holde seg til en standard tykkelse på studiostativene, men ikke alltid. I verste fall må du ende opp med å betale noen få hundrelapper for et nytt stativ med rett tykkelse på stangen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...